עיצוב ובניית אתרים בהתאמה אישית

עיצוב ובניית אתרים בהתאמה אישית

חדש! האזינו לכתבה
כל עסק וכל חברה שמכבדים את עצמם נמצאים באינטרנט. אבל כשיש כל כך הרבה אתרים באוויר, לא מספיק להיות שם. אפילו לא מספיק לעצב אתר שניראה מושך במבט ראשון. נחוץ תהליך אסטרטגי, אפיון מעמיק ומחקר מתחרים.

עיצוב ובניית אתרים בהתאמה אישית ולא תבנית שבלונית.

ב- BRANDWIZ  אנו יודעים לעצב ולבנות אתרים ייחודיים ומניעים לפעולה. אז איך מגיעים לאתרים שגם נראים טוב וגם – מביאים לכם את התוצאות הרצויות.

בברנדוויז – האתרים עובדים אתכם ובשבילכם 24/7

חברת BRANDWIZ מציע מעטפת רחבה של פתרונות עיצוב אתרים, תכנות ומעטפת שיווקית 360 להזנקת המותג שלך.

השילוב בין המעצבים, המתכנתים והשיווק תחת קורת גג אחת מאפשר לנו להגיע לרמת ביצועים גבוהה מבלי להתפשר.

אנשי המקצוע שלנו, בברנדוויז, חיים את עולם המיתוג והשיווק על כל רבדיו השונים – בתוכן, בעיצוב, באסטרטגיה השיווקית ובמיתוג שנמצאים ברקע.
אנו רואים את התפקיד שלנו במובן העמוק של המילה, כאשר כל לקוח הוא שותף לדרך. האינטרנט מפיץ את המסר שלכם וחושף אתכם לעולם. אנו רואים בכך אחריות רבה וזוהי השותפות שלנו למסע שלכם – אתכם ובשבילכם. 

מה אנחנו מציעים לך?

ולגופו של עניין, עיצוב אתרים זה לא רק הטכניקה. אנו מעמידים ארגז כלים עשיר, בבסיס כל אתר שאנו מעצבים. מתקיים תהליך מסודר:

  • אפיון מדויק – כי שמשקיעים באפיון ומחקר מתחרים, העיצוב מתקדם אחר כך הרבה יותר טוב, נכון וממוקד.
  • מחקר מילים ומתחרים – בגלל שאף אתר לא עומד בפני עצמו. צריך לדעת מה עושים המתחרים ומהם המילים שבהם משתמשים הגולשים כדי לחפש מוצרים או שירותים כפי שאתם מציעים.
  • עיצוב גרפי – גם המסר החד והמדויק ביותר לא יעבור אם העיצוב הגרפי של האתר יהיה מיושן או לקוי. לאתר שלכם מגיע עיצוב גרפי ייחודי, שיהלום את המיתוג שלכם.
  • תכנות בהתאמה למנועי החיפוש – כבר בשלב עיצוב האתר והאפיון, אנו זוכרים ברקע כי אתר שמותאם למנועי החיפוש זה אתר שנמצא במקום טוב והחשיפה אליו מיטבית. 
  • מערכת ניהול ידידותית – מאפשרת לכם לנהל את האתר בלי סיבוכים, בלי קשיים מיותרים. פשוט ונוח.
  • ליווי ותמיכה שוטפת 24/7 – כשתופים לדרך, אנו תמיד נמצאים שם בשבילכם. עובדים יחד וזמינים למענכם.

יותר מאתר שנראה נהדר מה שחסר לכם זה אתר מצוין? מחפשים את המקצוענים שמשלבים בין מהות לבין מקצועיות, תודעת שירות והבנה עמוקה בעולם הדיגיטלי?

פנו לברנדוויז והאתר שלכם יביא לכם את התוצאות הרצויות (וגם ייראה נהדר).
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו