בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים

חדש! האזינו לכתבה
הגשם מתדפק על הדלת וזוג מגפיים איכותי הוא הדבר הבא ברשימת השופינג שלכם? כרוכשים פוטנציאליים של מגפיים קיימות בפניכם 2 אופציות: האחת, לנסוע לקניון הקרוב ולשוטט שעות נוספות בבחירת מגף חורפי נוח במחיר המותאם לגודל הכיס שלכם. האופציה השנייה היא לשבת רגל על רגל ולהיעזר במיסטר גוגל למציאת המגף האופטימלי. רבים מאיתנו יבחרו באופציה ב' שכן רכישה אונליין היא קלה, זמינה ולעיתים אף זולה משמעותית מקניה פיזית בשיטה העתיקה.

כבעלי עסקים המשמעות של זה עבורנו היא אחת: אנחנו חייבים להיות נוכחים ברשת האינטרנטית - יפה שעה אחת קודם, יפה חשיפה גדולה ומדויקת יותר.

חשיפה ברשת האינטרנטית - למה היא קריטית עבור העסק?

העולם שלנו מבוסס דיגיטל: אנו מבצעים פעולות, מקבלים מידע ורוכשים באמצעות מערכת האונליין כשאפילו קניה יומית במכולת נעשית היום באמצעות אפליקציה ייעודית.
כיום, כדי להוביל בזירה העסקית לא מספיק להציע מוצר או שירות איכותיים. כדי להיות רלוונטיים עלינו לנצל את הפלטפורמות המקוונות בשביל לפגוש את הלקוח בכמה שיותר צמתים במהלך נוכחתו ברשת האינטרנטית. החשיפה בערוצי הדיגיטל השונים יוצרת אינטראקציה של הלקוח עם המותג ומטמיעה את ערכיו במוחו. למעשה, אם לא נהיה שם אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מהר מאוד במצב אאוט מנוון.

בניית אתרים לעסקים כחלק ממערך מיתוג מחושב

עסק חכם הוא עסק שאינו פועל לפי תחושות בטן. אינטואיציה חשוב להשאיר לבחירת ספה לסלון. כאשר מדובר בשיווק העסק שלנו יש לפעול בשיקול דעת ובחשיבה מעמיקה.
הבה נציב את האמת כמות שהיא: כבעלי עסקים השאיפה שלנו היא להפוך את העסק לתעשייה ריווחית משגשגת אולם לא ביום אחד נבנתה רומי וחברות אפל או טסלה גם הן לא הפציעו יום אחד על המפה כתופעה אקראית. לכל הצלחה קדם תהליך. כדי להוביל מותג מוצלח יש לעבור מסע של מיתוג.

מהו מיתוג?

מיתוג הוא למעשה תהליך אסטרטגי לייצור מותג חדש או עדכון מותג קיים לשם חשיפה של לקוחות לערכי המותג, לסמליו, אופיו והבטחתו ללקוח באמצעות שיווק, קידום מכירות, יחסי ציבור ופרסום.
מותג הוא החוויה הרגשית אותה מציעה החברה ללקוח. למעשה מחקרים מוכיחים כי החוויה האמוציונלית היא זו העומדת בצומת הבחירה של האדם ומחליטה עבורו האם לצרוך מוצר כלשהו או לפנות למתחרים. המטרה שלנו: לייצר מפגשים וליזום חשיפה של המותג בפני קהל היעד שלו באופן שיגרום לו לפתח רגשות חיוביים למשמעותו.

חשיפה דיגיטלית היא חלק אינטגרלי משיווק מכוון ללקוח כאשר בראש רשימת ערוצי האונליין האפקטיביים ממוקם אתר האינטרנט של החברה.

חווית גלישה - מנוע לרכישה

אתר האינטרנט של העסק מהווה את מעוז השיווק של המותג בגזרה האינטרנטית. הוא מהווה פלטפורמת שיווק אפקטיבית במינימום עלות וללא הגבלת זמן או כמות על התכנים.
כדי לפגוש את המותג שלכם חזיתית ולבדוק את זהותו יבחן הגולש המצוי את אתר האינטרנט של העסק כאשר השניות הפותחות את הפגישה הראשונית הן קריטיות כדי ללכוד את תשומת ליבו. במידה והצתנו את חוש ההתעניינות שלו הוא ימשיך לנווט באתר. כעת האם יישאר וינוע לקראת רכישה או שיצא כלעומת שבא - תקבע חוויית המשתמש שלו.

חווית גלישה חיובית תגרום ברוב המקרים ליצירת אינטראקציה חיובית וקשר בריא ומתמשך בין המותג ללקוח כשלהפך, ייתפס המותג כלא רלוונטי וזו תהיה למרבה הצער הפעם האחרונה של הגולש באתר.
בניית אתר לעסק צריכה להיות תוצר של אסטרטגיית מיתוג מתוחכמת שתכלול את כל המאפיינים של חוויית גולש מעולה.

אוקיי, דיברנו הרבה. איך עושים זאת בפועל? איך יוצרים אתר שגורם לגולשים להתאהב במותג ולהפוך למעריצים מושבעים? ובכן, כפי שכבר ציינו, שיטת זבנג וגמרנו לא רלוונטית בתחום הזה אולם באמצעות מחקר, חשיבה איכותית ופעילות מקצועית האתר שלנו ייתן בראש ויביס גם מתחרים עם סבר פנים קשוח.

תהליך בניית אתר ממיר

ובכן, הגענו למסקנה כי אתר אינטרנט הוא פלטפורמת שיווק חיונית כחלק ממתווה פרסומי חכם. בנוסף הבנו גם כי בניית אתר היא תהליך וצריכה לכלול חשיבה אסטרטגית עסקית מקצועית. עכשיו הגיע הזמן שנכיר את תהליך בניית אתר: מהנבטת גרעין רעיוני איכותי ועד להקמת אתר אפקטיבי המגיש חווית משתמש מעולה.

שלב ראשון: מחקר ובניית אסטרטגיה

"אסטרטגיה היא הובלת הקרב כדי להשיג את סופה של המלחמה" (קרל פון קלאוזוביץ׳).תהליך בניית אתר פותח במחקר פנים וחוץ ארגוני לגילוי חזון ומטרות העסק וכן להבנה מעמיקה של כללי השוק והיכרות עם המתחרים.במהלך התכנון האסטרטגי ייבחרו ערכי מותג מייצגים ויוגדר בידול עסקי מדויק ליצירת ערך ייחודי עבור הלקוחות כמענה לתחרות בענף.
באמצעות חשיבה אסטרטגית יובנו מהם צרכי המשתמש, מהן נקודות הכאב שלו ומה גורם לו לסיפוק כאשר המותג ישתדל לענות על רצונותיו ולהוות פתרון לבעיותיו.

בשלב זה ייחקר גם מסע הלקוח וייבחנו נקודות החיכוך של הלקוח עם המותג. האסטרטגיה תפעל לגלות את הרגלי החיים של הלקוח המצוי ותגבש תוכנית חשיפה ליצירת כמה שיותר מפגשים של הלקוח עם המותג באמצעות אתר האינטרנט.

שלב שני: תכנון חוויית משתמש ואפיון

אחת מפעולות המשפיעות על חוויית הגולש היא פעולת הניווט. ככל שתפעול האתר יהיה קל, פשוט ונוח יותר כך הלקוח יתמיד בשימוש באתר וירבה את זמן השהות בו.כלי ה-WireFrame הינו אחד מכלי האפיון החשובים ביותר לניסוח מסמך אפיון עבור אתר חדש. ככל שהאפיון ההתחלתי יהיה מדויק ומחושב יותר כך יוכלו אנשי התכנות והעיצוב הגרפי ליצור בהמשך אתר נוח יותר עם ממשק ידידותי למשתמש.

שלב שלישי: עיצוב האתר

כתרגום מעשי ויזואלי לשלב האסטרטגיה והמחקר, העיצוב גרפי משתמש בסמלים, צבעים, פונטים, תמונות ואיורים כדי לבטא את ערכי המותג בצורה מדויקת.מה שתתפוס את עיני הלקוח לרוב תהיה הנראות הויזואלית של האתר ולכן חשוב מאוד ליצור ייצוג ויזואלי מרשים ותואם-מסר שיגרום לפיתוי חיצוני לגולש להיכנס לעובי הקורה ולהבין מה בדיוק אנחנו מציעים לו.

שלב רביעי: יצירת תוכן שיווקי טקסטואלי לאתר

תוכן מילולי מהווה צורת מפגש נוספת של הלקוח עם ערכי המותג. ביצירת תוכן מילולי חשוב להתמקד במתן מענה לבעיותיו של הלקוח. בנוסף, שימוש בלשון נוכח יוצר אינטראקציה קרובה יותר עם הלקוח. 
מומלץ לעדכן את האתר מדי תקופה בתוכן רלוונטי המספק מידע אטרקטיבי כמענה לתיאבון הידע של הלקוחות.

שלב חמישי: בניית אתר מותאם לקידום

חשוב להיעזר במומחי SEO לבניית אתר עם תשתית מותאמת לקידומו בגוגל. מומחי קידום ינתחו מהן מילות החיפוש הרלוונטיות והתכנים השונים אשר יגרמו למנועי החיפוש של גוגל להבין שהאתר שלנו הוא האופטימלי עבור הגולשים, עובדה שתגרום לאתר לעלות בתוצאות החיפוש הראשונות.

שלב שישי: תכנות האתר

השפה הגרפית שתוכננה על ידי המעצבים הגרפים תתורגם לשפת קוד שתיבנה בהתאמה לאיפיון המדויק ותהפוך לאתר אינטרנטי פעיל.

שלב שביעי: ליווי לאורך חיי האתר הדינמיים

חשוב מאוד שצוות הבנייה של האתר ימשיך ללוותו לאורך חיי המותג בשלבים רבים של בקרה, שיפור ורענון לפי צורך.

כאן בונים! מעטפת בניית האתרים מבית ברנדוויז

צוות בניית האתרים של ברנדוויז מתמחה בתהליכי מיתוג מקצועיים הכוללים בניית אתר מבראשית לשיפור ומיקסום יחסי הציבור וחשיפה איכותית של המותג שלכם.באמצעות עבודה רב מערכתית תפעל החברה ליצירת אתר אינטרנט מהשורה הראשונה שיעבוד עבורכם נון סטופ. קבעו עוד היום פגישת ייעוץ אסטרטגי חינם להתחלת תהליך שפירושו חד משמעית הינו הצלחה עסקית.

אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו