כיצד להגביר את המודעות למותג  שלך ולהגדיל את העסק?

כיצד להגביר את המודעות למותג שלך ולהגדיל את העסק?

היכולת ללמוד כיצד הגברת המודעות למותג שלך, היא חיונית מאוד כדי ליצור מותג מצליח. תדמיין שאם אתה פוגש שני מותגים, הזהים במוצרים שלהם ובמחירים שלהם, אך אחד מהם אינו מוכר... במי תבחר?
בניית מודעות היא לא קלה, התחרות בין המותגים השונים היא קשה ודורשת ממך לצאת מהקופסה ודורשת שתהיה תמיד עם אצבע על הדופק. אתה צריך ״לגנוב״ את תשומת הלב של הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים שלך. כדי להפוך להיות מותג חזק עליך להיות יצירתי ופתוח.
במדריך הבא נעסוק בהגברת המודעות, איך עושים זאת נכון, ואיך תהפוך את המותג שלך להצלחה משגשגת.

מהי בכלל מודעות למותג?

מודעות למותג Brand Awareness היא - המידה בה הלקוחות שלך או קהל היעד שלך, מסוגל לראות ולהבחין במותג שלך. ככל שהמודעות למותג שלך יותר חזקה, כך הסיכויים שהלקוחות יגיעו ויבחרו במותג שלך – יותר גבוהים. מודעות טובה ואיכותית למותג, זו הסיבה שישנם אנשים המעדיפים לקנות מוצר שיקר יותר מאשר מוצר זול שלא מוכר – הכול מתחיל ונגמר במיתוג העסקי שלכם. מודעות למותג היא ההיפך הגמור משיווק ומכירה. שאתם רוצים להעלות מודעות, אתם צריכים לדבר על הערכים שלכם, לתת תועלת, שוב ושוב.
לייצר חיבור רגשי, הזדהות עם הקהל שלכם, דרך מה שמניע אתכם ומה שכואב להם.

קרא עוד כיצד לקבוע את יעדי המותג שלך? 

איך להגביר את המודעות למותג שלך?


מדוע מודעות למותג חשובה?

מודעות חזקה למותג והכרת המותג פירושה שהמותג שלך נמצא בראש כשאנשים חושבים על קטגוריית המוצרים או השירותים שאתה מוכר. הם מזהים את הלוגו, הצבעים או הסלוגן שלך, מה שמקל על תקשורת יעילה באמצעות מיתוג מדוייק.
מודעות למותג היא צעד ראשון נדרש לפני בניית נאמנות למותג. אחרי הכל, לקוחות לא יכולים לאהוב את המותג שלך עד שהם יודעים ומזהים אותו.

ברגע שהמודעות נכנסת לתמונה, המכירות ידברו בעד עצמן, מה שיעניק למותג שלך יתרון ברור מעל המתחרים.

לפניך כמה סיבות לכך שהגברת המודעות יכולה להועיל למותג שלך:
  1. הגדלת נתח שוק והבאת לקוחות חדשים: ברגע שאתה מגביר את המודעות, ומייצר קמפיינים טובים ואיכותיים, הרי שאתה יכול להגיע לקהל חדש ולהבטיח למותג שלך לקוחות חדשים, שיישארו איתך לעד.
  2. לבנות אמון: ברגע שיותר אנשים מכירים את המותג שלך, את הערכים שלו, את הסיפור שלו – הרי שאתה מייצר אמון ואותנטיות, וכך הלקוחות שלך נשארים נאמנים יותר למותג שלך.
  3. מאיץ ומגדיל את המכירות: יותר תנועה אורגנית לאתר שלך. הגדלה של הצמיחה של העסק שלך.   ואלו רק חלק מהסיבות שעבורם שווה לך להגביר את המודעות למותג שלך ולבנות מוניטין חזק.

כיצד בונים אסטרטגיה למודעות למותג?

כדי להגדיל את המודעות למותג שלך, עליך להבין, קודם כול, שאתה צריך לפנות זמן. זמן זו מילה שקשה לשמוע אותה – אין לנו מספיק ואנחנו תמיד רוצים עוד. אבל כדי להגביר מודעות חייב זמן. עליך להתאמץב עבור זה, לחשוב מחוץ לקופסה ולהוביל את המותג שלך למקום הטוב ביותר.

לפני שנתחיל לחשוב על מה נכון, עליך להכיר כמה דברים מקרוב: 
מי קהל היעד שלך?
איפה קהל היעד מסתובב? ממה הוא ניזון – אילו רשתות חברתיות מעניינות אותו?
מה מבדל את המותג שלך מהמתחרים? מה המסר שאתה מנסה להעביר? אילו ערכים יש למותג שלך? לאחר שתבין את אלו, תוכל לזהות את האסטרטגיות הכי נכונות ויעילות עבור המותג שלך.

קרא בהרחבה איך בונים אסטרטגיה לצמיחה עסקית מואצת למותג שלך? 

אז רגע לפני שניכנס לעובי הקורה ונבין איך תוכן ומודעות הולכים ביחד, בוא נסקור את הדברים החשובים ביותר בתוכנית להגברת המודעות:
שלב ראשון – תגדיר יעדים. תבדוק מה המצב הנתון שלך ומה אתה מדמיין שהמותג שלך הולך להיות. כך תהיה לך נקודת התחלה, ויהיה לך כוכב צפון שאליו אתה שואף להגיע. הגדרה ברורה של היעד שלך יכולה להוביל אותך לבניית אסטרטגיה נכונה עבור המותג שלך.
שלב שני – תאפיין לקוחות. יש חשיבות רבה לכך שאתה מגדיר את הלקוחות שלך – זה חייב להיות ברור. מי הם הלקוחות שלך כיום, האם הם נכונים לך? הגדר את קהל היעד שלך לפי כל פרמטר ראוי – גיל, מיקום, עולם תוכן, תחביבים וכדומה.
שלב שלישי  - מסרים ותוכן. אנחנו נעסוק בכוח של התוכן בהמשך המאמר, אבל לפני זה – תגדיר לעצמך את המסרים של המותג – ספר את הסיפור של המותג. מיהו המותג, מה הוא מבקש, מה הוא מעניק, איזה ערך הוא מביא ללקוחות, למה לבחור בו.
שלב רביעי – להתחיל לבנות. אחרי מסע מפרך להגדרת המותג שלך, שדרש ממך לא מעט זמן, הגיע הזמן לבנות תוכנית נכונה. הגיע הזמן שהמותג שלך יהיה בקדמת הבמה. בשלב הזה עליך להתחיל לייצר את הגברת המודעות למותג שלך, השלב הזה מבקש ממך להתעורר ולפעול. יש לך הכול – עכשיו עליך לצאת החוצה.

כיצד שיווק דיגיטלי מגביר את המודעות למותג?

אנחנו בטוחים שאתה יודע שלא משנה כמה טוב ואיכותי המותג שלך, זה לא ישנה דבר אם אתה לא משווק אותו דיגיטלי. ולמה? כי היום, בעולם טכנולוגי, המדיה החברתית שולטת. שיווק דיגיטלי נכון יכול להגביר את המודעות למותג שלך, ולגרום לך להגיע ליותר לקוחות חדשים ולהשאיר את הלקוחות הקיימים מסופקים ומאושרים.המדיה החברתית מכילה כל כך הרבה אנשים, מכל מקום, מכל סגנון, גיל וכדומה... ככה שאפשר להגיע לקהל יעד שאולי לא יכולת להגיע אליו קודם. 

שיווק דיגיטלי מעודד מעורבות

בואו נשים את זה על השולחן, מאוד קשה להגיע ללקוחות בלי להיות חלק מהרשתות החברתיות. המותג שלך מקבל חשיפה שונה, מבוקרת ורחבה יותר. העולם הדיגיטלי מכיל קרקע לחיבורים ויצירת קשרים חדשים. העולם הדיגיטלי מאפשר לך להיות בקשר עם מותגים הדומים לך, להבין מי הם הלקוחות שלהם, מה הם עושים ועוד... 

שיווק דיגיטלי מעודד מעורבות באמצעות תוכן

רשתות חברתיות הן הבמה שלך להגברת מודעות. בעזרת תוכן איכותי אפשר להגביר את המודעות למותג שלך, תוכן שתואם את השפה של המותג שלך, תוכן חדשני, ויזואלי או כתוב. תוכן שתואם את רוח התקופה, וכמובן – מותאם לקהל היעד שלך, הקיים או החדש. ברשתות החברתיות תוכל גם לקדם ולשווק את הבלוג שלך או את האתר שלך, בכך שתשתף אותם בדף שלך או בדפים אחרים המאפשרים פרסום חופשי. דפים, אשר מותאמים לרוח המותג שלך. בעזרת תוכן נכון תוכל לייצר חיבור ללקוחות. עליך לצאת מהקופסה להבין מה נכון עבור קהל היעד שלך, איך תוכל לקיים איתם אינטראקציה ובכך להוביל אותם אל המותג שלך. ככל שהמותג שלך יהיה יותר ברשתות – הרי שהמודעות אליו תגבר. עליך להכיר כל פלטפורמה בפני עצמה – מה אינסטגרם דורש ומה הדבר הנכון להעלות בו, מה פייסבוק אוהב ואיך אפשר להגיע ליותר אנשים – בעזרתו. האם טיק טוק זה הדבר הנכון עבורך? ואם כן, מה עליך לעשות כדי לגרום להגברת המודעות למותג שלך בפלטפורמה הזאת? עליך לחקור ולהכיר כל פלטפורמה ולהבין מה הדבר הנכן עבורה, כדי שהעבודה שלך לא תהיה לחינם.

תשקול לעבוד בשיתופי פעולה

אם תפנה למשפיענים, מפורסמים, כוכבי אינסטגרם/טיק טוק, זה יכול לעזור למותג שלך לצמוח ולקבל חשיפה רבה יותר. המותג שלך, בזכות אותם אנשים, יוכל להיות במודעות של רבים. תחפש את האנשים שאתה מאמין שיכולים לשקף את המותג שלך בצורה הטובה ביותר ושהעוקבים שלהם, הם קהל היעד שאתה מחפש עבור המותג שלך. 

לסיכום
יש בך את הכוח לשנות את המציאות שלך המותג שלך
- אתה יכול להגביר את המודעות למותג שלך ולהפוך אותו למנצח – ואתה לא חייב לעשות זאת לבד. אנחנו כאן עבורך בכל זמן שתרצה, כל מה שנותר הוא רק לפנות אלינו.

צריכים עזרה בבניית מודעות למותג?
אם אתה משווק שמחפש שמוכן להפוך את בניית המודעות לחלק סטנדרטי באסטרטגיות השיווק, נשמח לתאם פגישת הכירות.
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו