כמה עולה מיתוג?

כמה עולה מיתוג?

חדש! האזינו לכתבה

כמה כסף שווה ההצלחה של העסק שלך?

אם המטרה שלך היא לבנות מותג שיאפשר לך לגדול, לצמוח, למנף, ואפילו למכור בעתיד, כדאי לך להשקיע את הכסף הדרוש במיתוג או מיתוג מחדש כדי להתחיל טוב. לטווח הרחוק אתה ממוקד ואפקטיבי יותר, מפחית את הוצאות התפעול שלך, העלות תהיה מינימלית בהשוואה לערך שהתקבל.

חשוב על המיתוג לא כהוצאה אלא כהשקעה בהצלחה של העסק שלך

יש טווח עצום בין עלויות המיתוג הנובעות מההגדרה מה זה מיתוג? יש התופסים את המיתוג כעיצוב לוגו ועיצוב גרפי, בעוד תהליך מיתוג משלב בתוכו את התהליך ייעוץ אסטרטגי ומהווה את הגשר בין התוכנית העסקית למיתוג עצמו. לבנות מותג מקצועי המתחרה ברמה איזורית או בינלאומית יעשה אך ורק באמצעות חברת מיתוג עסקי המשלבת בתהליך מחקר ואסטרטגיה. אמנם תוכל למצוא מעצב גרפי מוכשר שיעצב עבורך לוגו ושפה עיצובית נהדרת, אך חברת מיתוג תבנה לעסק שלך את המעטפת השיווקית הנכונה אשר תעביר את העסק שלך לשלב הבא.

 

תהליכי מיתוג - השלב האסטרטגי

תהליך מיתוג יכלול את השלב האסטרטגי: הגדרת המותג שלך ואת מה שהוא מייצג, כך שכולם בארגון שלך ידעו בדיוק מה ההבטחה המותגית ויתקשרו באותה שפה. הגדרת המותג שלך כרוך ביצירת המשימה שלך ואת הצהרות החזון, הגדרת הבטחת המותג שלך, ואת המסר המותג הליבה, ולהחליט על האופי ואישיות המותג במטרה לעצב ולפתח חווית מותג עקבית. בחירת חברת מיתוג יכולה להיות סיוט. המחירים שתקבל ינועו בין 5,000 ₪ ל- 120,000 ₪ ומעלה, לעיתים זה רק עבור עיצוב. בדרך כלל המחיר נקבע לפי גודל הסוכנות, הניסיון, הידע העסקי והקריאייטיב. טווח המחירים מוביל אותך לתהות, היכן אני באמת אקבל עבודה טובה? כיצד אני משווה בין השירותים השונים? כמה אני צריך להשקיע עבור העסק שלי? מה אני מקבל?

חברת ברנדוויז מציעה מיתוג הכולל שלושה שלבים עיקריים:

  • מחקר תהליך אסטרטגי מובנה
  • המיתוג החזותי
  • תכנית שיווקית שנתית 
 

למה מיתוג עולה כל כך הרבה?

נעצור לרגע ונחשוב מה המטרה שלנו כבעלי עסקים? ״ להשיג יותר אנשים שיקנו יותר מוצרים למשך זמן ארוך וישלמו מחיר גבוה יותר״.
אם אתה מסתפק רק בעיצוב גרפי חזותי כמובן שתשלם פחות, אם אתה מחפש את הלקוח האידיאלי שיקנה ממך מוצרים לאורך זמן ויהיה מוכן לשלם יותר עבור השירות או המוצר, אתה צריך לדבוק בתמחור היקר יותר.
כדי להחליט איזה מהם הצרכים העסקיים שלך, עליך לקחת בחשבון היכן אתה נמצא באבולוציה של העסק שלך, להעריך את האתגרים הנוכחיים שלך ואת המטרות, ולקבוע מי השותף הטוב ביותר עבורך שיוכל להוביל יחד אתך את העסק שלך לשלב הבא. עם איזה חברת מיתוג יש לך vibe וכימיה טובה. מי ישרת אותך לאורך זמן? איזה חברה תיתן לי את ההרגשה שאני לקוח מספר 1.
 
חברת ברנדוויז תשמח לארח אותך לפגישת היכרות, צור איתנו קשר או צלצל 072-3945457.
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו