מיתוג, עיצוב ובניית אתרי נדל"ן, התחדשות עירונית ותמ"א 38

מיתוג, עיצוב ובניית אתרי נדל"ן, התחדשות עירונית ותמ"א 38

על מנת לבסס את נוכחות העסק שלך, על כל תדמיתו והערכים העומדים בבסיסו, נדרש תהליך מיתוג מקיף הנעשה על ידי מומחים בעלי ידע מקצועי רחב יריעה, היכרות מעמיקה עם השוק שלך ומיומנות גבוהה. הצורך הזה נעשה קריטי בהרבה כאשר אנו מדברים על שוק מורכב כמו שוק הנדל"ן.
שכן, מיתוג חברות נדל"ן דורש ידע מעמיק על התחום ועל קהל היעד שלו על מנת לבנות מותג שישדר את האמינות המקצועית ויניע אדם לרכוש נכסים, גם בתוך המציאות הכלכלית המורכבת בישראל בכלל ובשוק הדירות בפרט.

כדי לסייע לך לנווט במים הסוערים של השוק הדינמי והתחרותי בישראל, Brandwiz מייעדים לך מומחי מיתוג לחברות נדל"ן שיסייעו לך לאפיין את העסק שלך בצורה הנכונה ביותר ולהציג לקהלי היעד שלך את התדמית שתשדר באופן המדויק והיעיל ביותר את מהותו ואת הייחודיות שלך מול מתחריך.

תדמית אמינה המגובה בידע

האמת העגומה היא, כי קהל היעד שלך מוצף מהבטחות בעלמא המופרחות לעתים קרובות על ידי מיזמי נדל"ן שונים. משבר המשכנתאות של 2008, מחאות 2011 ומצב שוק הנדל"ן הבלתי יציב בישראל שגם למשקיעים רבים להפנות את מבטם מעבר לים, גרם לשחיקת אמצעי השיווק הסטנדרטיים מול קהלי יעד פוטנציאליים. במילים אחרות, אנשים רוצים תכלס. לכן, האחד הצעדים המשמעותיים ביותר שעליך לעשות בתהליך מיתוג פרויקט נדל"ן, הוא להדגיש את הידע המקצועי הרב שעומד לרשותך ואת נכונותך ומחויבותך לחלוק אותו עם לקוחותיך. אנשים רבים צמאים לידע הזה ומעוניינים "לפצח את הקוד" של שוק הנדל"ן הישראלי במסע אחר העסקה המשתלמת. עריכת כנסים וסמינרים בתחום השקעות הנדל"ן, מסירת מידע מקצועי רב וטיפים שימושיים לחיפוש הנכס האידיאלי, כאשר אלו ממותגים תחת העסק שלך, ייצרו קישור ישיר בין מקצועיות ואמינות ובין השירותים שהעסק שלך מציע.

ליווי צמוד לאורך האסטרטגיה השיווקית כולה

הצוות המקצועי שלך ב-Brandwiz מבין היטב, מיתוג פרויקט נדל"ן אינו נעשה בספרינט, אלא בריצת מרתון. כדי לבנות אסטרטגיה שיווקית יעילה, דינמית ומותאמת באופן אישי לצרכיך, נלווה אותך לאורך כל תקופת הפרויקט ונתאים בזמן אמת את המיתוג והאופנים בו אנו מפיצים אותו אל המציאות בשטח ולצרכיך המשתנים. קהלי היעד שלך, אפיקי השיווק והצרכים המיידיים עשויים להשתנות בכל עת ואנו מודעים לכך. לכן, אנו מאמינים בתהליך ארוך טווח ורחב יריעה שבסופו, שמך יהיה מוכר היטב בשוק הנדל"ן הישראלי.

מביאים את הייחודיות שלך לידי ביטוי

בתוך השוק התחרותי והסוער, חשוב שנוכל למצוא את נקודות הייחוד שיגרמו לעסק שלך להתבלט מעל לכל רעשי הרקע ולהצליח לתפוס את תשומת לבו של הצרכן. לשם כך, נערוך עמך מפגש ארוך ומעמיק בו ננסה לאפיין את העסק שלך עד לרזולוציות הקטנות ביותר. האם העסק שלך מתאפיין בבניית קהילות, או דווקא מספר יוקרה ופרטיות? האם הוא מתייחד בבנייה חכמה וירוקה? במיקומים שווים במיוחד? אפיון זה של העסק יסייע לנו לבנות מיתוג שימצה את מהותך בצורה הטובה ביותר ויסייע לנו לטרגר באופן יעיל את קהלי היעד שלך.

עבודה מאומצת בכל החזיתות

על מנת ליצור מיתוג חברות נדל"ן שיהיה עוצמתי ורחב היקף, אנו פועלים בכל אפיקי השיווק בו זמנית. מעיצוב כלל החומרים השיווקיים למדיה המודפסת ועד לקמפיין דיגיטלי רחב היקף שיהפוך את העסק שלך לאושיית רשת בולטת שנוצר סביבה שיח ער. לאורך השנים, ליווינו חברות נדל"ן רבות וסייענו להן לבסס את המותג שלהן בשוק הישראלי. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום על ידי השארת פרטיך באתר ולהתחיל לבנות את מותג העסק שלך עם המומחים המובילים למיתוג חברות נדל"ן.
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו