מיתוג עסקי, עיצוב ובניית אתרים לחברות ביטוח וחברות פיננסיות

מיתוג עסקי, עיצוב ובניית אתרים לחברות ביטוח וחברות פיננסיות

חדש! האזינו לכתבה
ביריד הגדול בלייפציג שלפני כמה מאות שנים היה כל בעל דוכן תולה שלט גדול, מציג את סחורתו יפה יפה ומכריז בקול על מרכולתו זאת במטרה לחשוף קליינטים ולמשוך אותם לשלשל שלמונים עבור פירות, בדים או נעליים.נראה שבבסיס הרעיון, דבר לא השתנה מאז בעולם העסקים. עד היום אנו מעוניינים לחשוף, למשוך ולייצר קהל לקוחות נאמן שיבחר דווקא את "הדוכן" שלנו על פני האחרים בשוק העסקי. מה בכל אופן שינה פאזה? אופן השיווק.

השוק עליו אנו מתמודדים היום כולל אינספור עסקים מתחרים. ההכרזה הקולנית פינתה את מקומה לפרסום אגרסיבי ברשתות החברתיות ומדיות דיגיטליות נוספות. השלט המנוסח בפשטות הוחלף בקריאייטיב מתוחכם וכל צורת החשיפה הפכה להיות מתוכננת, אסטרטגית ומופצת בשלל ערוצי תקשורת. זו הדרך היחידה היום לפגוש את הלקוח בשוק ההומה של עולם העסקים. קראו עם עולם המיתוג כיום וכיצד הוא מתבטא בגזרת עסקי הביטוח והפיננסים.

מהו מיתוג עסקי?

מיתוג עסקי הינו האופן בו חווה לקוח את המותג. המיתוג כולל את "הבטחת המותג" ללקוח, ערכי המותג, הייצוג הוויזואלי והשירות.
אם בשוק של לייפציג היו שני דוכני נעליים והבחירה הייתה מצומצמת ביותר הרי שכיום בכל ענף מתגוששות אלפי חברות על תשומת ליבו של הלקוח.
מיתוג עסקי נכון יפעל לחשוף את המותג ללקוח בנקודות מפגש שונות וייצר לקהל היעד חוויית מותג חיובית באופן שייטמע במוחו.
מיתוג עסקי המייצר חוויה רגשית חיובית וחיבור של הלקוח עם המותג יוביל לעלייה בקרב צרכני המותג, רכישת שירותים ומוצרים וכן להמרה של גולשים באתר.
למעשה המיתוג העסקי הוא הדרך של כל עסק לרסס בגרפיטי דמיוני את שוק העסקים בכיתוב: "הייתי כאן", לייצר נוכחות עסקית ולהוביל על פני המתחרים.

מיתוג עסקי של חברות ביטוח וחברות פיננסיות

אין חברת ביטוח שפועלת בוואקום על כן מיתוג חברות פיננסיות מהווה חלק אינטגרלי מיצירת מעגל לקוחות רחב וקידום העסק.
בדומה לשיווק של מוצרים פיזיים גם בשיווק פוליסות ביטוח ושירותי פיננסים יש לבנות קשר אישי עם הלקוח, לגרום לו לתת אמון ולהניע אותו לפעולה.
אמנם, מיתוג עסקי בענפים אלו בהחלט גם נושא אופי שונה ממיתוג רשת אופנה או עסק לממכר אופניים. כאן אנו מעוניינים למכור נכסים בעלי ערך וירטואלי ועל כן שימת הדגש תהיה על יצירת תשתית של אמון, שכנוע בטיב השירותים הביטוחיים והנגשת ידע רלוונטי לקהל היעד.

אסטרטגיית מיתוג של עסקים פיננסיים

מיתוג אינו שביב רעיון שנולד בהבלחה של רגע. מדובר בתהליך יסודי וממושך המגדיר מחדש את המפגש של המותג עם הלקוח.
ייעוץ אסטרטגי מקצועי יכלול מחקר מעמיק על אופי המתחרים, מהות השוק בו נדרש להתמודד, ניתוח והגדרת פרסונות וכן יצירת בידול משמעותי של העסק על פני שאר העסקים.
בשלב הבידול כחלק מייעוץ אסטרטגי מקיף ייבחנו ערכי המותג הפיננסי ויובן מהו הערך המוסף אותו מעניק העסק ללקוח:עסקי ביטוח ופיננסים המתמודדים בשוק עמוס חייבים לתת במיתוג דגש על שירות או ערך מסוים שממצב אותם במקום שונה במגרש התחרותי.
בידול העסק הפיננסי שלכם עשוי להיות שירות אישי ולווי צמוד, מערכת אונליין נגישה, שירות בעלות נמוכה או נטילת אחריות מוחלטת על התהליך.
לאחר שיוגדרו ערכי המותג המדויקים יתורגמו החזון ומטרות העסק לשפה ויזואלית התואמת את הרעיון וצוות קריאייטיב יעבוד על הטמעת הערכים באופן חכם על ידי תוכן נראותי ומילולי.

עולם הדיגיטל ומיתוג עסקי פיננסי

הרשת האינטרנטית מהווה היום את הכר הפורה ביותר לשיווק ומיתוג תכנים עסקיים. הגולש הממוצע שוהה מספר שעות ביום בעולם המקוון כחבר במדיות חברתיות שונות וכצרכן בלתי נלאה של מאגרי מידע ושירותי מכירות אונליין.
בעולם המיתוג הובן זה מכבר שאם אנחנו כבעלי עסקים רוצים להיות נוכחים רצוי להשקיע בפרסום רב ערוצי בגזרה האינטרנטית.
על כן כחלק מאסטרטגיית מיתוג עסקי איכותית יש לבחור את הפלטפורמות הרלוונטיות לפי פילוח חכם של קהל היעד וכן להשקיע בליבת הפרסום האינטרנטית - אתר האינטרנט של העסק הפיננסי.

בניית אתרים לחברות ביטוח ופיננסים

אתר החברה מהווה את פני העסק בעולם הדיגיטל. לעיתים המפגש הבלתי אמצעי הראשוני של הלקוח עם העסק ייעשה על קרקע האתר. אם כן מובן מדוע בניית אתר מקצועי חיונית עבור צמיחה ושימור לקוחות של עסקים פיננסיים ואחרים.

בעולם הפיננסים המנגיש היום שירותים שונים כמו רכישת פוליסות, קביעת פגישות ומכיל מידע עסקי רב יש לתת את הדעת על מספר עקרונות חשובים:

מקצועיות

לקוח הנדרש לשירות פיננסי יבדוק בראש ובראשונה את איכות השירות בפן המקצועי. מדובר בהשקעה כספית שתדרוש ממנו מתן אמון בגורמים זרים. אלמנט המקצועיות אם כן הוא נושא שעשוי לעניין אותו.
על כן בבניית אתר לחברת ביטוח יש לתת ביטוי לאופי המקצועי של החברה באמצעות שפת עיצוב נקייה ומדוייקת, שפת תוכן מילולי נכונה ומקצועית וכן עדכון תכנים מידעיים שונים הרלוונטיים ללקוח ומהווים הוכחה כי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה עומדים מאחורי השירותים הפיננסיים המוצעים באתר.

הנגשת שירותים פיננסיים

חלק מלקוחות החברות הפיננסיות אינם מוצאים ידיהם ורגליהם בעולם הטופסולוגיה והבירוקרטיה ומתקשים להתיידד עם מושגים פיננסיים זרים. מטרת האתר היא להנגיש גם לקהל יעד כזה את השירות הפיננסי ועל כן יש לדאוג לשימוש בשפה מקצועית אך פשוטה מספיק כדי שגם האזרח הפשוט יוכל להבינה.
בנוסף יש לדאוג לנוחות הניווט באתר, למהירות טעינת דפי האינטרנט ולהנגשת טפסים שונים בליווי הסבר והדרכה. אלו חלק מהאלמנטים המרכיבים חוויית מותג חיובית בקרב הלקוחות מה שיוצר חיבור רגשי ואמון של הלקוח במערכת. הדגשים הם: מובן, קל ומהיר.

הפנים האנושיות מאחורי המסך האטום

יצירת חוויית לקוח חיובית כוללת בתוכה קשר אישי עם הלקוח. בעידן בו הרבה מתקשורת העסקית מתבצעת על מצע אינטרנטי מנוכר יש לדאוג לבניית אתר מזמין למשתמש שיציג סבר פנים ידידותי לגולש הן באמצעות ניסוח והן באמצעות אפשרויות יצירת קשר נגישות. בעולם שרובו מבוסס דיגיטל ישנה משמעות רבה להבאת הפן האנושי והחברי מעבר לתדמית המקצועית הנוקשה.

עיצוב חוויית משתמש ועיצוב ממשק משתמש

תהליך בניית אתר הינו תהליך שלם המחולק לשני תהליכי משנה המשתלבים זה בזה: עיצוב חוויית משתמש UX ועיצוב ממשק משתמש UI.
תהליך עיצוב החווייה כולל אפיון פונקציונלי של של שימוש הגולש באתר התכנון המקדים יכלול את כל הדרך אותה יעשה הלקוח באתר עד שישיג את יעדו. באמצעות תכנית פונקציונלית ייעודית ייבנו מסכים עם תיאור מדויק על דרך השימוש באתר תוך שימת דגש על נוחות, קלות ניווט והנעה לפעולה.
התהליך הבא הינו עיצוב ממשק האתר הכולל את יישום הפונקציונליות באמצעים ויזואלים בעזרת שפת העיצוב והתוכן שנבחרה עוד בשלב האסטרטגיה והמיתוג. מומחי UI ידאגו למימוש הפונקציונליות, להנאת המשתמש ולהנעתו לייצר פעולות ולשוב ולבקר באתר.
שני חלקי יצירת החוויה למשתמש חשובים וכרוכים זה בזה. חשוב להיעזר בשירותיהם של מומחי UX ו-UI לצורך בניית אתר שישרת את אסטרטגיית המיתוג ויוביל להשגת מטרות החברה.

מיתוג עסקי אפקטיבי עם ברנדוויז

חברת ברנדוויז מציעה שירותי מיתוג, עיצוב ובניית אתרים לחברות פיננסיות ולחברות ביטוח בדגש על ליווי אישי מטעם מומחים בתחום הייעוץ האסטרטגי, המיתוג, בניית האתרים הצילום ועוד. מעוניינים לקדם את העסק הפיננסי שלכם? צרו קשר עוד היום עם החברה שתהפוך את המותג שלכם למוביל בתחומו.

אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו