שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי

חדש! האזינו לכתבה

שיווק באינטרנט חותרים ל- 100% הצלחה

באינטרנט אין יום ואין לילה, זו זירה שוקקת שתמיד יש בה פעילות. באינטרנט אין משמעות למיקום גיאוגרפי וזה לא משנה אם אתם חברה של 30 עובדים, 10 עובדים או 1000 עובדים. אתם מחפשים שיווק דיגיטלי במלוא מובן המילה, שחותר ל-100 אחוז הצלחה? ברנדוויז מציעים בדיוק את זה. גם אתם יכולים להיראות הכי גדולים, באינטרנט 24/7.

מה אנו מציעים לך?

הייחוד שלנו טמון בכך שאנו עוסקים במיתוג ובשיווק באינטרנט, במובן הרחב של המילה. במקביל לשיווק דיגיטלי, ברנדוויז עוסקים גם בבניית קמפיינים ושיווק בכל הרמות. אנו מסתכלים על נושאי מיתוג ותדמית וגם על קידום אתרים והעברת מסרים בדיגיטל. נקודת המבט שלנו לוקחת את הדברים לשלב הבא.

יש לנו יכולת לבנות קמפיינים אפקטיביים, תוך הסתכלות 360 מעלות על המותג. אנו חותרים למינוף של כל אחד מערוצי הפרסום, כדי להגיע לתוצאות והכל במינימום הוצאה, תוך מדידה מתמדת וניתוח עלות תועלת.

לצד זאת, נקודת המבט שלנו גורסת כי כל לקוח שלנו הוא גם שותף לדרך. אנו חותרים לא רק להכיר אתכם ולספק לכם את כל השירותים הנחוצים לכם אלא גם להעניק לכם את השקט התעשייתי הנחוץ לכם. אנו נטפל בכל הנחוץ לכם בשיווק באינטרנט, אתם תנהלו את העסק שלכם, כפי שרק אתם יכולים. וכשתצטרכו תמיכה או שתהיה לכם שאלה, תמיד נעמוד לרשותכם.

כשיצירתיות וטכנולוגיה נפגשים


לאורך השנים הוכחנו את המיומנות שלנו בקידום עסקים קטנים ובינוניים ובשיווק דיגיטלי, תוך שימוש באמצעים קריאטיביים וטכנולוגיים גם יחד.
שיווק באינטרנט במיטבו נשען על אתרים שמתאימים למגוון מכשירי קצה, אתרים יעילים, שכיף לגלוש בהם ממש כפי שקל לתפעל אותם. אנו חותרים לשיווק שנעזר במסר שיווקי חד, יצירתיות ושיפור מתמיד, תוך כדי תנועה.

כלי העבודה שלנו שעומדים לרשותכם כוללים ביצוע מחקר ובניית אסטרטגיה. ביצוע מחקרי מילים והכרת המתחרים. אפיון אתרים ויצירת חווית משתמש אופטימלית. עיצוב אתרים ושימוש במגוון כלים שיווקיים באינטרנט, פיצ'רים, סמלים, איורים, תמונות, תכנים שיווקיים שמדברים ללקוחות וגם מקודמים על ידי גוגל.

מדידה וניטור


אנו עושים שימוש בכלי ניהול מתקדמים למחקר וניטור, מערכות לניהול לידים, טלפונים חכמים וזאת לצורך ניהול השיווק בצורה היעילה ביותר. 

אנחנו בחברת BRANDWIZ מציעים לכם שיווק רב ערוצי מדוייק שיביא לצמיחה בכמות הפניות והרווחים שלכם.

פנו אלינו והשיווק באינטרנט יעבוד מצוין. בשבילכם.
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו