כיצד לקבוע את יעדי המותג שלך?

כיצד לקבוע את יעדי המותג שלך?

חדש! האזינו לכתבה
יעדי המיתוג עסקי מגדירים מה החברה מצפה להשיג באמצעות המיתוג שלה לאורך פרק זמן מסוים. על מנת ליצור מותג מצליח, המיתוג באינטרנט שלך צריך להיות בעל מטרה קונקרטית ואסטרטגיית מותג ולכלות תוכנית לטווח הארוך.

יעדי המותג דומים מאוד ליעדים עסקיים, אך ישנם כמה הנחיות שיעזרו לך להציב יעדים אפקטיביים למותג. ראשית, צריכה להיות מטרה ממוקדת מאחורי כל מה שאתה עושה עם המותג שלך. אתה צריך להיות ספציפי בתוכניות שלך לגבי מה שאתה מנסה להשיג. אחרת סביר להניח שתבזבזו את זמנכם וכספכם, ולא תראו את הצמיחה הרצויה בעסק ובמיתוג שלכם. רשימת המשימות שלך תתבסס על יעדי המותג שאתה מציב, ותדע מה סדר העדיפויות והפעולות שאתה צריך לנקוט כדי שתוכל להשיג את היעדים העסקיים הגדולים שלך באמצעות מיתוג חכם לעסק שלך.

חמשת יעדי המותג העיקריים הם:

  • מודעות למותג
  • יצירת קשר רגשי
  • בידול, הצעת ערך שונה
  • ליצור אמינות ואמון
  • הנעה והעדפה לרכישת מוצר

לפני שתחליט מה צריכה להיות מטרת המותג שלך, עליך לשאול את עצמך מה אתה מנסה להשיג באמצעות מיתוג עסקי לחברות. מה אתה צריך לעשות כדי לגרום לאנשים לרכוש את המוצר או השירותים שלך?

מודעות למותג

בניית מודעות למותג פירושה הגדלת ההכרה במותג, ובהתחשב באסטרטגיה ומטרה זו, עסק ינסה להגיע לכמה שיותר אנשים. הגדלה משמעותית של קמפיין מודעות ללקוחות פוטנציאליים יגרום להם להכיר ולזכור את המותג מכיוון שהם כבר ראו נחשפו אליו כמה פעמים. מודעות מובילה לדומיננטיות בשוק ומקילה על המכירה.

יצירת קשר רגשי

לא כל המותגים מסתמכים על קשרים רגשיים. חלק מהמותגים מצליחים על סמך רמות האמינות הגבוהות שלהם או על יכולותיהם לבדל את עצמם על סמך יתרונות ייחודיים שלקוחות לא יכולים לקבל מחברות מתחרות. הם מונעים מהשכל. לעומתם, מותגים הנשענים על קשרים רגשיים מושכים את מה שאנשים חשים; הם מונעים מהחלטות הלב. יצירת קשר רגשי מתחיל בסיפור אישי שנוגע בקהל היעד שלך. אתם מתארים את הלמה? מדוע הקמת את החברה שלך? איך התחלת? לדוגמא: פעם עבדתי לבד מהבית... ועכשיו אני חברה מצליחה, הקמתי מתחם עבודה שיתופי, עכשיו כולנו עובדים יחד ועוזרים אחד לשני אנשים שהם עובדים לבד אולי יזדהו עם הסיפור האישי, והם אולי ירצו לבקר ולעבוד במתחם שיצרתי. לדוגמא: פעם האחרונה שקנית סבון כלים. התבוננת במדף, הצצת במחירים, ראית שמות מותגים מוכרים בחנת מחירים ועשית את הבחירה שלך. לא חיפשת נישואים מאושרים בינך לבין סבון הכלים - רק רצית לדעת שאתה בוחר מוצר טוב במחיר הגון. מצד שני, חשוב על מה שעברת בפעם האחרונה שקנית מכונית; נתן לצדקה; עזר לבן או לבת שלך לבחור אוניברסיטה או החלטת לקנות בית חדש. לפתע, הרגשות שלך נכנסו לפעולה.

בידול, הצעת ערך שונה

בידול המותג פירושו לנסות למצוא את הדבר האחד שמבדל אותך מהתחרות. בין אם זו הסיבה לכך שהקמת את העסק שלך, או השירות הנוסף שאתה מספק, האם זה המיקום, או אולי המחיר? יהיה אשר יהיה, עליך להשתמש בערך הזה ולתקשר אותו בכל ערוצי השיווק באינטרנט, לקדם אותו בתוכן, באתר אינטרנט של העסק, בפליירים וכו '. הלקוחות צריכים לראות את ההצעת הערך שלך כמיוחדת ושונה על מנת לחשוב "אה, אולי אני צריך לקנות את זה , זה באמת שונה."

מותג יכול לבדל את עצמו ב-2 דרכים עיקריות:

תכונה ייחודית (USP) – כאשר למותג יש אלמנט בידול פיסי מובהק שאין למתחרים.
תכונה רגשית (ESP) – בידול באמצעות נקודה שמשחקת על הרגש.

לדוגמא נייקי בידלה את עצמה באמצעות ערך של ״מוטיבציה״ וחרטה על דגלה לעורר מוטיבציה בקרב לקוחותיה "JUST DO IT”. לעתים קרובות, עליכם לבצע שינוי במוצר או בשירות ברמה כדי להוסיף תכונות ויתרונות משמעותיים ומבדלים. בנוסף, אתם צריכים לעדכן את האריזה של המוצר על מנת להבליט את היתרונות המרכזיים.

ליצור אמינות ואמון

על מנת ליצור אמינות ואמון, עסק צריך להיראות מקצועי כאשר הוא פונה ללקוחות פוטנציאליים. עבור מותגים קטנים רבים, יצירת קשרים באופן עקבי יכולה לפתח רמת אמון עמוקה יותר. עסקים מסוימים הקשר צריך להיות אישי, חלקם דורשים נוכחות מקוונת. על מנת לחזק את האמינות הצג הוכחות, כלול המלצות של לקוחות. התמקד בשירות לקוחות מוביל בתעשייה ובמוצרים מהשורה הראשונה. מוצר פגום יחיד או חווית לקוח גרועה לזכר יכול להיות בעל השפעה רבה בהרבה ממאה מוצרים מדהימים ו -1,000 אינטראקציות של לקוחות. פיתוח או שיפור אמון צריכים להיות בראש סדר העדיפויות אם אתה מציג עסק או מוצר חדש, אם אתה מוכר שירות, אם אתה מוכר באופן מקוון, או אם אתה נתקל במשבר אמינות מכיוון שנכשלת לעמוד בהבטחות המותג או בציפיות הלקוחות.

הנעה והעדפה לרכישת מוצר

לגרום ללקוח ביטחון והעדפה לרכישת המוצרים של המותג. ליצור מוטיבציה במוחו של הלקוח.
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו