איך בונים אסטרטגיה לצמיחה עסקית מואצת למותג שלך?

איך בונים אסטרטגיה לצמיחה עסקית מואצת למותג שלך?

תחילת העבודה במיתוג ושיווק יכולה להיות מבלבלת ומתישה. איך יודעים מה עובד ומה לא? היכן כדאי להשקיע את מירב המאמצים לתוצאות מקסימליות? מאיפה להתחיל? ובכן, כדי לענות על שאלות אלו, אתה צריך לפתח אסטרטגיה לפני שאתה קופץ לטקטיקה. המלצה להתחיל בקטן, לעצור ולנתח.

אסטרטגיה לפני טקטיקה

אנו מאמינים בתוקף שכדי לנצח בשיווק, האסטרטגיה תמיד קודמת לטקטיקות. אנו לוקחים את הזמן כדי להבין את היעדים העסקיים והשיווקיים שלך וליצור אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מותאמת אישית לחברה שלך. בין אם זה באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש, פרסום ממומן בתשלום, שיווק בדוא"ל או פעילות במדיה החברתית, בדרך זו אתה תוכן ליצור תוכנית פעולה שיווקית מדויקת שתמשוך יותר לקוחות רלוונטיים לעסק שלך.

שלושת המרכיבים של אסטרטגיית השיווק של העסק שלך

כשאתה שואל מה אתה רוצה שהאסטרטגיה השיווקית שלך תשיג, עדיף לזכור את שלושת העקרונות האלה כדי שתהיה לך אסטרטגיית שיווק מוצלחת:

מי לקוח היעד האידיאלי שלך

הלקוח האידיאלי שלך הוא לא כולם. מי הלקוחות הכי טובים שלך היום? העלו רשימה של חמשת הלקוחות הטובים ביותר שלכם, וזה כנראה ייתן לכם תמונה חזקה בראש. 
אתה יכול לבחון מה הופך אותם לאידיאליים כל כך:
הדמוגרפיה שלהם, כולל גיל, מין, מיקום, הכנסה או שווי נקי, אפילו מספר הילדים והגילאים שלהם.
מידע פסיכוגרפי: עיסוקם, התואר, שלב החיים והבעיות שיש להם שהחברה שלך יכולה לפתור. איפה הם מצאו מידע על החברה שלך?

ענה על השאלות
  • איך הם מוצאים ולומדים על החברה שלך
  • איך הם מתקשרים עם החברה שלך
  • איך אתה משמר אותם כלקוח
  • איך אתה משתמש בהפניות כדי לייצר יותר לקוחות

מה הצעת הערך הייחודית שלי

זה המקום שבו אתה יכול להכיר בכך שיש ייחודיות וערך בסוג השירות שאתה מספק. מדוע הלקוחות הטובים ביותר שלך בחרו בך על פני מותגים אחרים? ולמה הם נשארים איתך? התעמקו בשאלות, התבוננו לתוך הסיפורים האישיים. מתי באמת סיפקת ערך משמעותי ללקוחות שלך?  תתקשר אליהם ותשאל! זו הזדמנות מצוינת לדבר איתם.

אל תניח שאתה יודע מה הערך שלך. התבונן החוצה, הלקוחות שלך עשויים להצביע על גורם או חוויה שאתה לוקח כמובן מאליו. ללא בידול והערך הייחודי של המותג שלך, נגזר עליך להתחרות במחיר ולרוץ מסביב לזנב. זה לא יגרום לעסק שלך לשגשג.

סיפור המותג

אנשים קונים סיפורים לא מוצרים.
ברגע שיש לך את פרופיל לקוח היעד שלך ואת הערך הייחודי שלך, אתה יכול ליצור את סיפור הליבה של המותג שלך. הסיפור הזה צריך להיות שלך בלבד - לא ניתן לשכפל אותו בקלות על ידי המתחרים שלך. סיפור הליבה שלך אם כן, הוא התשובה לשאלה "מה אתה עושה?" כשאנשים שואלים, סיפור הליבה שלך הוא בדיוק זה - הליבה של מי שאתה כמותג.

תוכן המדיה החברתית שלך צריך לשקף את סיפור הליבה שלך ואת קול המותג שלך כדי לעזור לאנשים הנכונים לעסוק בצורה הטובה ביותר בעסק שלך.

סיפור הליבה שלך צריך לבוא לידי ביטוי באופן שבו אתה מנהל את העסק היומיומי שלך - זה הערך שהחברה שלך מספקת.

להרכיב את כל החלקים בפאזל

סיפור המותג שלך צריך לבוא לידי ביטוי באופן שבו אתה מנהל את העסק היומיומי שלך - זה הערך שהחברה שלך מספקת.
צריך להחדיר זאת במסרים השיווקיים שלך, בין אם זה באתר שלך, במיילים שלך, בפרסום או בערוצים החברתיים שלך.
לבחור את הערוצים הרלוונטיים עבורך.

מנוע לצמיחה מואצת 360 למותג שלך

הגדל את העסק שלך באמצעות 7 השלבים האלה
אנו משתמשים בשיטה זו על מנת לשווק עסקים בינוניים וקטנים באמצעות שבעת המרכיבים הבאים שכל עסק חייב אותם כדי להצליח בשיווק.

אסטרטגיה לצמיחה עסקית מיתוג
  1. אתר ייחודי בונה אמון
    אתר שנראה מעולה ומושך לקוחות הוא הצעד הראשון והחשוב בכל מערכת שיווק. זו הנקודה המרכזית שכל מאמצי השיווק האחרים שלך מצביעים עליה מכל ערוצי השיווק. האתר שלך חייב לבנות אמון ולהנחות את המסע של הלקוח שלך לפני שתוכל לבצע מכירה.
  2. שיווק באמצעות תוכן
    חלק מרכזי נוסף במערכת השיווק שלך הוא פלטפורמת התוכן שלך. זה כל התוכן שאתה מפרסם, בין אם זה במדיה חברתית, קמפיינים בדוא"ל או באתר האינטרנט שלך. תוכן הוא הדרך שבה אתה מושך לקוחות אידיאליים, על ידי התמקדות בבעיות שלהם. האתגר לספר את הסיפור שלך וסיפור המותג שלך בדרכים משכנעות, התוכן הוא הפתרון לבעיות של הלקוחות שלך.
  3. אופטימיזציה למנועי חיפוש Seo
    מנועי חיפוש, כמו גוגל, הם הדרך מספר אחת שבה לקוחות מוצאים עסקים באמצעות שאילתות. שפר את הדירוג שלך במנועי חיפוש על ידי ניהול ההמלצות שלך, שימוש במילות המפתח הנכונות וביצוע אופטימיזציה של מה שקורה מאחורי הקלעים באתר שלך.
  4. מעורבות במדיה חברתית
    מדיה חברתית היא דרך טובה ליצור קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך, לספק להם תוכן יקר ערך ועדכונים על המוצרים או השירותים שלך. מדיה חברתית יכולה ליצור מודעות למותג שלך אם משתמשים בה נכון. יצירת מודעות למותג והצגת הצד האנושי של העסק שלך היא טקטיקה חברתית חשובה.
  5. ניהול מוניטין
    המלצות וביקורות מתארות איך הלקוחות שלך מרגישים כלפיך ומחזקות את המוניטין הטוב שלך. בין אם מדובר בביקורות בגוגל, ביקורות בפייסבוק או באתר שלך, הם עוזרים לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים ולהגדיר את עצמך כסמכות בענף שלך.
  6. שיווק בדואר אלקטרוני
    לאחר שהרווחת את אמון הלקוחות האידיאליים שלך, גרמת להם להירשם לרשימת התפוצה שלך, שיווק בדוא"ל מאפשר לך לבנות ולטפח את מערכת היחסים הזו - עד לנקודה שבה הם מוכנים לקנות. השתמש בשיווק בדוא"ל כדי לשתף מידע ממוקד ובעל ערך ללקוח.שליחת מסרים במייל נועדה גם לשמר לקוחות ולעודד את הקשר עם לקוחות קיימים.
  7. פרסום ממומן PPC 
    ללכוד את תשומת ליבם של הקונים שבשלים לקנות באמצעות מודעות ממומנות לפי קליק (PPC) וליצור מודעות למותג שלך באמצעות מודעות לתצוגה. על מנת לשווק את העסק שלך באינטרנט ללקוחות פוטנציאליים הנמצאים בשלב הרכישה, יש צורך בפרסום ממומן בתשלום.
    פרסום ממומן קיים גם בפלטפורמות נוספות כגון פייסבוק, אך קיים שוני מהותי בין פרסום ברשת החיפוש של בגוגל לבין פרסום בפייסבוק.
    אם נרצה לסכם את ההבדל העיקרי והבולט ביותר בין שתי הפלטפורמות, ניתן להגיד שפרסום בגוגל פועל לפי כוונה מפורשת של המשתמש, בעוד שפרסום בפייסבוק פועל לפי הסקת מסקנות על אופיו והתנהגותו של המשתמש.
    בגוגל אנשים מגיעים עם צורך מסויים או מטרה לחיפוש בגוגל, כוונת קנייה Buying Intent וכך ובהתאם לכך הפרסום יקר יותר.

קח אחריות על העתיד שלך ...

השקעת מאמץ לבנות את המותג שלך ולפתח אסטרטגיית שיווק חיה ונושמת ומתגמלת.
לאחר שתצבור ידע וניסיון במאמצי השיווק שלך יהיו לך רווחים גבוהים יותר מכיוון שאתה מושך את סוגי הלקוחות הנכונים.

רוצה לדון איתי על זה הלאה? 
מיתוג ופיתוח אסטרטגיות שיווק לעסקים הוא מה שאני עושה הכי טוב.
בואו ליצור קשר עוד היום ולראות כמה רחוק יכולה תוכנית שיווקית מותאמת אישית לקחת את המותג שלכם!

אדי כהן מנכ״ל ברנדוויז
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו