הקשר בין מיתוג וקידום אתרים

הקשר בין מיתוג וקידום אתרים

חדש! האזינו לכתבה
כל עסק בכל תחום פועל בסביבה תחרותית קשה ומאתגרת והצורך שלו הוא לבלוט על מתחריו כדי למשוך תשומת לב של לקוחות פוטנציאליים.
 
על מנת להשיג מטרה זאת הוא חייב לפרסם עצמו במגוון דרכים. לרשותו עומדים אמצעי מדיה שונים ובהם טלוויזיה, רדיו, עיתונות לסוגיה וכמובן, האינטרנט שהוא כלי פרסום שמגיע לאנשים רבים בו זמנית. על מנת להעצים את המודעות לעסק ולפעילות שהוא מבצע יש צורך למתג אותו.

 

איך המיתוג עוזר לנו?

מיתוג הוא הדרך הטובה ביותר להדק את  הקשר עם הצרכן ולהפוך את  המוצר או  השירות לייחודי ומצליח. משמעות  המיתוג איננה רק סממנים  חיצוניים דוגמת עיצוב גרפי, עיצוב לוגו והדפסתו על ברושורים, או על נייר מכתבים מסוג מיוחד וכדומה. מיתוג מתייחס לכלל תדמית העסק. גם לאופי השימוש באינטרנט יש משמעות רבה ומרחיקת לכת בכל נושא המיתוג. עוד על מיתוג עסקי.

 

חשיבות המיתוג בתהליך קידום אתרים

האינטרנט הוא כלי אדיר שמשמש להעברת תכנים, לפרסום ולמכירות וכל אלו מועברים באמצעות אתרים שנבנים בדיוק למטרות אלו. עסקים רבים משקיעים בבניית אתרים מקצועיים וידידותיים למשתמש. הרצון הוא שכל לקוח, ותיק או פוטנציאלי, יתחבר לאתר ויזדהה עם  העסק. כך, שניתן לומר כי האתר הוא חלק חשוב ואפילו בלתי נפרד מתדמית העסק. יש צורך לבנות אותו על פי צרכי העסק ולהחדיר בתוכו את המאפיינים הייחודיים שלו. כלומר: לוגו, צבעים המאפיינים את העסק, תמונות המתארות יותר מכל את פעילותו ותוכן המתאים לתוכן הכללי ולמסרים המשודרים ממנו כל העת. האתר מהווה למעשה חלק מהמיתוג הכללי שלו.

 
אין זה מספיק שאתר יהיה בנוי היטב מאחר ויש לקדם אותו במרחבי האינטרנט על מנת שיופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל. קידום אתרים נעשה בשני אופנים עיקריים. יש קידום ממומן שמשמעותו היא תשלום עבור הקלקה על מילות מפתח שנבחרו לצורך כך. ככל שמספר ההקלקות רב יותר כן, האתר יקודם למעלה. העניין הוא, שעלות קידום זה גבוהה מאוד. מעבר לכך, יש צורך שהעסק יהיה ערוך מבחינה לוגיסטית למתן שירות בקנה מידה רב, שכן, בהחלט יכול להיות מצב שבו תהיינה פניות רבות בו זמנית. לדוגמא: מסעדה שפרסמה בשיטה כזאת אמורה להיות ערוכה למתן שירות טוב לקהל רב בו זמנית.

 
קידום אחר הינו אורגני ומתבצע (בין היתר) על ידי כתיבת תוכן.

 

מיתוג וקידום אתרים - תהליך שהוכיח את עצמו

אין גבול למספר המאמרים והתכנים שניתן לכתוב. הקידום עצמו נעשה באמצעות מילות מפתח ששזורים בתכנים. ההקלקה עליהם תקדם את  המאמר והיא נעשית באמצעות מנועי החיפוש של גוגל. התוכן חייב להיות איכותי וברמה גבוהה כי גוגל עצמה מעוניינת להעצים את חווית המשתמש של הגולשים. תוכן דינאמי, מעניין, שכתוב באופן נכון מספקים דרישות אלו, ולבעלי המאמרים יהיה יתרון על יריביהם העסקיים. תכנים איכותיים מבית היוצר של עסק אחד שהינם בעלי נוסח כתיבה ברורים, עם מידע יעיל ומפורט עם התייחסות לקוראים ולקוחות יתרמו רבות לתדמית שלו ותרכוש לו לקוחות נאמנים גם בקרב הגולשים הגודשים את האינטרנט.

 

איך קידום אתרים נעשה?

קידום אתרים נעשה על ידי מומחים לנושא והם משתמשים בשורה של אמצעים לעשות זאת. הם משתמשים רבות בקישורים חיצוניים בין אתרים. בקישורים שמגיעים מפורומים, מפוסטים שכותבים בעלי דעה ואנשים אחרים בעלי מעמד, מבלוגים, מאתרי חדשות, מאינדקסים ועוד. אולם הקישורים המוצלחים ביותר הם אלו שנקראים קישורים טבעיים. כלומר: אלו שנכתבו בעצה אחת עם בעלי העסק, ובאישורו. כמובן, עם ייעוץ של מומחים לקידום. בעל העסק מכיר טוב מכולם את  העסק ופעילותו ויודע לבחור את  המילים לקידום שיתארו בצורה ביותר את מהותו. בחירת המילים תתחשב, במידת האפשר גם בצרכי מיתוג העסק.

 
העבודה על בניית מיתוג באינטרנט ארוכה ומאתגרת, ועסק יכול לעבוד מספר שנים רב עד להיווצרות מצב בו הוא או מוצר או שירות שלו יוכרו על ידי מרבית הלקוחות. חברות שמוצריהן או שירותיהן מבוקשים יופיעו במקרים רבים במקומות הראשונים בגוגל. אבל חברות בינוניות או עסקים שעושים צעדיהם הראשונים יצטרכו לעמול קשה ולהשקיע בקידום ממומן או אורגני כדי שהן תהיינה מוכרות מאוד. במקרים רבים, בוחרים בשילוב של שני אמצעי הקידום האלו, הממומן והאורגני, כדי להגיע לתוצאות אופטימאליות במהירות רבה יחסית. למומחי קידום יש כלי מדידה שמאפשרים להם קבלת מידע ובקרה נדרשת על התהליך. הם יכולים לפעול על פי התוצאות מכלים אלו בדרך לחיזוק תדמית העסק באמצעות השיווק באינטרנט.

 
לסיכום תוכלו לפנות אלינו - חברת ברנדוויז למיתוג עסקי לחברות
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו