משנים כיוון - פתרונות לעסק שרוצה למתג את עצמו מחדש

משנים כיוון - פתרונות לעסק שרוצה למתג את עצמו מחדש

חדש! האזינו לכתבה

מיתוג - מה זה בכלל?

ההגדרה הטובה ביותר של מיתוג היא חותמת, הבטחה. למעשה, בעולם שלנו, עולם שבו כל אחד ואחת מאיתנו משווק את עצמו באמצעות העבודה שלו, הדרך שבה אנחנו מציגים את עצמנו זו הדרך שבה הלקוחות שלנו זוכרים אותנו. מיתוג זה בעצם רעיון או קונספט עליו כל הערכים של העסק שלנו מושתתים ומסייעים לנו להדגיש ולהבליט את ההיבטים, הערכים והתכונות החשובים ביותר שלו. תהליך מיתוג מוצלח עוזר לנו לגבש את המסלול הניהולי והעובדים של החברה למטרה אחת חזקה. מיתוג ניתן לבצע בעזרת שיווק באמצעות תוכן, שיווק באינטרנט וגם קידום ויראלי באמצעים שונים. 

לאורך כל הדרך, הלקוח תמיד ישאל את עצמו שאלה אחת ברורה שחוזרת על עצמה תמיד: מה זה בעצם אומר עליי כשאני בוחר לעשות שימוש בשירות או לרכוש את המוצרים שלכם, כלומר של החברה או העסק? אנשים מושפעים מצבעים, מצורות, מתהליכים ויזואליים וזה בדיוק מה שמיתוג חכם ונכון התואם את הצרכים והמטרות של העסק בא לעשות, לגרום להזדהות עם המותג שלנו.

מהם היתרונות של עסק ממותג?

  • ערך מוסףמיתוג עסקי לעסק חזק מעודד הערכה מצד הלקוחות שלי.
  • מטרה משותפת - מיתוג משפר את היחסים בין העובדים ומניע אותם בהתאם לערכים ולמטרות של הארגון.
  • מעלה הכנסות - מחקרים מראים כי מותגים חזקים זוכים ליותר הכנסה בהשוואה למתחרים שאינם השקיעו במיתוג אינטרנטי איכותי.
  • תחושת נינוחות ובטחון - כלקוח קונה ממותג הוא מרגיש בטוח, הוא יודע שיש מאחוריו שם ומישהו שהוא יכול לסמוך עליו.
  • הגדלת קהלי יעד והתרחבות עסקית - עסק ממותג יכול להתפתח לטווח הארוך ולשדרג את עצמו כל הזמן.
 

מהם השלבים המובנים ליצירת מותג מנצח?

שלב הבסיס Define - שלב זה כולל בתוכו הגדרה של העסק או הארגון שלנו. בתוך שלב זה נכניס פעולות בהן נגדיר את החזון של העסק, נבצע מחקר שוק מעמיק, נגדיר איך אנחנו רוצים להיראות בתור מותג, נבנה אסטרטגיה תקשורתית חכמה ונבין אילו מסרים שיווקיים אנחנו רוצים להעביר ללקוחות שלנו.

שלב ביניים Develop - בשלב זה נחליט על שם לוגו ונבנה למותג שלנו סלוגן. נבין ונבנה את שפת המותג, נחליט על הגרפיקה ועל החומרים הוויזואליים בין אם זה הפונט, הצבעים שנעשה בהם שימוש וכמובן נשלב טקסטים בצורה התואמת את הערכים שלנו.

שלב סופי Create - זה המקום ליצור את המותג הסופי שלנו. כאן זה כבר לא רק מה שקורה כלפי חוץ, אלא ההבנה והיישום של איך המותג שלנו בא לידי ביטוי גם בתוך העסק. בשלב זה נעסוק ביצירת חיבור פנים ארגוני לצד בניית תכנית פרסומית ובניית עיצוב גרפי לטובת המותג ותכנית שיווקית ברשת האינטרנט.

חברת מיתוג ברנדוויז פתחה שיטה ייחודית ומספקת לקהל לקוחותיה ארגז כלים בשילוב כל ערוצי הדיגיטל. בעידן שלנו, עסקים ממותגים חזקים, עוברים את כולם. למידע נוסף על בניית מותג חכם בעולם הדיגיטלי.

צרו קשר עוד היום ואנחנו כבר נסביר לכם איך זה עובד.
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו