מיתוג באינטרנט למסעדות - העובדות שקשה לבלוע!

מיתוג באינטרנט למסעדות - העובדות שקשה לבלוע!

חדש! האזינו לכתבה
חלפו הימים בהם אתר האינטרנט העסקי שימש רק כעוד דרך נוספת לחשיפתה של חברה לעולם השיווקי. כיום, גופים עסקיים רבים מתייחסים לרשתות החברתיות באינטרנט ככלי שיווקי לכל דבר בניהול ובקידום עסקיהם. אנחנו רואים זאת בכל הרשתות החברתיות הבולטות, כמו הפייסבוק, יוטיוב, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם וכד'. 

המסעדות נשארו מאחור?

אולם, בעוד העוסקים בתחומים רבים כבר גילו את הפוטנציאל המיתוגי והתדמיתי הטמון ברשתות החברתיות, תעשיית המסעדות בארץ, עדיין נמצאת הרבה מאחור, כשהיא נוטה לפרסם את עצמה בעיקר באתרי האינדקס (כמו Rest, 2eat, 10Bis, משלוחה ודומים להם), במקום לייצר בעצמה (ולעצמה) אתר לעסק וחוויות ייחודיות שהן חלק ממערך שיווק באינטרנט ויח"צ דיגיטלי מודע ומתוכנן היטב. יתכן כי הסיבה העיקרית לכך היא, בעיקר, אי המודעות הנוגעת לאפקטיביות ולפוטנציאל השיווקי רב העוצמה המצוי בפעילות וירטואלית חכמה. גם העלויות, שהן מזעריות לעומת עלויות הפרסום הקלאסיות, עדיין אינן מצליחות לשכנע את מרבית המסעדנים לנתב את פעילות היח"צ שלהם לרשתות החברתיות, ולמעט מספר יחידי סגולה שכבר גילו את כוחה של המדיה, ענף המסעדנות בארץ כמעט שאינו מפגין נוכחות רשתית חברתית.

מהו מיתוג באינטרנט וכיצד הוא נבנה?

מיתוג באינטרנט בדומה לפרסום המסורתי, תהליכי המיתוג ברשת מתמקדים בחשיבה האסטרטגית, בביצוע מחקר שוק ובבניית תוכנית שיווקית ייחודית וייעודית לרשת. על בסיס ביצוע חקירה מקצועית ומעמיקה של המותג/העסק, בדיקתן של החוזקות מול החולשות, בחינת המתחרים ויתרונם היחסי בשוק בו אתם פועלים, וכמובן, מעקב וזיהוי התנהגות הגולשים - מתבצע התכנון האסטרטגי הממוקד והייחודי לכל לקוח.

5 סיבות טובות להשקיע במיתוג ברשת - רק תגיד כמה לקוחות אתה רוצה!

  • מיתוג מבדל את העסק  שלך מהמתחרים
  • אם אין לעסק שלך נוכחות עסקית דיגיטלית, הוא לא באמת קיים
  • אנחנו חיים כיום בסביבה העמוסה ברעשים חברתיים, שעל רקעה חשוב להתבלט וליצור את הרושם המקצועי החיובי
  • בעידן התקשורתי, הצרכן הוא הקובע את מה שיחשבו על העסק והמותג שלך. בעזרת מיתוג נכון, תוכל להשפיע על חווית המותג שלו ועל הדרך בה נתפש המותג שלך
 
ענף המסעדנות הווירטואלית - נצלו את ההזדמנות העסקית, ועכשיו!
כשהאינטרנט מהווה ככלי שיווקי ממדרגה ראשונה, כחלון ראווה להצגתו של העסק, כשהוא מאפשר לך להתחיל, לבסס ולנהל את מערכות היחסים עם לקוחותיך ועם העובדים, כשהוא פותח בפניך את האופציה לקבלת לידים איכותיים, לעריכת סקרים, להגדלת החשיפה הממוקדת בעלות נמוכה, ובשורה התחתונה - להגדיל את הרווחים שלך, הפוטנציאל למינוף האתר העסקי שלך גדל והולך מיום ליום, לא חבל לך להשאיר את כל אלה למתחרים שלך? ברנדוויז מתמחה במיתוג עסקי למסעדות, אתה מוזמן ליצור קשר
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו