כיצד שיווק דיגיטלי 360 מעלות יכול להגדיל הכנסות בעסק שלך?

מאת: אדי כהן
כיצד שיווק דיגיטלי 360 מעלות יכול להגדיל הכנסות בעסק שלך?
שיווק הוליסטי הוא שיווק כולל - 360 מעלות, המסנכרן את כל הפעילות השיווקית תחת מטריה אחת ממוקדת ואפקטיבית יותר תוך ראייה רחבה ורב-ערוצית. הפעילות השיווקית משלבת את ערוצי השיווק ה- Offline לבין השיווק הדיגיטלי ב- Online, וזאת במטרה לחבר בצורה חלקה את כל נקודות המגע של לקוחות עם המיתוג שלנו.

התפיסה הרווחת במרבית העסקים, ודאי הקטנים, להם יש תקציב קטן לשיווק, עדיפה ההשקעה באפיק שיווק אחד מאשר להתפרס על כמה ערוצים- הגיוני? אז זהו שלא 

עסקים קטנים ובינוניים בהחלט צריכים להיות מחושבים היטב עם התקציב והתמהיל השיווקי. עם זאת, ככל שהעסק יגלה נוכחות באפיקים שונים ויפגוש את הלקוחות בשלבים שונים של תהליך הקנייה, כך העסק יגביר את הנראות, המודעות ואת הטמעת המותג עמוק בזיכרון הלקוח.

שיווק הוליסטי הוא פילוסופיה המניעה את הארגון כולו לעבודה משותפת במטרה להגיע לכל קהלי היעד שלנו היכן שהם נמצאים, באופן אחיד בכל התהליכים ובכל נקודות המגע עם הלקוחות שלך, כשהמטרה הסופית היא לספק חווית לקוח אחידה ועקבית על פני מספר ערוצים.

שיווק דיגיטלי 360 מעלות מלווה את הלקוח לאורך כל אותן נקודות בהם הלקוח הפוטנציאלי פוגש את המותג שלנו, ועד להחלטה שלו לרכוש מאתנו. המונח המקצועי קרוי ״מסע לקוח״.

זה יכול להתחיל בחיפוש ברשת אחר שירות או מוצר בו הוא מתעניין. מודעה, שלט חוצות או אימייל שתפס לו את העין. ככל שנדע למפות את הנקודות הללו ולהתאימן למשפך השיווקי, כך נוכל ללמוד יותר איך והיכן לשווק.

אחד מעקרונות הליבה של השיווק הדיגיטלי 360 מעלות הוא שמסע הפרסום שלך צריך להיות משולב בחוזקה ומעוצב כך שישלים אחד את השני. בהגדרה, פירוש הדבר שתוכל להבטיח עקביות בין מסעות הפרסום, הן בקריאייטיב והן בהודעות שלך.

יתרונות השיווק ההוליסטי

  • חווית לקוח אחידה בכל הערוצים מעלה את הסיכוי להצלחה במאות אחוזים
  • זרימת עבודה יעילה, יעדים מוסכמים ומשותפים
  • אפקטיביות, על ידי שמירה על המיקוד תוכלו ליצור סינרגיה חזקה בארגון שיעצימו את המסר של המותג שלכם 
  • בטווח הרחוק התהליך יהפוך לכמעט אוטומטי ויחסוך זמן וכסף
  • הגדלת נתח השוק וכמות הלקוחות

מה כולל שיווק 360?

המטרה למקסם את הפעילות השיווקית ולהתאימה למסע הלקוח ולמשפך המכירות.

תשתית
  • בניית תוכנית שיווק מנצחת
  • הטמעת כלים מתקדמים
  • קריאייטיב מתאים לכל ערוץ

פעילות רב ערוצית
  • חומרים שיווקיים
  • אתר האינטרנט מתאים
  • קידום אורגני SEO ואופטימיזציה
  • פעילות אורגנית ברשתות חברתיות: פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם
  • פרסום ממומן PPC בפייסבוק וגוגל
  • פרסום באמצעות תוכן Outbrain / Taboola
  • שיווק מחדש Remarketing
  • שימור לקוחות באמצעות מועדון לקוחות וניוזלטר
  • קמפיין אימייל מדידה ושיפור
  • הצבת יעדים ומדידה
  • שילוב טכנולוגיה מתקדמת ואוטומציה

האם יש לך את התשתית הדרושה כדי להפוך מטרה זו למציאות?

אנו נעזור לך לנהל אסטרטגיית שיווק רב ערוצית חכמה ואפקטיבית עם תקציב מוגדר מראש ולעבוד חכם וקשה להגיע אל קהל היעד במהירות במחיר המשתלם ביותר.

דוגמאות עבודה