אודות

עבודות

שירותי המיתוג

דברו איתנו

למה העסק שלך צריך מיתוג עסקי?

חדש! האזינו לכתבה

Your browser doesn’t support HTML5 audio

מה זה מיתוג עסקי?
פיתוח אסטרטגיית מותג
איך מיתוג עסקי יכול להוסיף לי ערך?
טעויות מיתוג נפוצות שיש להימנע מהן
מיתוג לעומת שיווק, מה קודם למה?
מתי כדאי לי למתג את העסק שלי?
חשיבות המיתוג בעידן המודרני
כיצד להגביר מודעות למותג שלי?
פלטפורמות הפרסום הדיגיטלי הטובות ביותר להגברת המודעות למותג
מה כולל תהליך מיתוג עסקי?

מה זה מיתוג עסקי?

כשאנשים חושבים בדרך כלל על מיתוג, או מיתוג עסקי הם מיד נזכרים בלוגו מגניב שהם ראו בשם בלתי נשכח כמו "גוגל", קוקה קולה או "פייסבוק". אבל מיתוג חורג הרבה מעבר לחוויה הוויזואלית עבור העסק שלך. מיתוג הינו מארג של אסטרטגיות, שיטות שיווק ותקשורת שמסייע לבדל חברה או מוצרים מהמתחרים, במטרה ליצור רושם מתמשך במוחם של הלקוחות, לגרום להם לחזור ולקנות ממך שוב ושוב. קרא עוד בויקיפדיה.

אם השיווק הוא מה שגורם לאנשים להתחבר לחברה שלך בפעם הראשונה, מיתוג מייצר העדפה וגורם ללקוח לקנות ממך לאורך זמן.

מותג הוא תחושת הבטן שלנו לגבי מוצר, שירות או ארגון מסויים. כשלהרבה אנשים יש אותה תחושת בטן אפשר לומר שלחברה יש מותג.
מיתוג הוא לא רק לוגו: מיתוג הוא תהליך אסטרטגי בו האסטרטגיה העסקית מסונכרנת עם האסטרטגיה המיתוגית. 
מיתוג הוא לא מה שאתה אומר על המותג שלך, זה מה שהם אומרים על המותג שלך.

ג'ף בזוס, מייסד אמאזון, הגדיר בתמצית את משמעות המותג האישי ואמר "מותג אישי הוא מה שאנשים אומרים עליך כשאתה יוצא מהחדר”
"Your brand is what other people say about you when you're not in the room.”
Jeff Bezos

פיתוח אסטרטגיית מותג

מיתוג הוא תהליך אסטרטגי בו האסטרטגיה העסקית מסונכרנת עם האסטרטגיה המיתוגית. אתה צריך לפתח אסטרטגיית מותג, להבין את היעדים העסקיים שלך ולקרוא את התמונה הגדולה, להתאים אותה לחזון של הארגון במקום למהר לעצב לוגו יפהפה שלא יעבוד נכון ולפעול לפי תחושות בטן.

אסטרטגיית מותג מתייחסת לתחומים הבאים:

  • הגדרת המותג: מטרות, ערכים והבטחה
  • הגדרת הלקוחות האידיאלים, הפרסונות
  • זהות המותג: שם, טון דיבור, מסרים, עיצוב זהות ויזואלית (הכוללת לוגו, צבעוניות, טיפוגרפיה וכו׳)
  • הצעת הערך: ההבטחה המותגית הייחודית שלי ללקוח
  • מיצוב: התפיסה והרושם הנוצר במוחו של הצרכן.

״הקסם״ קורה כאשר הרעיון והדימוי מייצר תפיסה חיובית במוחו של הצרכן ומייצר אצלו העדפה (מיצוב).
מותג חזק ומדויק בזירה תחרותית צובר כוח בקרב הארגון, הספקים והלקוחות הפוטנציאליים.

6 שאלות מפתח להגדרת קהלי היעד שלי

  1. מי הם קהלי היעד? הגדרת פרסונות שיווקיות (איפה הם, מה הם עושים, בני כמה הם, מין ומגדר, מה ההכנסה שלהם, מה הצרכים שלהם).
  2. מה הם יודעים?
  3. מה אנחנו רוצים שידעו?
  4. כיצד אנו מתקשרים היום?
  5. כיצד עלינו לתקשר?
  6. כיצד עלינו לנהל את המותג לאורך זמן?

טעויות מיתוג נפוצות שיש להימנע מהן

  • לא להגדיר תחילה את אסטרטגיית המותג שלך
  • לבנות זהות מותג זולה, להשתמש בשירותי עיצוב זולים, להשתמש ביצרני לוגו מקוונים
  • כישלון בבידול המותג, אנחנו מופגזים באלפי מסרים שיווקיים ומודעות ביום. המסר שלך חייב לא רק להיראות טוב, אלא גם להיות ייחודי.
  • לא למקד לקהל היעד הנכון של המותג שלך.
  • לא לתכנן את מתיחת המותג (Brand Extension) לתתי מותג ומשפחות מותגים.
  • לא לספק חווית מותג מעולה לאורך השרשרת של ״מסע הלקוח״.
  • לא להגן על המותג באמצעות סימנים מסחריים.
  • להשתמש בשם של מותג מחו״ל שאותו אתה מייצג, על מנת לבנות מוניטין עבורך. יבוא יום ויעבור חתול שחור בינך לבין המותג מחו״ל וכל העבודה שלך תרד לטמיון. אתה חייב לאמץ לך זהות משלך בלתי תלויה.
  • חוסר עקביות במיתוג, במסרים ובנכסים החזותיים. אם אתה לא עקבי אתה לא יכול לבנות אמון עם הלקוח שלך.
  • התעלמות מסימני הזדקנות של המותג שלך ומהצורך לרענן ולמתג מחדש את העסק שלך.
  • לא לעמוד בהבטחת המותג שלך. כולנו מכירים את התחושה שנוצרת מהבטחה שהופרה. בעולם העסקי, הפרת הבטחת המותג פוגעת באמון הלקוח במותג שלך ויוצרת תחושה של הונאה. ברגע שאתה מאבד את המוניטין הזה, אנשים שומרים טינה וקשה מאוד לזכות באמונם. יתרה מכך, כיום בעידן המדיה החברתית לקוחות משתפים ומבקרים את המותגים.

איך מיתוג עסקי יכול להוסיף לי ערך?

הניסיון מלמד שהלקוחות מצפים לשלם יותר עבור מוצר ממותג מאשר על מוצרים שאינם ממותגים.
אנשים נוטים לעשות עסקים עם מותגים שהם מכירים.
אנשים לובשים מותגים, אוכלים מותגים, מקשיבים למותגים, והם כל הזמן מספרים לאחרים על המותגים שהם אוהבים. מצד שני, אתה לא יכול לספר למישהו על מותג שאתה לא זוכר.

יתרונות המיתוג העסקי

  • מותג חזק גורם ללקוחות להעריך, לחפש ולרכוש את המוצר והשירות באופן עקבי.
  • מיתוג נכון מייצר תוצאות והשפעה לטווח ארוך, כולל הגדלת המכירות ושורת הרווח.
  • מיתוג מייצר לקוחות חדשים.
  • מיתוג נותן השראה לעובדים ומלכד את השדרה הניהולית יחד עם עובדי החברה ומניע אותם למטרה משותפת, מעצימה ומגבשת.
  • תהליך מיתוג מעניק לעסק מארג כלים והנחיות לטווח רחוק שמאפשר לך לפעול בכל נקודות המגע עם הלקוח 360 מעלות.
  • מיתוג בונה אמון ועוזר לצרכן לסמוך ולהרגיש יותר בנוח לרכוש את המוצרים או השירותים שלך.
  • המותג שלך מבדל אותך מהמתחרים.
  • מיתוג תומך ומדייק את הפרסום והשיווק הדיגיטלי.
  • אסטרטגית מותג ברורה מסייעת לצוות שלך להצליח ולעמוד ביעדי הארגון.
  • המותג שלך מאפשר לך להרחיב את טווח המוצרים שלך לתתי מותגים תוך מינוף המוניטין שצברת.
  • אסטרטגיית מותג ברורה מסייעת לך להישאר ממוקד במשימה שלך ובחזון שלך כארגון.
  • המותג שלך עוזר לך להתחבר ללקוחות שלך מבחינה רגשית באמצעות סיפור מקורי.
  • מותג חזק יגדיל את השווי הכספי של החברה הרבה מעבר לנכסים הפיזיים שלך.

לסיכום
מיתוג מוצלח מוביל לעלייה בערך החברה. לקוחות נוטים יותר לרכוש ממותגים שהם סומכים עליהם שיובילו להגדלת המכירות. תדמית מצוינת יכולה גם להשפיע על המבנה הארגוני של המשרד ויכולת לגייס מועמדים חזקים יותר לתעסוקה.

מיתוג לעומת שיווק, מה קודם למה?

לאחר הקמת החברה שלך, האינסטינקט הראשון שלך הוא כנראה להתחיל להפיץ את הבשורה כמה שיותר מהר.  אתה מרוכז כולך בשיווק ובמכירות. אחרי הכל, איך אתה יכול להקים חברה אם אין לך לקוחות? הגעה לקהל היעד שלך היא חשובה ביותר - כל כך חשובה שרבים מתמקדים באסטרטגיות השיווק שלהם, לפני שהם בכלל שוקלים לבנות ולפתח תדמית החברה שלהם. 
מיתוג לוקח זמן, נדרשת מסירות והרבה עבודה.  האם אתה באמת יכול לרתום את העגלה לפני הסוס?

לעתים קרובות יש לא מעט בלבול לגבי בין מיתוג לשיווק. לפני שנצלול לאופן שבו מיתוג מייצר שיווק טוב יותר, חשוב שתבינו את ההבדל בין השניים.האמת היא ששיווק ומיתוג הם שני מושגים שונים מאוד. ואם אתה רוצה שהעסק שלך יצליח, אתה צריך להבין את ההבדלים בין השניים - וכיצד להשתמש ביעילות בכל אחד מהם כדי לקחת את העסק שלך לשלב הבא.

אז מה זה בעצם מיתוג? מה זה שיווק? מה ההבדלים בין השניים - וכיצד אתה יכול להשתמש בשניהם
כדי לבנות עסק מצליח ומשפיע?

שיווק מוגדר כסט הכלים, התהליכים והאסטרטגיות שבהם אתה משתמש כדי לקדם באופן פעיל את המוצר, השירות והחברה שלך.  חשוב על שיווק כסך כל הפעולות שאתה נוקט כדי ליצור קשר עם הלקוחות שלך ולגרום להם לקנות את המוצרים או השירותים שלך.

שיווק יכול להיות דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של הלקוח, אבל מיתוג הוא דרך מצוינת לשמור על תשומת הלב שלו
לא משנה באיזה ענף אתה עוסק, רוב הסיכויים שאתה רק חברה אחת בים של תחרות.  ואם אתה רוצה להכות גלים ולמשוך את תשומת לב הלקוחות שלך, שיווק יעזור לך לחשוף את המותג שלך בפני האנשים הנכונים. אבל ברגע שיש לך את תשומת הלב של הלקוח שלך, אתה צריך משהו שישמור על תשומת הלב הזו - וכאן נכנס המיתוג לתמונה. אם אתה רוצה לשמור אותו שם, אתה צריך לבנות מותג שאנשים יכולים להתחבר אלי וליצור מערכת יחסים לאורך זמן.

ההבדלים בין מיתוג לעומת שיווק

השיווק מושך את תשומת הלב של הלקוח, מיתוג הוא דרך לשמור על תשומת הלב שלו.
שיווק מניע מכירות, מיתוג מייצר הכרה, מוניטין ונאמנות.
המיתוג במקום הראשון, השיווק במקום השני. מיתוג הוא הליבה של האסטרטגיה השיווקית שלך.
אסטרטגיות שיווק באות והולכות - אבל מיתוג הוא לנצח. מיתוג אמור להיות עקבי על מנת לבנות אמון ונאמנות למותג. לקמפיינים שיווקיים יש טווח קצר.
למיתוג יש השפעה על הצוות שלך באותה מידה כמו על הלקוחות שלך.
מיתוג הוא האסטרטגיה שלך, בעוד ששיווק מקיף את המטרות והיעדים הטקטיים שלך.
מיתוג טוב הוא חיוני לשיווק טוב.
מיתוג טוב משפר ומגדיל את ההמרות.
מיתוג טוב יוצר משמעות וקשרים רגשיים.
שיווק מייצר מכירות, מיתוג מייצר הכרה, בונה מוניטין.


מתי כדאי לי למתג את העסק שלי?

הנה כמה מהסיבות שהניעו עסקים למתג את עצמם:
  • מותג ותיק חייב לעבור מתיחת פנים, מיתוג מחדש אחת לכמה שנים. חשוב בעיקר בעת הצגת מוצר חדש או כניסה לשוק חדש.
  • העסק שינה את שמו מכל סיבה שהיא.
  • העסק הבין שהוא אינו מציג תמונה עקבית ללקוחות.
  • העסק לא מושך לקוחות.העסק מושך את הלקוחות הלא נכונים.
  • העסק אינו ממוצב גבוה ביחס למתחרים שלך.
  • העסק גדל באופן מהיר ללא תוכנית כוללת.
  • העסק הפך להיות לא רלוונטי או מיושן.
  • כאשר יש שינוי משמעותי בניהול (פילוסופיה, מנהיגות, תפקוד ארגוני) או שותפות אסטרטגית חדשה.
  • כאשר יש שינוי משמעותי בכיוון (חזון, התרחבות, מיזוג, גלובליזציה, סביבה המשתנה במהירות עם תחרות עזה).
  • העסק התקשה לגייס עובדים.
  • העסק מצא עצמו מתחרה על המחיר בלבד.
  • העסק נערך להציג תוכנית עסקית חדשה, לגייס הון, למכור או מיזוג או רכישה.
  • העסק הגיע לאבן דרך חשובה כחברה או חגג תאריך ייסוד משמעותי.
  • העסק מעוניין להתלכד, לחזק את הגאווה היחידה והמורל הקבוצתי.

חשיבות המיתוג בעידן המודרני



כיצד להגביר מודעות למותג שלי?

סיימנו לבנות את המותג, הגיע הזמן להפיץ את הבשורה לעולם:
על מנת לקדם ולפרסם את העסק שלך ביעילות יש לנקוט בשני הצעדים הבאים:
  • תכנן את השיווק שלך, כדי לשווק את העסק שלך בהצלחה אתה צריך גישה מתוכננת ומאורגנת, התחל בהגדרת האסטרטגיה השיווקית שלך והגדרת תקציב.
  • זהה את הלקוחות הפוטנציאליים הטובים ביותר שלך, ולאחר מכן קבע את אסטרטגיות הקידום הטובות ביותר כדי להגיע אליהם. תהיה כמה שיותר ספציפי.  זהה באיזה שלב הם נמצאים במשפך השיווקי.

להלן שלוש שאלות שכל עסק צריך לענות בבואו להרכיב את
אסטרטגיית השיווק של המותג שלו:

  1. מי קהל היעד שלך? והיכן הוא נמצא?
  2. מהי המטרה העיקרית של המותג שלך?
  3. איך המותג שלך מגדיר הצלחה?

הבנת התשובות לשאלות הפשוטות הללו תעזור להגדיר מה המטרות שלך צריכות להיות, כיצד עליך לדבר עם הקהל שלך וכיצד תמדוד את הצלחתך.

פלטפורמות הפרסום הדיגיטלי הטובות ביותר להגברת המודעות למותג

פרסום דיגיטלי הוא חובה אם אתה רוצה לקבל יותר תנועה.ולרכוש לקוחות חדשים. ישנן פלטפורמות פרסום דיגיטליות רבות לבחירה, להלן כמה מפלטפורמות הפרסום הדיגיטליות הטובות ביותר עבור יצירת מודעות למותג. עם פלטפורמות פרסום דיגיטליות רבות, חשוב שתבחר את אלו שיתאימו בצורה הטובה ביותר לעסק שלך.

פרסום בתשלום ברשת החיפוש של Google Ads

Google Ads היא פלטפורמת הפרסום הפופולרית ביותר בתשלום לקליק. סוג זה של פרסום הוא המודעות שמופיעות לרוב בדף התוצאות של מנוע החיפוש. כאשר אנשים מחפשים באינטרנט מילת מפתח מסוימת, מודעות הקשורות למילת מפתח זו יהיו בחלק העליון, והתחתון בדף התוצאות.

יתרונות:
  • להגיע מיד ללקוחות פוטנציאליים ורלוונטיים עם כוונת רכישה.
  • 40% מהלקוחות ילחצו על 4 התוצאות הראשונות.
  • אתה יכול ליצור קמפיינים פרסומיים במהירות ולהופיע מיידית.
  • רק כאשר לקוחות לוחצים על המודעה שלך, אתה משלם לגוגל.
  • גוגל אדוורדס מאפשר לך לעקוב אחר כל הפעילויות הקשורות למודעות שלך.
  • ממשק ניהול קמפיינים בגוגל הוא מאוד חזק ונוח.

חסרונות:
  • תחרות עזה: עסקים רבים מפרסמים, אבל רק 4 תוצאות במיקום הראשון (התחרות גורמת לעליית המחירים).
  • חייב להיות אתר אינטרנט כדי להפעיל מודעות: האתר הוא בדרך כלל הערוץ הראשון שאליו מגיעים לקוחות לאחר הלחיצה על המודעה.

פרסום במדיה חברתית

המדיה החברתית נמצאת בשימוש כה רב ובגלל זה מפרסמים מוציאים הרבה כסף בפרסום בפלטפורמות הללו.המדיה החברתית מאפשרת לך למקד לקהל מאוד ספציפי ויש לה פורמטים שונים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לפרסם.

פרסום בפייסבוק

מודעות פייסבוק פופולריות בקרב בעלי עסקים קטנים מכיוון שהן מספקות את היכולת לזהות לקוחות יעד ולפרסם רק למי שיכול לקנות את המוצרים או השירותים שלהם. פונקציה רבת עוצמה שלא הרבה פלטפורמות פרסום יכולות לספק בפירוט כזה.
פייסבוק מציעה אפשרויות מיקוד שונות:
  1. קהל ליבה: מאפשר לך למצוא קהל על סמך היבטים כמו גיל, גיאוגרפיה ותחומי עניין.
  2. קהל מותאם אישית: מאפשר לך ליצור קשר עם אנשים שקיימו אינטראקציה עם העסק שלך באופן מקוון או לא.
  3. קהל דומה: מאפשר לך להגיע לאנשים חדשים שתחומי העניין שלהם דומים לאלה שאתה כבר מגיע אליהם.

פרסום באינסטגרם

אינסטגרם בבעלות פייסבוק, פירוש הדבר שניתן להשתמש במנהל הפרסום של פייסבוק להפעלת מודעות האינסטגרם שלך. אינסטגרם מציעה את אותן אפשרויות מיקוד כמו פייסבוק.

פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא רשת חברתית עסקית ופלטפורמת הפרסום היחידה שעוזרת לך להגיע ללקוחות B2B בעלי ערך גבוה.
דרכים למקד בלינקדאין הן:
  1. קשרי חברה
  2. גודל החברה
  3. תַעֲשִׂיָה
  4. תפקיד עבודה
  5. תחומי עניין של חברים
  6. מיקוד גאוגרפי

LinkedIn מציעה ארבעה פורמטים של מודעות:
  1. תוכן ממומן
  2. הודעות ממומנות
  3. מודעות טקסט
  4. מודעות דינמיות

פרסום ב TikTok

TikTok עוזרת לך להתחבר לקהלים צעירים יותר. מציעה פורמטים של מודעות תמונה ווידאו במסך מלא המופיעים בפיד For You למשך 9 שניות לפני הצגת כרטיס הורדה.

פרסום ב- Outbrain ו- Taboola

קידום כתבות בקמפיין מבוסס תוכן הדרך הפופולארית לייצר לידים איכותיים.
בשעה שהגולש מוצף באלפי מודעות ביום, אאוטבריין וטאבולה, פותרות עבור משווקי תוכן המון בעיות, וכל אחת מהן יצרה כלי שמאפשר למשווקי התוכן ולמפרסמים להגיע בצורה יותר טבעית ללקוח הקצה, בעזרת פרסום מודעות - כתבות טבעיות "Native Ads".
  1. פרסום בטאבולה. חשיפה רחבה מאוד באתרי התוכן המובילים בארץ כמו ynet, וואלה, ישראל היום, גלובס ועוד.
  2. קידום תוכן באאוטבריין. פרסום כתבה באתרים כמו כלכליסט, דה מארקר ומאקו.

יתרונות:
  • מגביר תנועה לאתר
  • בונה סמכות הלקוח
  • לא מפתח אנטי למודעה שיווקית קלאסית, ורואה את המודעה כמוצר חדשותי.

פרסום ביוטיוב

בשונה מערוצי שיווק אחרים, באמצעות הפרסום ביוטיוב אפשר להגיע לחשיפה גדולה ובעלות נמוכה. יוטיוב נחשבת למנוע החיפוש השני בגודלו אחרי רשת החיפוש של גוגל.

לסיכום
הפלטפורמה הטובה ביותר עבורך תהיה תלויה בקהל היעד שלך, ביעדי השיווק ובאישיות העסק שלך.
חשוב לבחור את הערוץ הנכון מבין האפשרויות הרבות הזמינות, אבל ברגע שתמצא את אלו המתאימים לך ביותר, זה יעזור להגדיל את העסק שלך.


מה כולל תהליך מיתוג עסקי?

תהליך המיתוג הוא גישה שיטתית ליצירת וקידום מותג של חברה. זה חיוני להצלחת כל תוכנית שיווק ופיתוח עסקי.
תהליך בניית המותג מורכבת מארבעה שלבים השלובים זה בזה:  

מחקר

רעיונות גדולים לא קורים מעצמם: הם תולדה של מחקר, תובנות ואסטרטגיה שיווקית טובה.
התהליך יוביל אותנו להבנה עמוקה של החברה על מנת לזהות הזדמנויות חדשות. למחקר השפעה רבה על הרווחיות והצמיחה של העסק.
המחקר עוזר לגלות במה אתה שונה, מה היתרונות והחסרונות, לבדל אותך מול המתחרים ואיך זה משפיע עליך? לברר מי קהלי היעד, מה הם חושבים עליך? מה הפחדים שלהם? מה הצרכים שלהם? 

אסטרטגיית המותג

מאחורי כל מותג מצליח עומדת אסטרטגיה מחושבת. ביצוע נכון של שלב זה הוא קריטי להצלחה הכוללת של המותג שלך.

אסטרטגיית המותג כוללת:
  • החזון
  • יצירת בידול משמעותי
  • הערכים, חיבור רגשי ואהדה למותג באמצעות הסיפור
  • המיצוב, המשימה וההבטחה המותגית
  • מסרי הליבה וסלוגן עקבי המבוסס על ה- DNA של המותג
  • הגדרת המטרות, היעדים המרכזיים והשאיפות העסקיות של המותג לטווח הקצר ולטווח הארוך במבט קדימה דרך עיני מנהלי החברה 

פיתוח ובניית שפת המותג

בשלב זה, אתה הופך את המותג שלך למשהו מוחשי. זהות המותג שלך כוללת רבים מהמרכיבים הגלויים ביותר של מותג, לדוגמא:
  • השם שלך
  • הלוגו שלך
  • סלוגן
  • ערכת צבעים וטיפוגרפיה
  • טון וסטייל
  • ניירת עסקית
  • שפת מותג בדיגיטל
  • עיצוב ובניית אתר אינטרנט
  • שילוט  

השקת המותג, יישום וניהול המותג באופן שוטף

אנו מלווים ומפתחים את חווית המותג שלך לעולם האמיתי ומספרים את סיפור המותג שלך באמצעות מסרים חזותיים ומילוליים, על פני פלטפורמות וערוצים. 

השקת המותג לארגון
חשוב מאוד להציג את המותג בפני צוות העובדים על מנת שישמשו כשגרירים.
הנה כמה נושאים שאולי תרצו להציג להם:
למה היינו צריכים למתג את העסק מחדש ואילו הזדמנויות הוא יוצר?
איך התהליך עבד? (כדי להראות כמה מחשבה הושקעה בו).
מה המחקר גילה?
כיצד המותג החדש מדבר אל קהלי היעד שלנו? 

השקת המותג ללקוחות
האופן שבו אתה מציג את המותג החדש שלך יכול להשפיע על ההצלחה הכוללת של תהליך המיתוג שלך.
תכנן את תהליך השיווק והחשיפה למותג החדש או המחודש.



בניית מותג באמצעות חברת מיתוג

תהליך מיתוג עסקי הוא עניין למקצוענים בלבד. מומלץ לבחור בחברות מיתוג שמתמחות בתהליך זה.
תהליך מיתוג צריך להגדיר את העקרונות המרכזיים שמבדלים אתכם מול המתחרים.עסקי עוזר לכם להיות אותנטיים, להבין מה הייחוד שלכם, מה עושה אתכם שונים ומיוחדים?

אנו ניגשים לתהליך המיתוג ממגוון זוויות, עוזרים לך להרחיב ולתחזק את המותג תוך התמקדות ב- dna של העסק.אנו מאמינים  שהמותג שלך הוא הנכס הגדול ביותר שלך. מותג חזק משמש כמבחן נייר לקמוס לכל קבלת החלטה עסקית.המיתוג הוא השורשים של העסק והזרוע האסטרטגית שתפקידה למקד את מאמצי השיווק ולהפיץ את המסר החוצה.

בעזרת חברת מיתוג מובילה תחווה תהליך אסטרטגי שיווקי. אנחנו נלווה אותך צעד אחר צעד ונבנה לך שפה גרפית ואסטרטגיה שיווקית.
במקביל נצייד אותך בארגז כלים שיווקיים ונסייע לך להטמיע את המותג.

אז למה אתה מחכה? מתג והצלח!



:Bibliographies
Your brand isn't what you say it is. It's what they say it is.-by  Marty Neumeier
When everyone zigs you zag book. by Marty Neumeier
 This Is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn to See. by Seth Godin
Brand Bible: The Complete Guido to Building, Designing, and Sustaining Brands. by Debbie Millman




נושאים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

איך למנף את משבר הקורונה להצלחה עסקית?
דוגמאות לעבודות מיתוג עסקי
איך למתג את העסק שלך בעצמך?
האם העסק שלי זקוק למיתוג מחדש?
מיתוג נכון ב-10 שלבים
כמה עולה מיתוג?
מיתוג לעורכי דין
מונחי מיתוג שכל אחד צריך להכיר
צ׳ק ליסט למיתוג העסק
כיצד להגדיל הכנסות באמצעות שיווק באינטרנט? מדריך שיווק דיגיטלי 360

אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם - לפרטים נוספים התקשר 072-3945457 או צור קשר

מאת: אדי כהן (זמן קריאה: 7 דקות) - ינואר 2022
דוא"ל: edi@brandwiz.co.il אודות ברנדוויז מיתוג עסקי

דוגמאות עבודה

מה זה מיתוג עסקי?

מיתוג הינו מארג של שיטות שיווק ותקשורת המסייע לבדל חברה או מוצר מהמתחרים, במטרה ליצור רושם מתמשך במוחם של הלקוחות. המותג שלך מוגדר על ידי תפיסתו הכוללת של הלקוח את העסק שלך. המותג הוא המוניטין שלך. מאמץ מתמשך יביא ליצירת קשרים ארוכי טווח עם לקוחותיך.

מה המטרה של מיתוג עסקי?

המטרה העיקרית של המיתוג היא להשיג יותר אנשים שיקנו יותר מוצרים למשך זמן ארוך וישלמו מחיר גבוה יותר.המותג שלך הוא המוניטין שלך ותחושה שהלקוח שלך חווה.

מה זה אסטרטגיית מותג?

אסטרטגיית מותג אפקטיבית מעניקה לך יתרון מרכזי בשווקים תחרותיים יותר ויותר. ממקדת ומאפשרת לך לבדל עצמך על פני המתחרים. האסטרטגיה עונה על השאלות הבאות: מי אני? מה אני עושה? מי קהל היעד? איך אני רוצה למצב את עצמי? איך אני פונה?

כיצד המיתוג מגדיל את המכירות?

היתרונות של מותג חזק: כאשר לקוחות קונים את המוצר או השירות שלך, החוויה שהם מקבלים היא שמשכנעת אותם לקנות ממך שוב. נאמנות לקוחות למותג שלך עוזרת לך לחדור לשוק בצורה יעילה יותר ולשמור ולהגדיל את נתח השוק.

אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם - לפרטים נוספים התקשר 072-3945457 או צור קשר