בלוג שיווק באינטרנט

איך למנף את משבר הקורונה להצלחה עסקית?

איפה המשבר תפס אותך? איך להתניע את העסק מחדש ביום שאחרי?
הקלישאה ״לעשות מלימון לימונדה״ עובדת
החזירו את העסק לנקודה בה תרצו להיות, צרו עתיד חדש, לא לפחד להעז, העתיד שלכם בשליטתכם.
זה הזמן לחזק את המותג, לשווק ולהשפיע. בזמן שהרוב מצמצמים פעילות אתם יכולים לנצל את ההזדמנות ולפרוץ קדימה ולהשחיז את הגרזן. בימים שכולם מסוגרים האינטרנט הוא החבר הטוב ביותר, זמן החשיפה שלכם גדל ומחירי הפרסום והפעילות הדיגיטלית יורדים. גם אם ה- ROI  שלכם לא חיובי תרוויחו מיתוג והשפעה אשר שווה יותר מרווח לטווח הקצר.
קבלו טיפים להחזרת העסק לשגרה ב-5 שלבים, איך להרוויח יותר אחרי המשבר?
מאת: אדי כהן
קרא עוד
איך למנף את משבר הקורונה להצלחה עסקית

מיתוג נכון ב-10 שלבים - המאמר שלא תרצה לפספס!

המותג שלך הוא אחד מהנכסים החשובים שלך. קרא כיצד ממתגים עסק? הכר את פוטנציאל השיווק שלך, גרום ללקוחות שלך לזכור אותך ולחזור אליך שוב ושוב על ידי בניית נאמנות עבור עסקאות חוזרות. הכר את קהל היעד שלך, הכר את המתחרים והקשב ללקוחות...

מאת: אדי כהן
קרא עוד

מיתוג באינטרנט למסעדות - העובדות שקשה לבלוע!

הפוטנציאל למנף את אתר האינטרנט שלך הולך וגדל מיום ליום. האינטרנט מהווה כלי שיווקי למכירה ישירה, חלון ראווה להצגת החברה , מאפשר לך לנהל מערכת יחסים עם הלקוחות ועובדי החברה, לקבל ולנהל לידים איכותיים, לערוך סקרים, להגדיל חשיפה ממוקדת בעלות נמוכה, להרחיב את מעגל הלקוחות ולהגדיל רווחים.
מהו מיתוג באינטרנט וכיצד הוא נבנה?

מאת: אדי כהן
קרא עוד

עיצוב ובניית אתרים בהתאמה אישית

ב- BRANDWIZ אנו יודעים לעצב ולבנות אתרים ייחודיים ומניעים לפעולה.
אז איך מגיעים לאתרים שגם נראים טוב וגם – מביאים לכם את התוצאות הרצויות.
בברנדוויז – האתרים עובדים אתכם ובשבילכם 24/7 אנו מציעים מעטפת רחבה של פתרונות עיצוב אתרים, תכנות ומעטפת שיווקית 360 להזנקת המותג שלך.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

באיזה צבע אתה רוצה את המיתוג שלך?

בזיכרונם של לקוחות וצרכנים, מותגים רבים מזוהים בשל צבעם, יותר מאשר בשל כל אלמנט אחר שלהם - למשל, האדום הלוהט של קוקה קולה, הכחול של IBM, הסגול של סלקום וכן הלאה. לבחירת הצבע שמייצג את המותג שלכם בעת שיווקו קיימת חשיבות רבה, מאחר ובמוחו של האדם, נתפש הצבע כחוד החנית, ורק אחריו יגיעו כל יתר המאפיינים כמו ריח, צורה, צליל, שם וכד'. מה משמעות הצבע במיתוג עסקי?
מאת: אדי כהן
קרא עוד

עיצוב לוגו מקצועי

עיצוב לוגו מהווה את הבסיס לכל תהליך המיתוג של בית העסק שלך. עיצוב לוגו, בבסיסו הוא מרכיב אינטגרלי מהמיתוג של בית העסק. מטרתו לגרום ללקוח לזהות במהרה את החברה או המוצר.לוגו שנעשה באופן מקצועי יגרום לחברה שלך להראות אמינה יותר. מצד שני, לוגו שנעשה בצורה לא טובה יכול להפוך את המותג שלך למשהו שהוא לא: באיכות נמוכה וזול.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

2020 היא השנה שמשווקים משקיעים מחדש במותג שלהם

הצצה לדו״ח נתונים שיווקיים של WARC, גוף מחקר שמספק נתונים ומידע שיווקי כדי להפוך למשווקים יעילים יותרמשרת יותר מ- 75,000 משווקים ברחבי העולם. הדו"ח השנתי מתאר את סדרי העדיפויות, כוונות ההשקעה והאתגרים העומדים בפני מותגים בשנה הקרובה, עם האתגרים העיקריים וכיצד לעמוד בהם.הדו"ח מכסה חמישה גורמים עיקריים לשינוי - חברה, טכנולוגיה, כלכלה, תעשיה ומדיניות, על פי נתונים מסקר שנערך בקרב 800 מנהלי שיווק בכירים.
מאת: אדי כהן
קרא עוד
מיתוג מחדש

מיתוג, עיצוב ובניית אתר למסעדה

ברנדוויז מומחים בתכנון מותג מבודל, שמבטא את הערך המוסף שקיים במסעדה. מיתוג המסעדה כולל: אסטרטגיית מותג, עיצוב לוגו, ופיתוח שפה עיצובית, עיצוב דוכנים, עיצוב תפריטים, עיצוב מדים, עיצוב אריזות, צילום מנות, עיצוב אריזות Take Away, עיצוב ובניית אתר אינטרנט.
מאת: אדי כהן
קרא עוד