Romio איך הפכנו חלום של לקוחות לסיפור הצלחה

Romio איך הפכנו חלום של לקוחות לסיפור הצלחה

חדש! האזינו לכתבה
"זה נשמע אולי נאיבי, אבל אני מאמין שלכל עסק יש את ״סוד הקסם״,
שאם רק  נעצים אותו הוא יהפוך ממצב של ׳עסק מתפקד׳ ל׳עסק מצליח׳.
ולמה אני קורא לזה ׳סוד קסם׳? כי למרות שהוא שם, ממש מעבר לפינה, מתקשים לזהות אותו", מסביר אדי כהן, מנכ"ל Brandwiz בתגובה לשאלה שנשאל בנושא הזנקת עסקים. 

"כששואלים בעלי עסקים ומנהלי שיווק לגבי החוזקות של העסק, או צרכי קהל היעד התשובות שלהם יהיו לעיתים חסרות ערך שיווקי", אומר כהן. לעומת זאת, המחקר שאנחנו בחברת Brandwiz עושים לגבי העסק והתחום בו הוא פועל מעלה נתונים, שבעלי העסק ומנהלי השיווקי, לא תמיד מודעים להם, או ליתר דיוק, לערכם השיווקי.

סיפור המקרה של חברת רומיו
במרץ 2018,  3 מדריכי סיורים ברומא, החליטו להזניק את הפעילות שלהם, ולהפוך לחברה מובילה בתחום הסיורים המודרכים ברומא. תוך פחות משנה הם הגשימו את החלום ואף התרחבו למקומות נוספים, כמו נפולי ופירנצה.  אהוד אסולין, הבעלים, מעיד, שהוא האמין שהעסק יכול לגדול, שיש פוטנציאל, אך לא ידע איך עושים את זה.

איתור הסוד ויצירת הבידול

"בשלב מחקר השוק", מספר אדי כהן, מנכ"ל ברנדוויז, "בחנו את צרכי התיירים הישראלים, שהם קהל היעד של החברה ואת המענה שהם והמתחרים מציעים לתייר הישראלי. בנוסף בחנו את שביעות הרצון של התייר ממגוון השירותים שהוא מקבל ברומא.

לצד בחינת השוק התבוננו לתוך החזון, המטרות והיעדים שהציבה לעצמה "החברה" שקיבלה תוך כדי תהליך המיתוג את השם רומיו.  

המחקר לימד אותנו, שהתיירים הישראלים והאחרים צורכים שאטלים,  שאיכותם ירודה מחוסר ברירה. "הבנו שההתמקדות בשאטל והפיכתו למוצר איכותי יבדל את רומיו מהמתחרים וההתמקדות בו תביא לזינוק של החברה", מתאר כהן את התהליך.  

אהוד אסולין, מנכ"ל רומיו, פעל בהתאם להנחיית ברנדוויז והפך את השאטל למוצר איכותי עם מכוניות נקיות, נהגים לבושים במדים, יחס ושירות איכותי ללקוח. "כיוון שהבידול של החברה היא בשאטל, הפכנו אותו למוצר דגל, ותוך זמן קצר חל זינוק מדהים בהכנסות החברה", מתאר אסולין את תוצאות התהליך .  

כמוצר מבדל מיתגה רומיו את השאטלים, והעניקה להם בולטות באתר החברה ובנכסים הדיגיטליים האחרים שברנדוויז בנתה עבורה. 
מן הסתם שביעות הרצון מהשאטל  עודדה את הלקוחות לרכוש את הסיורים של רומיו, אותם הם מיתגו כמוצרי פרימיום.

אסטרטגיית המותג

המיתוג העסקי שעברה רומיו מבוסס על האסטרטגיה השיווקית של ברנדוויז, שתכליתה לאתר את ה"סוד הזה", שנמצא בכל עסק, ליצור ממנו מוצר שלם, ולהפוך אותו לתשתית לבניית ההצלחה של העסק.  

החשיבה מחוץ לקופסה, שמאפיינת את ברנדוויז, באה לידי ביטוי בכל השלבים של תהליך המיתוג, ויוצרת תוצאות, שמשנות באופן דרמטי את גראף ההכנסות של הלקוח. 

"תכנון האסטרטגיה של המותג חייב להתאים ליכולות הלקוח, כדי שהיא תהיה ישימה", מסביר אדי כהן. לדבריו, רק לאחר בניית התכנית העסקית, כשנתוני הלקוח מונחים לפניהם, ניגשים המומחים של ברנדוויז לבנות את אסטרטגיית המיתוג, השיווק והפרסום.  

היתרון הגדול של ברנדוויז, הוא ביכולת לבנות תכנית מנצחת לעסקים קטנים ובינוניים.

האתגרים והמטרות

מיתוג חברה חדשה בסביבה תחרותית מאוד תוך יצירת בידול ועליונות.
מיצוי לקוחות באמצעות החדרת סיורי הבוטיק ללקוחות השאטלים.
שיווק באינטרנט: תכנון אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי- ביצוע רימרקטינג דינמי בפייסבוק וגוגל, מחקר וניתוח  – תנועה לאתר, והטמעת כלי בקרה  – HOTJAR, גוגל אנליטיקס

השיווק באינטרנט כלל:
  • פרסום בגוגל
  • המלצות מלקוחות מרוצים
  • שיווק בפייסבוק  

כתבו עלינו בביזפורטל > 


לצפייה במיתוג לרומיו >


Brandwiz הוא משרד מיתוג, שמעניק את כל המעטפת העסקית: ייעוץ ותכנון אסטרטגי, קריאייטיב, בניית אתרים, שירותי תוכן, שיווק ופרסום דיגיטלי. המשרד פועל כמשרד בוטיק, עם צוות מומחים שמתסכל על הלקוח 360 מעלות.

תכנון הפעילות ללקוח והוצאתה אל הפועל נעשית תוך סיעור מוחות בין המומחים השונים, כאשר כל אחד מהם מביא לידי ביטוי את הפן המקצועי שלו. התוצאה היא פיתוח אסטרטגיה ותכנית פעולה קריאטיבית, ויוצאת דופן, שמאפשרת תוצאות עסקיות מצוינות ללקוח.

אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו