מיתגתי את עצמי בצורה מושלמת, איך זה עוזר לי לקדם את השיווק באינטרנט?

מיתגתי את עצמי בצורה מושלמת, איך זה עוזר לי לקדם את השיווק באינטרנט?

חדש! האזינו לכתבה
רבים מאיתנו נעזרים בחברה או פרילנסר המסייעים לנו לנהל את הפעילות השיווקית שלנו ברשת האינטרנט. בעידן שלנו, יש כל כך הרבה פלטפורמות ומגוון של תהליכים כאשר קיים קשר ישיר ביניהם. הפעם בחרנו לספר על הקשר בין קידום אתרים, מיתוג עסקי.

קידום אתרים מתחלק לשני סוגים עיקריים:

  • קידום אורגני - משקף את המיקום הנוכחי של האתר שלנו בהתאם לתוצאות החיפוש של הגולשים. חברת הקידום או המקדם שלנו מבצעים בפועל קשת רחבה של פעולות אשר ”דוחפות" את האתר שלנו קדימה. זה בא לידי ביטוי בתוכן שלנו, בתנועה של ברשתות החברתיות, ברמת האיכות של האתר שלנו ועוד.
  • קידום ממומן - קידום פר קליק. אנו משלמים כסף על כל פעם שגולש לוחץ על המודעה שלנו. מדובר בקמפיין פרסומי שמבוסס על מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלנו.
 

מיתוג בקידום ושיווק באינטרנט

מיתוג באינטרנט זה הכל. בטח כשמדובר ברשת האינטרנט. הדרך שבה אנחנו מציגים את עצמנו לגולש כלומר ללקוח מבוססת על מגוון של פעולות ותהליכים אשר תורמים לחיזוק המותג שלנו בפני הגולש.
אז מה הקשר? ברגע שהאתר שלנו נבנה בצורה מקצועית, מעוצב בצורה התואמת את הצרכים והערכים של המותג, נטען כמו שצריך, מאובטח הדבר תורם לתהליך הקידום האורגני. הרי לגוגל יש אינטרס אחד - לעזור לגולש למצוא בדיוק את מה שהוא מחפש. ככל שהאתר שלנו יהיה מקצועי יותר, איכותי יותר וייבנה בהתאם לדרישות הקיימות והמשתנות של גוגל, הדבר יתמוך בתהליך הקידום של האתר ויעודד חשיפה אמיתית.
בתהליך בנייה של אתר המטרה שלנו היא להבין את האופי והוויה האמיתית של העסק שלנו ודרך זה לבנות את המותג, את התמהיל השיווקי והתוכנית העסקית המדויקת שדרכם בעצם נעצב את המותג שלנו ונוציא אותו החוצה.

מיתגתי את עצמי בצורה מושלמת, איך זה עוזר לי לקדם את עצמי?

כשאנחנו בוחרים להופיע ברשת האינטרנט ואנחנו מחשיבים את עצמנו ממש כמותג, הסברה היא שגוגל בודק מי עומד מאחורי האתר הזה כלומר האם מדובר באדם פרטי, עסק או חברה גדולה, איפה עוד המותג הזה מופיע ברשת, האם הוא נמצא ונוכח ברשתות חברתיות כמו גוגל פלוס, לינקדין, פייסבוק, אינסטגרם וכדומה… כן לא תאמינו כמה המערכת של גוגל חכמה.
כמו כל אנשי העסקים, לא באמת יש לנו זמן בין כל המשימות, הפגישות והדברים שעלינו לעשות להתעסק גם בניהול המותג שלנו ברשת. בנייה ועיצוב של אתר, ניהול קמפיינים, שיווק ברשתות חברתיות, קידום אורגני וזו רק רשימה חלקית.
חברת ברנדוויז פתחה שיטה ייחודית לצד ארגז כלים לשיווק בדיגיטל המותאם לצרכים של המותג שלך ובונה תכנית אסטרטגית שיווקית שנתית בה ניתן לשלב את כל ערוצי הדיגיטל אונליין. אנו מרכזים את כל מערך השיווק באינטרנט. בנוסף, תקבלו דוחות חודשיים לגבי כל הקמפיינים ברשת לצד תפעול קמפיינים ממומנים המתאימים לאופי העסק בצורה פשוטה, קלה ומובנת. לקבלת פרטים נוספים לגבי בניית מותג וניהול מערך שיווקי כולל ומקיף לעסק שלכם, פנו אלינו עוד היום.


 

נושאים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

איך למנף את משבר הקורונה להצלחה עסקית? איך להכין תכנית שיווקית  בעידן השיווק הדיגיטלי?
איך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת בעזרת מחקר מילים?
איך לשלב בין הפעילות השיווקית הדיגיטלית לבין השיווק המסורתי?
כיצד לבחור את ערוץ השיווק הדיגיטלי הטוב ביותר לעסק שלך?
קידום אתרים בגוגל ושיווק באינטרנט – למה חשוב להיות נוכח בזירה הדיגיטלית?
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו