חשיבות המיתוג באתרי מכירות e-commerce

חשיבות המיתוג באתרי מכירות e-commerce

מיתוג הוא תהליך חשוב עבור כל חברה וכל אתר, אך במיוחד עבור אתרי e-commerce למיניהם. חברת ברנדוויז מתמחה במיתוג אתרים מכל סוג, ותוכל לעזור לכם למתג את אתר הe-commers שלכם בצורה מיטבית שתוביל לתוצאות מצוינות.

מיתוג אתרים

מהו בעצם מיתוג ומדוע כל כך חשוב לבצע אותו?
ובכן המיתוג, הוא הקול הייחודי של העסק שלכם, והוא בעצם הסיבה בגינה בוחרים דווקא בכם.
מטרת המיתוג היא להדגיש את יתרונות העסק שלכם ובכך לעניין את הגולשים באתר ולגרום להם להפוך ללקוחות של החברה. כאשר אתם ממתגים מוצר, אתם מציגים כלפי חוץ מדוע המוצר הזה הוא מוצר ספציפי ומיוחד ומדוע הוא לא עוד מוצר שניתן למצוא או להשיג בכל מקום.
ההגדרה הזו תקפה גם לגבי מיתוג האתרים. מיתוג האתרים מציג את אתר החברה שלכם באור חיובי ומשדר כי אתם לא כמו כל חברה אחרת בשוק. מיתוג אתרים הנעשה באמצעות חברה המתמחה בתהליכי מיתוג, יכול לעזור לכם למקסם את הנראות ואת האפקטיביות של האתר. אל תוותרו על תהליך זה!

אתרי e-commerce

אתרי e-commerce הם סוג ייחודי של אתרים המאפשר ללקוחות לקנות מוצרים דרך האינטרנט. באתרים אלה המיתוג חשוב במיוחד, שכן הוא משחק חלק חשוב מאוד בהחלטה של הלקוח האם לבצע קנייה או לא.
אתר ה e-commers הוא הרושם הראשוני והיחיד של הלקוח מהמוצר לפני שהוא קונה. לכן חשוב מאוד להקפיד כי האתר יהיה מזמין, מעוצב יפה, וכמובן בעל ממשק נוח להזמנה.
בניית אתר e-commerce היא הליך לא פשוט הדורש עבודה בשלבים רבים, אך חשוב מאוד לא לזנוח את שלב מיתוג האתר.

מיתוג אתרי e-commerce



מה עושה חברה למיתוג אתרים?

חברה המתעסקת במיתוג אתרים לוקחת את הקונספט של החברה והמותג שלכם ומעבירה אותו לצעד הבא. עזרתם של מומחים בתחומי המיתוג תוביל אתכם למקומות שלא חשבתם עליהם, ותעזור לעסק שלכם לצמוח ולמשוך קהל רב.
חברת מיתוג האתרים קודם כל יושבת עם בעלי העסק ומנסה להבין לעומק את מהות החברה, הייחודיות שלה, הערכים המיוחדים שלה, וכל דבר שיכול לעזור לבדל אותה מחברות אחרות, ולהפוך אותה לשם דבר בתחום. כמו כן, תהליך המיתוג באמצעות חברה מקצועית כולל התאמת ממשק נוח ואיכותי לאתר, שיבטיח כי הגולשים לא יזנחו את האתר בעת הגלישה או אפילו בעת הקנייה.חברת מיתוג האתרים תוכל לעזור לכם להבין גם מה הן הפלטפורמות שכדאי לעסק שלכם להיות בהן, ובמקרה הצורך להרחיב את הפעילות למקומות נוספים שיכולים להעלות את המכירות שלכם. כל זאת תוך הסתכלות על היעדים של החברה והמטרות שיוגדרו בעת תהליך המיתוג.
ברנדוויז היא חברה למיתוג אתרים בעלת מוניטין גבוה  וניסיון רב של מיתוג מכל הסוגים, שתוכל לעזור לכם למנף את האתר שלכם. לאחר שתבצעו מיתוג בעזרת חברת ברנדוויז, תוכלו ללהנות מתוצאות מעולות ומגידול משמעותי של הלקוחות ושל התנועה באתרכם.

התאמת המיתוג לקהל היעד

אחד החלקים החשובים ביותר בתהליך המיתוג הוא התאמתו לקהל היעד של החברה.כאשר אתם ממתגים את האתר באופן שיהיה רלוונטי לקהל הקונים הפוטנציאליים אליהם אתם מכוונים, אתם מגדילים את הסיכויים שלכם למשוך לקוחות חדשים.
שימו לב כי אתם יודעים היטב למי אתם מעוניינים לכוון את המוצר ואת האתר, על מנת שתוכלו לקבל תוצאות מקסימליות בעת העבודה עם חברת המיתוג.
כאשר אתם מתחילים את הליך המיתוג באופן ממוקד, ואתם מודעים לרצונות שלכם, ההליך יתבצע בצורה מהירה וטובה יותר ותוכלו לקצור את הפירות בפרק זמן קצר מהרגיל. עבדו בשיח פתוח ביחד עם חברת המיתוג והסבירו להם מה הדברים שמאפיינים את הלקוחות שלכם, מה הוא הלקוח האידיאלי מבחינתכם, ומהם חתכי הגיל או האזורים הגיאוגרפיים הרלוונטיים עבורכם ביותר.

המיתוג בפן הוויזואלי

למיתוג חשיבות גדולה באסטרטגיה השיווקית שלכם, אך הוא כמובן כולל גם את כל תחומי הנראות של האתר שלכם.עיצוב אתרים הוא חלק משמעותי במיתוג, והוא מתבצע לאחר שגיבשתם ביחד עם חברת המיתוג קונספט ברור ומסודר.אם לדוגמה לחברה שלכם אין עדיין לוגו, או שאתם מעוניינים לחדש את הלוגו - בתהליך המיתוג תוכלו להתאים לוגו אידיאלי, שיעביר את המסר של החברה ללא מילים.
גם לצבעים בהם תבחרו להשתמש יש חשיבות גדולה, והם יכולים להשפיע על התחושות של הגולש בעת הקנייה או הגלישה באתר. צבעים חמים למשל יכולים לעורר בקונה תחושות של ביתיות, שיכולות לעזור לכם להעביר מסר אל הלקוחות שלכם ולשדר להם את ערכי החברה מבלי להוסיף מסרים כתובים.

מיתוג העסק שלכם עם חברת ברנדוויז

כבר הבנתם מדוע עסק ממותג הוא עסק שמושך אליו יותר לקוחות ובכך הוא הופך למצליח יותר. עכשיו נותר רק למצוא את המקום המושלם שיעזור לכם למתג את העסק שלכם בצורה נכונה, שתתאים לקהל היעד ולתוכן של החברה שלכם.
חברת ברנדוויז היא לא עוד חברת מיתוג. מדובר בחברה שמכירה את העולמות העסקיים על כל גווניהם, ותוכל להשתמש בידע ובניסיון שלה על מנת ליצור עבורכם מיתוג מושלם.
מיתוג של ברנדוויז לחברת e-commerce יעלה לכם את המכירות, ובאופן כללי יגדיל את זרימת הגולשים באתר, דבר שהוא תמיד חיובי לכל עסק.
בברנדוויז שמים דגש על כל פרט ופרט המייחד את העסק שלכם, והמומחים של החברה יוכלו לעזור לכם להחליט מה יועיל לאתר שלכם ומה דווקא יכול להזיק.
המיתוג העסקי כולל גם עיצוב אתרים מקיף, הכולל עיצוב לוגו והתאמת צבעים על פי אופי החברה וההעדפות של הבעלים.
אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם לשלב הבא, אל תחכו! פנו לברנדוויז עוד היום ותוכלו לקבל אתר חדש שיגדיל לכם את המכירות בצורה משמעותית.
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו