2020 היא השנה שמשווקים משקיעים מחדש במותג שלהם

2020 היא השנה שמשווקים משקיעים מחדש במותג שלהם

חדש! האזינו לכתבה
בהצצה לדו״ח נתונים שיווקיים של WARC, גוף מחקר שמספק נתונים ומידע שיווקי כדי להפוך למשווקים יעילים שאוסף נתונים מיותר מ- 75,000 משווקים ברחבי העולם. ריכזנו עבורכם את עיקרי הדברים מהדו״ח החדש Marketer's Toolkit 2020: Data Report

הדו"ח השנתי מתאר את סדרי העדיפויות, כוונות ההשקעה והאתגרים העומדים בפני מותגים בשנה הקרובה, עם האתגרים העיקריים וכיצד לעמוד בהם. הדו"ח מכסה חמישה גורמים עיקריים לשינוי - חברה, טכנולוגיה, כלכלה, תעשיה ומדיניות, על פי נתונים מסקר שנערך בקרב 800 מנהלי שיווק בכירים.
מתוך סקר זה עולה בקרב 70% מהנשאלים כי מותגים השקיעו יתר על המידה בשיווק לטווח קצר והתמקדו במכירות וביצועים. 40% מהנשאלים צופים הגדלת השקעות המותג בשנת 2020 כבסיס להתפתחות כלכלית ולשיווק העסק. דייוויד טילטמן, סמנכ"ל התוכן של WARC, אמר כי "בניית מותג חוזרת והיא אמורה להיות מגמה משמעותית בשנת 2020. אבל אפילו בעוד שישנן הרבה ראיות התומכות במחלוקת זו, "מצאנו שיש גם מכשולים משמעותיים, כולל תרבות פנימית, מערכי כישורי שיווק והצורך במדדי מותג טובים יותר," הוסיף.

יותר ויותר חברות משקיעות במיתוג מחדש בכדי להגדיל את עסקיהם

פיתוח מותגים עסקיים חזקים הופך להיות בעל חשיבות עליונה בשנת 2020, אולם היסודות של המותג יראו שונים באופן בשנת 2020.
לקוחות לא נרתעים להביע את שביעות רצונם ( בביקורת ובשקלים ) השיח נגיש ונמצא במרחק לחיצה מהטלפון או מהמקלדת, בסביבה זו ניתנת הזדמנות והעדפה משמעותית למותגים המובילים באותנטיות, כלומר חברות שמישרות קו עם הבטחותיהן ומעשיהן. האותנטיות, הטהורה והפשוטה הפכה הזדמנות לבידול מותג אמיתי למי שמוכן לאמץ אותה. והתגמול הנו הון חוזר למותג, נאמנות לקוחות ובידול בשוק.
השיווק הוא תהליך רב ממדי, הנחשב כבסיס להתפתחות הכלכלית של העסק. מיתוג עסקי הוא המפתח להגדלת המכירות בטווח הארוך מתבטאת בלהיות יצירתי תוך שמירה על עקביות של המותג הפצת המסר ונוכחות מקוונת דומיננטית.

אחד החלקים החשובים ביותר בהתפתחות זו הוא מיתוג רגשי

מיתוג רגשי הוא תהליך היצירה, העיצוב והביצוע של אסטרטגיית מיתוג, המבוססת על רגשות חיוביים ספציפיים וחיבור באמת לקהל היעד.

תוכנית שיווק דיגיטלית ממוקדת

החשיבות ביצירה ושימוש בתוכנית שיווק דיגיטלית וייעוץ אסטרטגי לתמיכה בטרנספורמציה דיגיטלית וצמיחת חברות מחייבת בחינה מחדש של הרגלי השיווק של העסק ושיפור כישורי השיווק באינטרנט של הצוות. טרנפורמציה דיגיטלית היא הכוח שמניע עסקים קדימה.

קרא עוד מה כוללת חבילת מיתוג לעסק וכמה היא עולה?
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו