משרד מיתוג ברנדוויז
WE WILL FIT THE BEST SUIT FOR YOU

מיתוג עסקי

אסטרטגיה

/

מיתוג

/

בניית אתרים

/

שיווק דיגיטלי

BrandWiz (ברנדוויז) הינה חברת מיתוג עסקי מובילה.
אנו מספקים ללקוחותינו מענה קריאטיבי ואיכותי תוך הסתכלות מקיפה 360° על המותג.

השירותים שלנו

אודות
BrandWiz (ברנדוויז) הינו משרד מיתוג עסקי מוביל מאז 1995. אנו מספקים ללקוחותינו מענה קריאטיבי ואיכותי תוך הסתכלות מקיפה 360° על המותג. השרותים שלנו כוללים: מיתוג, אסטרטגיה, תקשורת שיווקית אפקטיבית, עיצוב ובניית אתרים, פרסום ושיווק באינטרנט ועוד.

חברת ברנדוויז פיתחה שיטה ייחודית וארגז כלים דיגיטלי לעסק שלך הכוללת תוכנית אסטרטגית שיווקית שנתית, המשלבת את כל ערוצי הדיגיטל.

אל תשאיר את הזירה למתחרים שלך, קח אחריות ותן למותג שלך לעבוד 24/7.

מה זה מיתוג עסקי?

כשאנשים חושבים בדרך כלל על מיתוג, או מיתוג עסקי הם מיד נזכרים בלוגו מגניב שהם ראו בשם בלתי נשכח כמו "גוגל", קוקה קולה או "פייסבוק". אבל מיתוג חורג הרבה מעבר לחוויה הוויזואלית עבור העסק שלך. מיתוג הינו מארג של אסטרטגיות, שיטות שיווק ותקשורת שמסייע לבדל חברה או מוצרים מהמתחרים, במטרה ליצור רושם מתמשך במוחם של הלקוחות, לגרום להם לחזור ולקנות ממך שוב ושוב. 
אם השיווק הוא מה שגורם לאנשים להתחבר לחברה שלך בפעם הראשונה, מיתוג מייצר העדפה וגורם ללקוח לקנות ממך לאורך זמן.

מותג הוא תחושת הבטן שלנו לגבי מוצר, שירות או ארגון מסויים. כשלהרבה אנשים יש אותה תחושת בטן אפשר לומר שלחברה יש מותג.
מיתוג הוא לא רק לוגו: מיתוג הוא תהליך אסטרטגי בו האסטרטגיה העסקית מסונכרנת עם האסטרטגיה המיתוגית. 
מיתוג הוא לא מה שאתה אומר על המותג שלך, זה מה שהם אומרים על המותג שלך.

חשיבות המיתוג בעידן המודרני

כיצד להגביר מודעות למותג שלי?

סיימנו לבנות את המותג, הגיע הזמן להפיץ את הבשורה לעולם:
על מנת לקדם ולפרסם את העסק שלך ביעילות יש לנקוט בשני הצעדים הבאים:
  • תכנן את השיווק שלך, כדי לשווק את העסק שלך בהצלחה אתה צריך גישה מתוכננת ומאורגנת, התחל בהגדרת האסטרטגיה השיווקית שלך והגדרת תקציב.
  • זהה את הלקוחות הפוטנציאליים הטובים ביותר שלך, ולאחר מכן קבע את אסטרטגיות הקידום הטובות ביותר כדי להגיע אליהם. תהיה כמה שיותר ספציפי.  זהה באיזה שלב הם נמצאים במשפך השיווקי.

להלן שלוש שאלות שכל עסק צריך לענות בבואו להרכיב את אסטרטגיית השיווק של המותג שלו:
  1. מי קהל היעד שלך? והיכן הוא נמצא?
  2. מהי המטרה העיקרית של המותג שלך?
  3. איך המותג שלך מגדיר הצלחה?
הבנת התשובות לשאלות הפשוטות הללו תעזור להגדיר מה המטרות שלך צריכות להיות, כיצד עליך לדבר עם הקהל שלך וכיצד תמדוד את הצלחתך.

איך מיתוג עסקי יכול להוסיף לי ערך?

הניסיון מלמד שהלקוחות מצפים לשלם יותר עבור מוצר ממותג מאשר על מוצרים שאינם ממותגים. אנשים נוטים לעשות עסקים עם מותגים שהם מכירים.
אנשים לובשים מותגים, אוכלים מותגים, מקשיבים למותגים, והם כל הזמן מספרים לאחרים על המותגים שהם אוהבים. מצד שני, אתה לא יכול לספר למישהו על מותג שאתה לא זוכר.

יתרונות המיתוג העסקי

  • מותג חזק גורם ללקוחות להעריך, לחפש ולרכוש את המוצר והשירות באופן עקבי.
  • מיתוג נכון מייצר תוצאות והשפעה לטווח ארוך, כולל הגדלת המכירות ושורת הרווח.
  • מיתוג מייצר לקוחות חדשים.
  • מיתוג נותן השראה לעובדים ומלכד את השדרה הניהולית יחד עם עובדי החברה ומניע אותם למטרה משותפת, מעצימה ומגבשת.
  • תהליך מיתוג מעניק לעסק מארג כלים והנחיות לטווח רחוק שמאפשר לך לפעול בכל נקודות המגע עם הלקוח 360 מעלות.
  • מיתוג בונה אמון ועוזר לצרכן לסמוך ולהרגיש יותר בנוח לרכוש את המוצרים או השירותים שלך.
  • המותג שלך מבדל אותך מהמתחרים.
  • מיתוג תומך ומדייק את הפרסום והשיווק הדיגיטלי.
  • אסטרטגית מותג ברורה מסייעת לצוות שלך להצליח ולעמוד ביעדי הארגון.
  • המותג שלך מאפשר לך להרחיב את טווח המוצרים שלך לתתי מותגים תוך מינוף המוניטין שצברת.
  • אסטרטגיית מותג ברורה מסייעת לך להישאר ממוקד במשימה שלך ובחזון שלך כארגון.
  • המותג שלך עוזר לך להתחבר ללקוחות שלך מבחינה רגשית באמצעות סיפור מקורי.
  • מותג חזק יגדיל את השווי הכספי של החברה הרבה מעבר לנכסים הפיזיים שלך.

מיתוג לעומת שיווק, מה קודם למה?

לאחר הקמת החברה שלך, האינסטינקט הראשון שלך הוא כנראה להתחיל להפיץ את הבשורה כמה שיותר מהר.  אתה מרוכז כולך בשיווק ובמכירות. אחרי הכל, איך אתה יכול להקים חברה אם אין לך לקוחות? הגעה לקהל היעד שלך היא חשובה ביותר - כל כך חשובה שרבים מתמקדים באסטרטגיות השיווק שלהם, לפני שהם בכלל שוקלים לבנות ולפתח תדמית החברה שלהם. 
מיתוג לוקח זמן, נדרשת מסירות והרבה עבודה.  האם אתה באמת יכול לרתום את העגלה לפני הסוס?

לעתים קרובות יש לא מעט בלבול לגבי בין מיתוג לשיווק. לפני שנצלול לאופן שבו מיתוג מייצר שיווק טוב יותר, חשוב שתבינו את ההבדל בין השניים.האמת היא ששיווק ומיתוג הם שני מושגים שונים מאוד. ואם אתה רוצה שהעסק שלך יצליח, אתה צריך להבין את ההבדלים בין השניים - וכיצד להשתמש ביעילות בכל אחד מהם כדי לקחת את העסק שלך לשלב הבא.

אז מה זה בעצם מיתוג? מה זה שיווק? מה ההבדלים בין השניים - וכיצד אתה יכול להשתמש בשניהם כדי לבנות עסק מצליח ומשפיע?

שיווק מוגדר כסט הכלים, התהליכים והאסטרטגיות שבהם אתה משתמש כדי לקדם באופן פעיל את המוצר, השירות והחברה שלך.  חשוב על שיווק כסך כל הפעולות שאתה נוקט כדי ליצור קשר עם הלקוחות שלך ולגרום להם לקנות את המוצרים או השירותים שלך.

שיווק יכול להיות דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של הלקוח, אבל מיתוג הוא דרך מצוינת לשמור על תשומת הלב שלו.
לא משנה באיזה ענף אתה עוסק, רוב הסיכויים שאתה רק חברה אחת בים של תחרות.  ואם אתה רוצה להכות גלים ולמשוך את תשומת לב הלקוחות שלך, שיווק יעזור לך לחשוף את המותג שלך בפני האנשים הנכונים. אבל ברגע שיש לך את תשומת הלב של הלקוח שלך, אתה צריך משהו שישמור על תשומת הלב הזו - וכאן נכנס המיתוג לתמונה. אם אתה רוצה לשמור אותו שם, אתה צריך לבנות מותג שאנשים יכולים להתחבר אלי וליצור מערכת יחסים לאורך זמן.

ההבדלים בין מיתוג לעומת שיווק
השיווק מושך את תשומת הלב של הלקוח, מיתוג הוא דרך לשמור על תשומת הלב שלו.
שיווק מניע מכירות, מיתוג מייצר הכרה, מוניטין ונאמנות.
המיתוג במקום הראשון, השיווק במקום השני. מיתוג הוא הליבה של האסטרטגיה השיווקית שלך.
אסטרטגיות שיווק באות והולכות - אבל מיתוג הוא לנצח.מיתוג אמור להיות עקבי על מנת לבנות אמון ונאמנות למותג.
לקמפיינים שיווקיים יש טווח קצר.
למיתוג יש השפעה על הצוות שלך באותה מידה כמו על הלקוחות שלך.
מיתוג הוא האסטרטגיה שלך, בעוד ששיווק מקיף את המטרות והיעדים הטקטיים שלך.
מיתוג טוב הוא חיוני לשיווק טוב.
מיתוג טוב משפר ומגדיל את ההמרות.
מיתוג טוב יוצר משמעות וקשרים רגשיים.
שיווק מייצר מכירות, מיתוג מייצר הכרה, בונה מוניטין.

מתי כדאי לי למתג את העסק שלי?

הנה כמה מהסיבות שהניעו עסקים למתג את עצמם:
  • מותג ותיק חייב לעבור מתיחת פנים, מיתוג מחדש אחת לכמה שנים. חשוב בעיקר בעת הצגת מוצר חדש או כניסה לשוק חדש.
  • העסק שינה את שמו מכל סיבה שהיא.
  • העסק הבין שהוא אינו מציג תמונה עקבית ללקוחות.
  • העסק לא מושך לקוחות.
  • העסק מושך את הלקוחות הלא נכונים.
  • העסק אינו ממוצב גבוה ביחס למתחרים שלך.
  • העסק גדל באופן מהיר ללא תוכנית כוללת.
  • העסק הפך להיות לא רלוונטי או מיושן.
  • כאשר יש שינוי משמעותי בניהול (פילוסופיה, מנהיגות, תפקוד ארגוני) או שותפות אסטרטגית חדשה.
  • כאשר יש שינוי משמעותי בכיוון (חזון, התרחבות, מיזוג, גלובליזציה, סביבה המשתנה במהירות עם תחרות עזה).
  • העסק התקשה לגייס עובדים.
  • העסק מצא עצמו מתחרה על המחיר בלבד.
  • העסק נערך להציג תוכנית עסקית חדשה, לגייס הון, למכור או מיזוג או רכישה.
  • העסק הגיע לאבן דרך חשובה כחברה או חגג תאריך ייסוד משמעותי.
  • העסק מעוניין להתלכד, לחזק את הגאווה היחידה והמורל הקבוצתי.

מה כולל תהליך מיתוג עסקי?

תהליך המיתוג הוא גישה שיטתית ליצירת וקידום מותג של חברה. זה חיוני להצלחת כל תוכנית שיווק ופיתוח עסקי.
תהליך בניית המותג מורכבת מארבעה שלבים השלובים זה בזה:  

מחקר - רעיונות גדולים לא קורים מעצמם: הם תולדה של מחקר, תובנות ואסטרטגיה שיווקית טובה.
התהליך יוביל אותנו להבנה עמוקה של החברה על מנת לזהות הזדמנויות חדשות. למחקר השפעה רבה על הרווחיות והצמיחה של העסק.
המחקר עוזר לגלות במה אתה שונה, מה היתרונות והחסרונות, לבדל אותך מול המתחרים ואיך זה משפיע עליך? לברר מי קהלי היעד, מה הם חושבים עליך? מה הפחדים שלהם? מה הצרכים שלהם?

אסטרטגיית המותג - מאחורי כל מותג מצליח עומדת אסטרטגיה מחושבת. ביצוע נכון של שלב זה הוא קריטי להצלחה הכוללת של המותג שלך.

אסטרטגיית המותג כוללת:

  • החזון
  • יצירת בידול משמעותי
  • הערכים, חיבור רגשי ואהדה למותג באמצעות הסיפור
  • המיצוב, המשימה וההבטחה המותגית
  • מסרי הליבה וסלוגן עקבי המבוסס על ה- DNA של המותג
  • הגדרת המטרות, היעדים המרכזיים והשאיפות העסקיות של המותג לטווח הקצר ולטווח הארוך במבט קדימה דרך עיני מנהלי החברה 

פיתוח ובניית שפת המותג

בשלב זה, אתה הופך את המותג שלך למשהו מוחשי. זהות המותג שלך כוללת רבים מהמרכיבים הגלויים ביותר של מותג, לדוגמא:
  • השם שלך
  • הלוגו שלך
  • סלוגן
  • ערכת צבעים וטיפוגרפיה
  • טון וסטייל
  • ניירת עסקית
  • שפת מותג בדיגיטל
  • עיצוב ובניית אתר אינטרנט
  • שילוט  

השקת המותג, יישום וניהול המותג באופן שוטף

אנו מלווים ומפתחים את חווית המותג שלך לעולם האמיתי ומספרים את סיפור המותג שלך באמצעות מסרים חזותיים ומילוליים, על פני פלטפורמות וערוצים. 

השקת המותג לארגון

חשוב מאוד להציג את המותג בפני צוות העובדים על מנת שישמשו כשגרירים.
הנה כמה נושאים שאולי תרצו להציג להם:
למה היינו צריכים למתג את העסק מחדש ואילו הזדמנויות הוא יוצר?
איך התהליך עבד? (כדי להראות כמה מחשבה הושקעה בו).
מה המחקר גילה?
כיצד המותג החדש מדבר אל קהלי היעד שלנו? 

השקת המותג ללקוחות

האופן שבו אתה מציג את המותג החדש שלך יכול להשפיע על ההצלחה הכוללת של תהליך המיתוג שלך.
תכנן את תהליך השיווק והחשיפה למותג החדש או המחודש.

בניית מותג באמצעות חברת מיתוג

תהליך מיתוג עסקי הוא עניין למקצוענים בלבד. מומלץ לבחור בחברות מיתוג שמתמחות בתהליך זה.
תהליך מיתוג צריך להגדיר את העקרונות המרכזיים שמבדלים אתכם מול המתחרים. מיתוג עסקי עוזר לכם להיות אותנטיים, להבין מה הייחוד שלכם, מה עושה אתכם שונים ומיוחדים?

אנו ניגשים לתהליך המיתוג ממגוון זוויות, עוזרים לך להרחיב ולתחזק את המותג תוך התמקדות ב- dna של העסק. אנו מאמינים שהמותג שלך הוא הנכס הגדול ביותר שלך. מותג חזק משמש כמבחן נייר לקמוס לכל קבלת החלטה עסקית. המיתוג הוא השורשים של העסק והזרוע האסטרטגית שתפקידה למקד את מאמצי השיווק ולהפיץ את המסר החוצה.

בעזרת חברת מיתוג מובילה תחווה תהליך אסטרטגי שיווקי. אנחנו נלווה אותך צעד אחר צעד ונבנה לך שפה גרפית ואסטרטגיה שיווקית.
במקביל נצייד אותך בארגז כלים שיווקיים ונסייע לך להטמיע את המותג.
אז למה אתה מחכה? מתג והצלח!

לסיכום

מיתוג מוצלח מוביל לעלייה בערך החברה. לקוחות נוטים יותר לרכוש ממותגים שהם סומכים עליהם שיובילו להגדלת המכירות. תדמית מצוינת יכולה גם להשפיע על המבנה הארגוני של המשרד ויכולת לגייס מועמדים חזקים יותר לתעסוקה.

בלוג מיתוג עסקי

מיתוג עסקי

מה זה מיתוג עסקי?

מיתוג הינו מארג של שיטות שיווק ותקשורת המסייע לבדל חברה או מוצרים מהמתחרים, במטרה ליצור רושם מתמשך במוחם של הלקוחות. במילים פשוטות, המותג שלך מוגדר על ידי תפיסתו הכוללת של הלקוח את העסק שלך. המותג הוא המוניטין שלך. בניית מותג היא בהחלט תהליך ודורשת אסטרטגיה. עם זאת, המאמץ המתמשך יביא ליצירת קשרים ארוכי טווח עם לקוחותיך.

מה המטרה של מיתוג עסקי?

המטרה העיקרית של המיתוג היא להשיג יותר אנשים שיקנו יותר מוצרים למשך זמן ארוך וישלמו מחיר גבוה יותר.המותג שלך הוא המוניטין שלך ותחושה שהלקוח שלך חווה.

מה זה אסטרטגיית מותג?

אסטרטגיית מותג אפקטיבית מעניקה לך יתרון מרכזי בשווקים תחרותיים יותר ויותר. ממקדת ומאפשרת לך לבדל עצמך על פני המתחרים. האסטרטגיה עונה על השאלות הבאות: מי אני? מה אני עושה? מי קהל היעד? איך אני רוצה למצב את עצמי? איך אני פונה?

כיצד המיתוג מגדיל את המכירות?

היתרונות של מותג חזק: כאשר לקוחות קונים את המוצר או השירות שלך, החוויה שהם מקבלים היא שמשכנעת אותם לקנות ממך שוב. נאמנות לקוחות למותג שלך עוזרת לך לחדור לשוק בצורה יעילה יותר ולשמור ולהגדיל את נתח השוק.
לקוחות ממליצים
אני רוצה להודות לכן על המקצועיות הראויה לציון ועל כל העבודה הנפלאה שעשיתם כמו גם על שיתוף הפעולה הנהדר.
נגה כרמין, ISERD רשות החדשנות
חברת ברנדוויז בנתה לנו את האתר החדש לקמרה אובסקורה. כל תהליך העובדה היה ממש תענוג ושירות מעבר לציפיות שלנו. התוצאה שקיבלנו מדברת בעד עצמה. האתר ייחודי במינו והכל בזכות אדי והצוות. המון תודה למתלבטים ביניכם שקוראים את הביקורת... אין מה להתלבט.
ינאי ספרני, מנכ״ל קמרה אובסקורה
ברנדוויז בנו אתר עבור העסק שלי ומלווים אותי עשור במיתוג. במהלך עבודתנו המשותפת אנו מקבלים רעיונות רבים עם חשיבה ״מחוץ קופסא״. בנוסף לתוצאות הטובות, מדובר אנשים מדהימים שתענוג לעבוד איתם.
עודד מזרחי, מנכ״ל מון פלטין א.משי
ל- BrandWiz יש נסיון מוכח בקידום מותג פרסום ותקשורת שיווקית. לאתי ואדי נסיון של 33 שנים בעולם הפרסום, יתרון זה מקנה להם את היכולת לתת מענה מקיף גם ליזמים שיש להם רק רעיון ולעזור להם ליצור מיתוג כולל איכותי ואפקטיבי וגם לעסקים קטנים וגדולים. השילוב של נסיון, קריאטיביות וטכנולוגיה מאפשר ללקוחות שלהם לפתח כלים ותקשורת שיווקית אפקטיבית המאפשרת לארגון לצמוח ולשגשג. ממליץ בחום.
איציק מנשה, מנהל IT ב Telit
ממליץ בחום על חברת המיתוג, יחס אישי והכי חשוב מענה מהיר ומקצועי, תודה רבה!
אלעד פלג, בעלים של מסעדת סושירום.
בין לקוחותינו
עיצוב גרפי ואריזות מזון לאהרוני
עיצוב גרפי לערוץ הופ
מיתוג עסקי לחברת אנגלאינווסט
מיתוג עסקי לניסקו
מיתוג לחברת אגריקל
עיצוב ובניית אתר לחברת עזרה ובצרון
מיתוג עסקי לחברת קוסמטיקה
מיתוג חברה iserd
עיצוב גרפי לחברת יעקבי
עיצוב לוגו לישראל היום
עיצוב ובניית אתר לחברת קנדה ישראל
מיתוג עסקי לחברת סולתם
מיתוג עסקי לבנק
עיצוב גרפי לחברת ארקיע
עיצוב גרפי לחברת סלקום
מיתוג עסקי לחברת הכשרת הישוב