קידום אתרים בגוגל ושיווק באינטרנט – למה חשוב להיות נוכח בזירה הדיגיטלית?

קידום אתרים בגוגל ושיווק באינטרנט – למה חשוב להיות נוכח בזירה הדיגיטלית?

חדש! האזינו לכתבה

מדוע השיווק הדיגיטלי חשוב?

אתה יכול להיות עסק B2B , נותן שירותים, או חברה שמוכרת לצרכן הסופי B2C, אך ללא נוכחות ברשת אתה סתם עוד דג באוקינוס, נאבק ברעיונות כדי להצליח בעסק שלך. אחרי הכל, יש סיבה שמקצוענים כמעט מכל ענף עלו על הגל של שיווק באינטרנט. זה בגלל שהם הבינו את היכולת של האינטרנט לבנות מותגים. השיווק הדיגיטלי היום הפך לזירה עצומה שממשיכה להתרחב במהירות, ומחייבת אותך לתכנן את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך עכשיו.

מהי נוכחות מקוונת ברשת?

אם אתה נשאל; 'מהי נוכחות מקוונת?' אתה יכול פשוט לסיים על ידי תשובה במילה אחת: אתר אינטרנט. אבל יש יותר נוכחות מקוונת מאשר רק אתרים. נניח שאתה שוכר חברה לעיצוב ובניית אתרים ויוצר אתר מדהים לעסק שלך. מה הלאה? איך תפנו אנשים לאתר שלכם? איך לקוחות פוטנציאליים יבקרו באתר שלך?

על מנת לגרום לאנשים לבקר באתר האינטרנט שלך, ייתכן שתצטרך לפרסם את זה תחילה ולא ניתן להשיג זאת מבלי ליצור נוכחות מקוונת תוך שימוש בכמה אסטרטגיות שונות. יצירת מודעות עם עיצוב גרפי אחיד לאתר האינטרנט שלך באמצעות שיווק בדיגיטל ומיתוג באינטרנט היא הדרך היחידה שבה אתה יכול להגדיל את התנועה אליו.

מטרת המיתוג והשיווק באינטרנט בנוכחות מקוונת

המטרה הסופית של הנוכחות המקוונת היא קבלת לקוחות חדשים וזה יכול להיות אפשרי רק עם חשיפה ובולטות רבה יותר. החשיפה היא מצרך נדיר באינטרנט ויש להילחם עליו, כמעט כמו להילחם על מקום ואוכל בג'ונגל. רק הכי חזקים ומתוחכמים שורדים.

לכן, אם אתם מחפשים דרכים לבלוט יותר ברשת, להצמיח את העסק שלכם ולרכוש לקוחות חדשים, נוכחות מקוונת/מיתוג עסקי באינטרנט היא הדבר הדרוש בכדי לתת לעסק שלכם דחיפה קדימה. נוכחות מקוונת לא רק מגדילה את הסיכוי שלך להימצא אלא גם מציעה לך הזדמנות לקדם את עצמך למקומות.

היתרונות של המיתוג והשיווק באינטרנט

יש הבדל בין קניית כרטיס לוטו בודד וקנייה של מאה; למרות שעדיין לא תצליח לזכות בכל הקופה, הסיכויים שלך גדלים כשאתה קונה כרטיסים נוספים. אותה תפיסה חלה על נוכחות מקוונת , היותה פעילה בפלטפורמות חברתיות רבות אינה מבטיחה לך יותר עסקים, אך הם כן מגדילים את הסיכוי שלך לבלוט בקרב לקוחות פוטנציאליים. נוכחות מקוונת מגוונת עשויה למשוך יותר תנועה לאתר האינטרנט שלך מכיוון שהיא מגדילה את הנראות שלך. 

כמה מהיתרונות העיקריים של הנוכחות המקוונת

הפצה של המסר השיווקי וחיזוק המותג
במהלך הקריירה הארוכה שלי כמומחה לשיווק באינטרנט ולקידום, נתקלתי בבעלי עסקים רבים שהיו אובססיביים להגיע למקום הראשון בגוגל אך הם לא ששו להשקיע בשיווק מקוון. רק כשהתחילו לאבד עסקים למתחרים, הם הבינו עד כמה ההבדל יכול להיווצר באמצעות חוויה מקוונת עשירה. לא משנה אם המסר הוא עוצמתי, אינפורמטיבי ובעל יכולת עצומה להיות פופולרי אלא אם כן אתה מכוון לקהל הנכון יתכן שאתה מבזבז את נשימתך.

ככל שתשקיע בנוכחות הדיגיטלית שלך ברשת כך המוניטין והמיתוג של החברה יתעצם. 

ממצב את העסק שלך כמוביל דעה
השקעה בתוכן חשובה ביותר ליישום בהצלחה של האסטרטגיה שלך מכיוון שהיא לא רק מושכת תנועה אלא גם ממצבת את העסק שלך. כמומחה. זה יעזור לך לבנות קשר חזק עם בסיס הלקוחות שלך שכן הם חייבים לך את הנאמנות שלהם כל עוד הם רואים ערך בשירותים שלך. 

חיבור טוב יותר עם הלקוחות שלך
נוכחות מקוונת טובה עוזרת לך לשמור על קשר עם הלקוחות שלך מסביב לשעון. התוכן שלך, המענה המהיר יכול להגדיל את הפופולריות של העסק שלך ולהביא ליחסים טובים יותר עם הלקוחות שלך. אסטרטגיה שנוצרת תוך התחשבות ביעדים העסקיים העתידיים וקהלי היעד הרלוונטיים עשויה להניב תוצאות טובות לעסק שלך. עם זאת, ניתן להשיג את היתרונות הללו רק לאחר מאמץ עקבי לאורך זמן.

ערוצי שיווק באינטרנט

השיווק באינטרנט מפותח מאוד היום ויש לא מעט ערוצי שיווק מעולים שיכולים לשמש בקידום העסק באינטרנט. בהמשך תוכלו לראות פירוט על כל ערוץ באשר הוא ולבחור את הערוצים המתאימים ביותר לעסק שלכם. 

קידום אתרים אורגני

כלל הפעולות שמטרתן להגביר את חשיפת האתר במנועי החיפוש ובראשם גוגל, כאשר הקהל מחפש אותך. למעלה מ- 97% מהגולשים מחפשים כמעט כל דבר בגוגל. 

פרסום ממומן

כל הדרכים להביא תנועה ממוקדת לאתר או דף הנחיתה. זה כולל פרסום בגוגל אדוורדס, פרסום בפייסבוק, פרסום בלינקדאין ועוד רשתות חברתיות. 

שיווק באמצעות תוכן

ערוץ רחב היקף שמשלב כמה פלטפורמות שונות. המטרה היא לספר את הסיפור של המותג/המוצר שלך לצרכנים באופן שהם יתחברו אליך ויזהו אותך כמוביל דעה בתחומך. ניתן גם להפיץ המלצות תוכן באמצעות פלטפורמות אוטבריין וטאבולה. 

שיווק באמצעות אימייל

שיטת שיווק שהוכיחה את עצמה לאורך זמן. רשימות תפוצה זהו אחד מהכלים החזקים ביותר של כל משווק אינטרנט. 
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו