מיתוג לעורכי דין – מדוע המיתוג כל כך חשוב ולמה כדאי למתג את העסק עם ברנדוויז?

מיתוג לעורכי דין – מדוע המיתוג כל כך חשוב ולמה כדאי למתג את העסק עם ברנדוויז?

חדש! האזינו לכתבה
מקצוע עריכת הדין הינו אחד המקצועות העתיקים ביותר ומאז ועד היום הוא חי ובועט. מכיוון שהצורך בעורכי דין מומחים הינו כה גדול, נראה שהמקצוע יישאר איתנו לאורך שנים רבותוימשיך להיות מבוקש, נחשב ויוקרתי. 
אך אליה וקוץ בה - כמות עורכי הדין בישראל הינה עצומה בגודלה והדבר מקשה על עורכי הדין להגיע להצלחה. סטטיסטיקות שבחנו את מספר עורכי הדין בארץ מצאו שעל כל 128 תושבים ישנו עורך דין אחד! נתון עוד יותר מבהיל הוא שבגוש דן ישנו עורך דין אחד על כל 20 תושבים!
השוק התחרותי דורש מכל אחד מעורכי הדין לא רק להיות מומחה בתחומו, מקצועי ומנוסה, אלא גם לשווק את עצמו בצורה חכמה ויעילה, וכאן אנו נכנסים לנושא החשוב שהוא: מיתוג עורכי דין.  

מיתוג לעורכי דין - מאז ועד היום

אם בעבר, היה ניתן לשבת במשרד, לבצע את העבודה במקצועיות ולצבור לקוחות בשיטת "מפה לאוזן" בלבד, הרי שהיום לא ניתן לנהוג כך. חלילה איננו מזלזלים ולו לרגע קט בכוחו של שיווק מפה לאוזן - מדובר על אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לתודעתם של הלקוחות הפוטנציאלים, אך היום זה פשוט לא מספיק.
כדי להגיע לתודעתו של קהל היעד צריך עורך הדין לייצר רושם עז ולגרום למתעניינים להעדיף לקבל שירות ממנו ולא מעורך דין אחר. זו משימה לא פשוטה אך אפשרית באמצעות מיתוג עסקי.

בעבר הלא רחוק אסר החוק על עורכי הדין לפרסם את עצמם, אך בפברואר, שנת 2018 בוצעו שינויים בחוק. בין השינויים הללו אושר לעורכי דין לפרסם את עצמם במידה שהפרסום לא יפגע בכבודו של המקצוע ולא יפגע בציבור או יטעה אותו.
מהמועד בו אושר החוק, יכולים עורכי הדין לפרסם את עצמם בעיתונות הכתובה, אך אסור שהפרסום יופיע לצד פרסומים שעלולים לפגוע בכבודו של המקצוע. כמו כן, על הפרסומת להיות קטנה מרבע עמוד ולהופיע פעם אחת. נוסף על כך, הותר לעורכי הדין לפרסם את עצמם באמצעות מודעות שיווקיות ברשתות החברתיות ולכתוב בסגנון חופשי (אך מקצועי ומכבד). אסור כמובן לפרסם תוכן שאינו חוקי או להציב את הפרסומת באתרים שמיועדים לקטינים.

מעבר לכך, יכולים עורכי הדין לפרסם את עצמם באמצעות שיווק באינטרנט (קידום אורגני וקידום ממומן), לשלוח ניוזלטרים ולעלות סרטונים שונים, כל עוד הסרטונים לא מטעים, מזלזלים בעורכי דין אחרים או לא מכבדים את המקצוע. עורכי הדין יכולים אפילו להשוויץ ולרשום שמות של לקוחות מובילים כל עוד הלקוחות הללו אישרו את פרסום שמם, החוק מאפשר גם פרסום המלצות של לקוחות מרוצים.  

על חבילת מיתוג לעורכי דין

על רקע הנוף תחרותי קשוח, ההתמודדות עם תחרות מקוונת מתבקש הצורך לבנות מותג חזק שיבדל אותך בשוק רועש וצפוף. יאפשר לך להגיע לאוכלוסיית יעד רלוונטית ולשלוט ברושם של הלקוחות כלפי המותג שלך. לקוח שופט אותך על פי ההופעה החיצונית, סגנון הדיבור, האתר שלך והנוכחות החברתית שלך. האם אתה נראה מלוטש, מקצועי וראוי לאמון הלקוח?המיתוג לעורכי דין משלב אסטרטגיה + אמפתיה + עקביות. המותג חי בתמונות ובמילים במטרה לעורר תגובות רציונליות, פיזיות ורגשיות בקרב קהלי היעד המרכזיים.

שאלות אסטרטגיות שעליך לשאול:

  • מי לקוחות היעד שלך? מי הלקוחות האידיאליים?
  • איזה רושם אתה רוצה להשאיר?
  • מה אתה רוצה שהלקוחות ירגישו?
  • מה עושה אתכם שונים?
  • איך המתחרים שלי מיתגו את עצמם?

מיתוג לעורכי דין יכלול בין היתר עיצוב גרפי  עבור לוגו לעורך דין שייצור בידול ויתאים לאופיו של המשרד. על הלוגו להעביר מסר ברור ללקוח ולהיות ייחודי, כך שהוא ייצרב בתודעה. כמו כן, תוכל חבילת מיתוג לעורכי דין לכלול: כרטיסי ביקור, עיצוב מעטפות ונייר משרדי, עיצוב חתימה למייל וכמובן – עיצוב ובנייה של אתר אינטרנט מושקע שכולל תכנים מעניינים וברורים והקמה של דף עסקי בפייסבוק.
לבניית אתר אינטרנט לעורכי דין ולבניית דף עסקי בפייסבוק יש חשיבות עצומה, הסיבה לכך היא שהחוק נוגע לכולם ובאמצעות האתר והדף העסקי יכול כל לקוח פוטנציאלי להתרשם מהשירות, לקבל אינפורמציה ואף ליצור קשר עם המשרד.

איך לעצב אתר עורך דין איכותי שמושך לקוחות?

בעת עיצוב ובניית אתר אינטרנט לעורך דין חשוב להקפיד על כללים מסוימים. הקמת אתר שאינו תואם לכללים לא ימשוך את הלקוחות הפוטנציאליים. להלן מספר נקודות חשובות עליהן יש להקפיד כאשר בונים אתר אינטרנט לעורך דין:·
  • התאמת האתר ללקוחות חסרי הסבלנות – הגולשים של ימינו חסרי סבלנות וכשמדובר על גולשים ישראלים הדבר נכון עוד יותר. כדי להתאים את האתר לגולשים יש לוודא שהאתר עולה תוך שניות ספורות - גולשים רבים יינטשו אתר שלא עולה תוך 2 שניות. כמו כן, מראות הסטטיסטיקות שרוב הגולשים מחליטים האם להישאר באתר או לעזוב אותו תוך 15 שניות בלבד, על כן יש לעצב את האתר בצורה נכונה ולהציב בו תכנים ראויים. (על כך בנקודות הבאות).
  • עיצוב - יש להקפיד על עיצוב נקי ומכבד שמותאם למקצוע. על העיצוב לכלול צבעים מתאימים ולאפשר הדגשה של החלקים החשובים.
  • טקסט - יש לייצר טקסט מעניין, זורם וברור שכתוב בשפה שמתאימה לקהל היעד. בין היתר יש לכתוב לשני המינים כדי שלא לפספס לקוחות פוטנציאליים. במקרה של כתיבת תוכן משפטי, חשוב  לכתוב בגובה העיניים אף יותר מהרגיל, כך שהגולשים יוכלו להבין את הכתוב. במידה שהשירות מופנה ללקוחות מחו"ל, יש לכתוב את הטקסטים בשפה המתאימה ולהתאים את הטקסטים למנטליות של הלקוחות הפוטנציאליים.
  • סדר, אחידות והתאמה למילות החיפוש - יש להקפיד על סדר ואחידות בפסקאות. כמו כן, יש להקפיד על כללי הפיסוק ולהתאים את הטקסט למילות המפתח שהוקלדו על ידי הגולש.
  • בלי הפרעות - אין "להתקיף" את הגולש עם פרסומות קופצות שפוגעות בחוויית המשתמש.
  • התאמה למובייל - יותר מ-60% מהגולשים מגיעים לאתרים דרך הסמארטפון. גולש שינסה להיכנס לאתר מהמובייל ויגלה שהאתר לא מותאם, עשוי לנטוש אותו באופן מידי.
  • שירות לצד אחד או שניים - במידה שמספקים שירות לשני הצדדים – לתובעים ולנתבעים, חשוב לציין זאת באתר כדי למנוע הגבלה ללקוחות מצד אחד בלבד. בניגוד לכך – אם הייעוץ והייצוג ניתן לצד אחד – יש להדגיש זאת. לפעמים, הדבר חשוב ביותר משום שהוא מונע מצב של ניגוד אינטרסים.

ברנדוויז – ממתגים את העסק שלכם בדיוק באופן שמתאים לו ומסייעים לכם להגיע להצלחה!
חברת ברנדוויז מתמחה במיתוג עסקי לבעלי עסקים מזה 25 שנים. המשרד מקפיד להתאים את המיתוג לאופיו הייחודי של כל עסק, ובמקרה המדובר – לכל עורך דין.
הגיע העידן בו עורכי הדין יכולים לשווק את עצמם ומכיוון שהחוק עוד טרי, יש להכות בברזל בעודו חם – להשקיע במיתוג, לעקוף את שאר המשרדים ולמנף את העסק להצלחה. המשרד שלנו יודע כיצד לעשות זאת בצורה נכונה ויעילה.

מעוניינים להתחיל בתהליך מיתוג באינטרנט בהקדם? צרו קשר ונתחיל במלאכה!
לצפייה במיתוג למשרד עורכי דין חיות גרינברג לחץ כאן
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו