תהליך מיתוג באינטרנט Digital Branding
חדש! האזינו לכתבה
מהפכת המיתוג בעידן הדיגיטלי Digital Branding עוזרת לקדם ולהפיץ את הזהות התאגידית שלך 24/7, ותורמת למוניטין המקוון של העסק - לכן כל פעילות הפרסום חייבת להיות חלק מאסטרטגיה מקיפה.הערוצים והנכסים הדיגיטליים מאפשרים למותג שלך להשפיע ולבלוט כחלק מתוכנית תקשורת רב ערוצית 360 מעלות. מה שמגדיר יותר מכל את העידן הדיגיטלי הוא תהליך מתמשך של חדשנות והאפקט שלה על החיים שלנו. תהליך שמשפיע ומשנה בכל יום נתון את הדרך בה אנשים מתקשרים, משתמשים במידע ומנהלים חיי שגרה.
בריפ שיווקי המסכם את האסטרטגיה השיווקית: הגדרת מטרות שיווקיות או מכרתיות באינטרנט בחינה של מוקדי הרווח בחברה והגדרת המוצרים / השירותים לשיווק באינטרנט גיבוש קונספט שיווקי לרשת האינטרנט. על האסטרטגיה השיווקית באינטרנט להיות מכוונת לגולשים.מחקר מילות מפתח כחלק מתהליך אסטרטגי , מילות מפתח הן הכוח המניע את מנועי החיפוש וערוצי השיווק באינטרנט.
תהליכי מיתוג באינטרנט מבית ברנדוויז
BrandWiz פיתחה תהליך ייחודי למיתוג באינטרנט. תהליך מיתוג באינטרנט הוא האופן שבו אתה מפרסם את המותג שלך לצרכנים ברשת האינטרנט מתוך מטרה להגביר את הנאמנות למותג ולהגדיל את המכירות ללקוחות. בדומה לעולם הפרסום מחייב תכנון אסטרטגי תוכנית שיווקית לאינטרנט. התכנון כולל הכרת המותג הכרת הסביבה התחרותית בו היא פועלת, זיהוי קהלי המטרה השונים. בחברת ברנדוויז אנו מכינים מפת דרכים לשיווק רב ערוצי 360 ייחודית לכל לקוח בהתאם לאסטרטגיה שיווקית.מהו תהליך מיתוג באינטרנט Digital Branding
- מחקר שוק והגדרת האסטרטגיה השיווקית באינטרנט
- הכרת קהל הלקוחות וחלוקה לפרסונות
- ניתוח המתחרים
- הכרת המוצרים והשירותים
- מחקר מילות מפתח
- תכנון UI UX
- תכנון התוכן השיווקי הנדרש והטמעת מילות המפתח
- עיצוב גרפי ייחודי שיבדל אותך מול המתחרים
- בניית האתר בהתאמה למנועי החיפוש ולקידום שיווק באינטרנט
- בחינת האתר אחרי העלאתו לאוויר
- הטמעת כלי מעקב: Google Analytics, web master tool, Remarketing
- הכנת תכנית שיווקית שנתית מותאמת ללקוח
הגדרת האסטרטגיה השיווקית והעסקית לשיווק באינטרנט
- למידת הלקוח וצרכי החברה - אופי הפעילות, תמהיל השיווק ( מוצרים וערוצי הפצה ).
- חקר השוק - מאפיינים עיקריים ומגמות התפתחות.
- למידת המתחרים - מי המתחרים הישירים, העקיפים מה היתרונות והחסרונות.
- ניתוח הלקוחות – מי הלקוחות הטובים וכיצד פועלת החברה מולם היום.
- קהל יעד - בניית פרופיל לקוחות של קהל היעד הפוטנציאלי ( מאפיינים התנהגותיים, צרכים, מטרות ) .
- סדר וארגון - ניתוח המוצרים לפי סדר חשיבות ועניין.
בריפ שיווקי המסכם את האסטרטגיה השיווקית: הגדרת מטרות שיווקיות או מכרתיות באינטרנט בחינה של מוקדי הרווח בחברה והגדרת המוצרים / השירותים לשיווק באינטרנט גיבוש קונספט שיווקי לרשת האינטרנט. על האסטרטגיה השיווקית באינטרנט להיות מכוונת לגולשים.מחקר מילות מפתח כחלק מתהליך אסטרטגי , מילות מפתח הן הכוח המניע את מנועי החיפוש וערוצי השיווק באינטרנט.
דוגמאות עבודה
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים
השאירו פרטים