עיצוב לוגו מקצועי

מאת: אדי כהן
עיצוב לוגו מקצועי
עיצוב לוגו, בבסיסו הוא מרכיב אינטגרלי מהמיתוג של בית העסק. מטרתו לגרום ללקוח לזהות במהרה את החברה או המוצר.
לוגו שנעשה באופן מקצועי יגרום לחברה שלך להראות אמינה יותר.  מצד שני, לוגו שנעשה בצורה לא טובה יכול להפוך את המותג שלך למשהו שהוא לא: באיכות נמוכה וזול. 

מהו הרושום הראשוני שאנו משאירים?

סמלי לוגו הם הרושם הראשוני של אנשים הנחשפים למותג שלך כאשר הם נתקלים בך בחנות, ברשתות או בכל מקום אחר, הלוגו שלך יהיה שחקן קדמי ומרכזי.
לעתים קרובות לקוחות יניחו הנחות לגבי החברה שלך על סמך הלוגו שלך בלבד ... עוד לפני שהם ראו את המוצרים והשירותים שלך!  

לוגו מקצועי ורלוונטי יודיע לקהל שלך:
  • מי אתה
  • באיזה ענף אתה נמצא
  • אילו ערכים אתה מנסה לקדם 

מה אנחנו מציעים לך?

ברנדוויז מתמחה במיתוג, עיצוב לוגו וזהות מותגית. אנחנו שואפים ליצור לוגו המספק הצצה עדינה למותג שלך באופן שיהיה ייחודי, פשוט וקל לזכור.
איכות העבודה שלנו מדברת בעד עצמה. אתה יכול להציג בתיק העבודות המקצועי שלנו.
BrandWiz מתמחה בעיצוב לוגו עבור עסקים ממגוון רחב של תחומים. לסטודיו לגרפיקה שלנו נסיון של למעלה מ- 25 שנה ויכולת לעצב עבורכם את הלוגו המושלם שיהווה את הבסיס לשפה המיתוגית של חברתכם.

דגשים שלנו בעיצוב לוגו כחלק מהמיתוג:

  • השפעה- לוגו עם מסר חזק וברור המותאם לקהל היעד שלך.לוגו המזוהה עם המותג- האם ניתן לשייך את הלוגו למותג גם מבלי  לצרף את שם החברה?
  • מקוריות- לוגו מקורי שחושב מחוץ לקופסא עוזר לכם להתבלט.פשטות- סמלי לוגו מגיעים בכל הצורות, הצבעים והגדלים, אבל אם יש דבר אחד המשותף להם, זה שכולם פשוטים וקל לזכור.
  • נצחיות- לוגו נהדר יעמוד במבחן הזמן 5, 10, אולי אפילו 50 שנה.הצורך לעצב מחדש את הלוגו שלך הוא לא סוף העולם. מותגים מרכזיים עושים זאת כל הזמן, אך במשורה. חברות כמו קוקה קולה, מייקרוסופט, אפל עדכנו את הלוגו אך מראש הלוגו הישן היה מעולה.
  • רבגוניות- הלוגו שלך הולך להיות בשימוש בכל דבר, החל מכרטיסי ביקור, מדבקות ועד שלטי חוצות, כך שאתה צריך לוודא שהוא עובד לא משנה מה המדיה. 

יש לך הזדמנות אחת לעשות רושם ראשוני. אנו נדאג שזה יהיה מושלם.

לחברה שלכם מגיעה תשומת לב מיוחדת. בין אם אתם עסק קטן או גדול, אנו נספק פתרונות שישיגו תוצאות מעבר לצפיותכם.פשוט תתקשרו.


לצפייה בדוגמאות עיצוב לוגו