שיווק באינטרנט

10 הכלים השיווקיים שיגדילו את התנועה לאתר האינטרנט שלך

מאת: אדי כהן
אתה תוהה, מדוע אין לי הרבה מבקרים באתר, מדוע לא פונים אלי מהאתר?
כנראה ששכחת לשווק אותו!

לא מספיק שיש לך אתר חדש ועיצוב נהדר, צריך שהלקוחות שלך ידעו מזה.
השיווק באינטרנט הפך לכלי תחרותי. הלקוחות הקבועים שלך לא מודעים שיש לך נוכחות מקוונת.
נדרשת ממך פעילות שיווקית רב ערוצית המשלבת בין שיווק מקוון לשיווק לא מקוון – ראה מאמר.
בנוסף אני רוצה להציג בפניך דוגמאות לשימוש יעיל בשיטות מסורתיות של פרסום בהם השתמשנו עבור לקוחותינו על מנת להגדיל את התנועה לאתר.

להלן 10 הכלים השיווקיים שיגדילו את התנועה לאתר שלך:

תכתובות
הקפד לכלול בכל התכתבות את כתובת האתר שלך כלינק לחיץ. עדכן את כל הניירת כולל החשבוניות.

אריזה
כלול את כתובת האינטרנט שלך בכל אריזה כולל QR CODE. בעת משלוח של פריטים השקע בתווית המכילה את כתובת האתר שלך.

כרטיסי ביקור
הכן גרסה מודפסת של כרטיס ביקור מתקדם בשילוב QR וכרטיס דיגיטלי V-CARD ששם יופיעו כל הפרטים שלך ושל העסק בפורמט דיגיטלי. במידה ויש לך מלאי כרטיסים ישן שווה להשקיע בכרטיסים חדשים.

חומר מודפס פרסומי
מודעות בעתון, עלונים, קטלוגים. הבלט את כתובת האינטרנט בשילוב קריאה לפעולה. עודד את הלקוח שלך להיכנס לאתר באמצעות קוד הנחה.

מצגות
הוסף את כתובת האתר בכל דף ודף במצגת לצד הלוגו והסיסמה.

חומרי קד"מ
לחומרים אלו חיי מדף ארוכים עשה בהם שימוש מושכל. מקם את כתובת האתר לצד הלוגו והסלוגן.

פרסם מאמר כתוב
עיתונים מקצועיים או נישתיים מחפשים חומר איכותי לכתבות, ספק להם מאמר מושקע בתמורה לקרדיט ולינק.

מיתוג רכבים
הרכבים של החברה הם מדיה פרסומית לכל דבר, מתג אותם וכלול את כתובת האתר שלך.

מודעות דרושים
כאשר אתה מפרסם מודעת דרושים כלול את כתובת האתר שלך.

מדים
למדים של העובדים השפעה רבה על מיתוג העסק, כלול את כתובת האתר.


זקוק לעזרה?
ב BrandWiz נשמח להיפגש ולהמליץ לך על דרך פעולה המותאמת לעסק שלך.