עיצוב ובניית אתרים למשרדי עריכת דין

עיצוב ובניית אתרים למשרדי עריכת דין

חדש! האזינו לכתבה
אז למרות שדמותו של עורך דין נקשרת עם משרד בעיצוב מאופק או עם אולם בית המשפט חשוב לדעת שנוכחותו מוגדרת לא פעם דווקא ברשת כך שאם בעבר היה כרטיס הביקור שלו נח בערמה על השולחן המשרדי הרי שכיום ליבת המיתוג של עורכי דין הינה אתר האינטרנט שלהם המהווה כרטיס ביקור כמו גם מוקד חשיפה מקצועי ומוקד מתן שירות הפועל לכל אורך היממה.

עיצוב ובניית אתרים למשרדי עורכי דין זהו תחום התמחות ספציפי בעולם מיתוג ומיצוב עסקים. אתר אינטרנט במבנה נכון, בעיצוב מושך ועתיר בתוכן רלוונטי הינו מוקד עלייה לרגל ללקוחות פוטנציאליים. בחרו בערוץ השיווק האפקטיבי - אתר אינטרנט לעורכי דין.

מה עושה אדם כשהוא זקוק למידע בנושא תביעות נזיקין?

לפני שנים היה מיודענו פונה לספריה ומעלעל בכרכים עבים או לחילופין מתייעץ עם חבר אינטליגנטי. כיום, בכל שאלה אנו פונים אינסטינקטיבית לגוגל שייתן לנו מענה מדויק ומהיר.
אתרי עריכת דין המציגים תוכן מקצועי יעלו ראשונה בחיפוש ויספקו למזין השאילתא את כל המידע הדרוש בנושא תביעות נזיקין.

כך נכנס מחפש מידע תמים אל אתר האינטרנט של עורך הדין ושואב מידע רלוונטי, תוך כך הוא מקבל בעקיפין מידע על משרדי עורך הדין הספציפי עם הצעה לפנייה ישירה לייעוץ משפטי מקיף בנושא. באם המידע שהוצג היה מקצועי, האתר נוח לניווט ובעל עיצוב מושך והתוכן הונגש בשפה המותאמת ללקוח הרי שמאוד ייתכן שאותו אחד ישאיר את פרטיו באתר או יפנה ישירות למזכירתו של עורך הדין. 
כך הופך אתר האינטרנט למנוע עסקי המגייס עבורכם לקוחות גם כשאתם ישנים.

באופן כללי ניתן להסיק מהתרחיש הדמיוני הזה שבעולם העסקים כיום לא משנה אם אתם מוכרים משחות גילוח, מציעים שיעורי יוגה במתנ"ס או מציגים שירותי עריכת דין - אם אתם ברשת אתם קיימים ואם לא - תוכלו להסב את יומן הפגישות שלכם לדפי ציור לילדים.

יתרונות אתר אינטרנט למשרדי עריכת דין

הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים אתכם ברשת

כפי שכבר ציינו, לקוח המחפש מידע משפטי יחפש אותו באינטרנט. קיים היום צמא וביקוש אדיר לידע בנושאי שירות משפטי בנוגע לדיני עבודה, לשון הרע, מיסוי, גירושין, הוצאה לפועל ועוד. אם תביאו מידע רלוונטי באתר שלכם תוכלו להשיג קהל לקוחות בקלות ואלמלא תנהגו כך הרי שאתם משאירים טווח תנועה רחב יותר למתחרים שלכם.

הכפר הגלובלי

מרשל מקלוהן, חוקר תקשורת מפורסם תבע את הביטוי "כפר גלובלי" כשהגדיר את אופן ההשפעה של כלי התקשורת ההמוניים על שותפות וקרבת בני אדם זה לזה ונגישות השירותים השונים מכל מקום בעולם.
העולם המקוון הפך את המושג "רחוק" ללא רלוונטי שכן היום מרחק גיאוגרפי אינו נתון בעל השפעה על היכולת שלנו לצרוך או לתת שירותים. באמצעות אתר אינטרנט בנוי היטב אתם מצמצמים פערים ופונים לקהלי יעד שלולי האתר הייתם עלולים להחמיץ. תוכלו בנוסף להציע שירותי עריכת דין גם ללקוחות מחו"ל על ידי שילוב מספר שפות באתר.

אתר שעובד עבורכם סביב השעון

כבני אדם אנושיים איננו מסוגלים לעבוד 24 שעות ביממה ולהבטיח שאנו לא מפסידים לקוחות פוטנציאליים. 
אתר האינטרנט לעומת זאת אינו מוגבל בשעות ומסוגל להחליף אתכם ולהציע צורות יצירת קשר עמכם (כפנייה במייל, בצ'אט או בטלפון) גם בשעות בלתי קונבנציונליות. כך תוכלו להגדיל את כמות הלידים של החברה ולהרחיב את מעגל הלקוחות הקיים כמו גם לתת שירות איכותי בכל זמן ללקוחות הוותיקים שלכם.

ממתג אתכם כאוטוריטות בתחומכם

כדי שאתר קניות יצבור פופולריות עליו להציע מוצרים ברמה גבוהה ולספק קלות ניווט וצורות תשלום נוחות. 
לעומתו, אתר עריכת דין נמדד על פי התוכן שהוא מציע. התוכן הוא המלך ועל כן העלאת תכנים משפטיים ברמה גבוהה המציעים לציבור הגולשים ערך וערוכים באופן מקצועי ייצרו עבורכם את תדמית עורך הדין המקצועי ויציבו אתכם בשורה הראשונה של נותני השירות בתחום זה.

היכולת להתמודד במגרש של ה"גדולים"

בנייה ועיצוב של אתר אינטרנט באופן מקצועי מסייעת לעסקים קטנים ובינוניים להשיג מקום מכובד גם לצד "כרישים" משפטיים וותיקים ולמתג את עצמם כמקצועיים בתחומם. הרשת מאפשרת לכל עורך דין בכל גודל להציג הישגים מרשימים ולשווק את עצמו באופן משכנע.

קידום אתרים

בניית אתר אינטרנט לעורכי דין המותאם מלכתחילה לקידום במנועי החיפוש הוא הדרך שלכם להשיג תוצאות ראשונות בגוגל. אתר עורך דין מקודם הוא זה שיאפשר חשיפה גדולה יותר ואמינות רבה בקרב הגולשים מה שמהווה יחד עם שיווק עסקי מדויק - מעלית עסקית להצלחה.

אילו שלבים כולל תהליך בניית ועיצוב אתר אינטרנט לעורכי דין?

בנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט אפקטיביים הממירים לידים לעורכי דין הינם תהליך ממושך הכולל תכנון, אסטרטגיה ופרקטיקה.
בשלב הראשון יש לבצע מחקר מקיף ומעמיק לגבי מהות השירות אותו מציע עורך הדין, אופי המשרד, נתוני השטח, אופי המתחרים וצורות החשיפה בהן הם נוקטים וכן הגדרת קהל היעד. השלב האסטרטגי יכלול מיתוג ומיצוב עורך הדין אל מול המתחרים.

בשלב הבא יש לתכנן חוויית משתמש ולאפיין את האתר זאת כדי לאפשר ניווט ותפעול קלים ביותר, זמני טעינה קצרים וכל מה שמשפיע על נוחות השימוש של הגולש.
עיצוב אתר האינטרנט אף הוא שלב משמעותי בתהליך שכן לחזות הוויזואלית ישנה השפעה רבה על דעת הגולשים. לרוב באתרים מסוג זה שפת העיצוב תהיה סולדית, מאופקת ומשדרת מקצועיות. חשוב לייצר שפה עיצובית נכונה ומותאמת שתשדר את ערכי החברה ומסריה באופן מדויק וממוקד.
כעת יש להעלות לאתר תוכן טקסטואלי שכאמור באתר עורכי דין מהווה חלק מרכזי בתהליך והערך העיקרי אותו מציע האתר לגולשים. יש להקפיד על ניסוח מעולה, כתיבה קולחת וסגנון המותאם לרמה המקצועית של הקוראים.

ניתן להעלות תכנים מקצועיים כמו פסקי דין וכן תכנים שיווקיים של סיפורי הצלחה של המשרד אלו כמו אלו יהוו מידע חשוב עבור הלקוחות.

בבניית האתר לפי האפיון המוקדם יש לשים דגש על בניית אתר מותאם לקידום לצורך אופטימיזציה של מנועי החיפוש. יש להיעזר במומחי SEO לבניית התשתית. מתכנתי האתר יתרגמו את שפת העיצוב שהוגדרה והורכבה על ידי המעצבים הגרפיים לשפת קוד ויהפכו אותה לאתר אינטרנט מוביל.
חשוב שצוות בניית ועיצוב האתר ילוו אותו גם בהמשך עבודתו של עורך הדין כדי לספק שירותי בקרה, רענון ושיפור כפי הצורך.

מחיר עיצוב ובניית אתרי אינטרנט לעורכי דין

עלות בניית כל אתר נמדדת על פי מספר פרמטרים. נ
תונים אלו משקפים זמן תכנון וביצוע: עיצוב, קריאייטיב, תכנון אסטרטגיית מיתוג וכן עיצוב, אפיון, בניית תשתית לקידום וקידום בפועל וכן ליוווי מתמשך. שירותי בניית אתרים כוללים אנשי צוות רבים מתחומי ידע שונים לפי מידת עבודתם והמוניטין שלהם ייקבע מחיר בניית אתר האינטרנט.

לכו על המקצוענים!

מתחילים? עורכי דין מנוסים? לא משנה מה רמת הותק או המוניטין שלכם - כדי להיות נוכחים עליכם לייצר לעצמכם אתר אינטרנט בסטנדרט גבוה.
בבניית אתר עריכת דין חשוב שתפנו לאנשי המקצוע הטובים בתחום. חברת ברנדוויז מציעה לכם מעטפת שירותים איכותית שתלווה אתכם משלב הרעיון ועד לבקרה ושיפור לאורך כל הדרך שלכם בחשיפתכם כעורכי דין מצליחים. 
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו