הקשר בין מיתוג וקידום אתרים

כל עסק בכל תחום פועל בסביבה תחרותית קשה ומאתגרת והצורך שלו הוא לבלוט על מתחריו כדי למשוך תשומת לב של לקוחות פוטנציאליים. על מנת להשיג מטרה זאת הוא חייב לפרסם עצמו במגוון דרכים. לרשותו עומדים אמצעי מדיה שונים ובהם טלוויזיה, רדיו, עיתונות לסוגיה וכמובן, האינטרנט שהוא כלי פרסום שמגיע לאנשים רבים בו זמנית. על מנת להעצים את המודעות לעסק ולפעילות שהוא מבצע יש צורך למתג אותו.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

על קצה המזלג-מיתוג באינטרנט למסעדות שיווק חברתי

הפוטנציאל למנף את אתר האינטרנט שלך הולך וגדל מיום ליום, אל תסתפק באתר בפורטל. האינטרנט מהווה כלי שיווקי למכירה ישירה, חלון ראווה להצגת החברה , מאפשר לך לנהל מערכת יחסים עם הלקוחות ועובדי החברה, לקבל ולנהל לידים איכותיים, לערוך סקרים, להגדיל חשיפה ממוקדת בעלות נמוכה, להרחיב את מעגל הלקוחות ולהגדיל רווחים.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

איך לשלב בין הפעילות השיווקית הדיגיטלית לבין השיווק המסורתי?

עסקים רבים מחמיצים את התועלת של פעילות השיווק שלהם בכך שלא משלבים בין הפעילויות המסורתית לבין הנוכחות הדיגיטלית שלהם. אם השיווק המסורתי והשיווק הדיגיטלי לא יעבדו יחד, אתה עלול לפספס לקוחות פוטנציאליים.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם - לפרטים נוספים התקשר 072-3945457 או השאר פרטים