מיתוג ובניית אתרים לחברות הייטק וטכנולוגיות

מיתוג ובניית אתרים לחברות הייטק וטכנולוגיות

חדש! האזינו לכתבה
חברות הייטק וחברות טכנולוגיות שונות נדרשות להילחם על מקומן במגרש הישראלי הצר והתחרותי להחריד. חלק מהחברות מעניקות שירות לגופים שונים עולמיים ועליהן לייצג את עצמן בצורה מקצועית ואמינה מול שווקים ייעודיים בחו"ל. כף או כך בשביל להתמקם היטב במפת החברות המובילות לא מספיק להגיש שירות איכותי או להיות הטובים ביותר צריך שידעו מכך שאתם best of breed בתחומכם! חשיפה חכמה היא שם המשחק בקידום ויח"צ של חברות הייטק ותעשייה.

מיתוג חברות הייטק וטכנולוגיה

אסטרטגיית מיתוג בתחום ההייטק בשונה מתחומים מקצועיים אחרים צריכה לפעול ב-3 חזיתות ולחשוף את המותג באופן מדויק מול קהל הלקוחות, קהל המשקיעים וקהילת העובדים בחברה.
כדי לייצר מערכת שיווקית נכונה ואפקטיבית יש ללמוד תחילה מיהם קהלי היעד של החברה, מהם תחומי העניין שלהם ואיזו שפה מדברת אל כל אחד מהם.
חברת מיתוג מקצועית תצא למחקר מקיף על פלטפורמות הדיגיטל השימושיות בקרב הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים, המשקיעים והעובדים ותפעל לחשיפה רב ערוצית במגוון אפיקי התקשורת הקיימים.

ייצור זהות מותג מקצועית

בשונה ממיתוג באינטרנט של חברות מתחומים שונים, הרי שבנוסף לשימת דגש על חוויית לקוח על המיתוג להציג באופן מדויק ביותר ערכים של מקצועיות ככלי שיווקי אפקטיבי בענפים ספציפיים אלו.
המקצועיות תתבטא באמצעות לוגו חדשני מתוחכם בעיצוב גרפי מדויק, הנגשת תוכן טקסטואלי מידעי הרלוונטי למשתמשים ובניית אתר מתקדם במיוחד המייצג את פעילות החברה ואת הערך המוסף שהיא מביאה אל השוק הטכנולוגי.

אתר ככלי שיווקי מהותי בתחום ההייטק

כיום, רוב החברות העסקיות בעולם מחזיקות בבעלותן אתר אינטרנט ככלי שיווק משמעותי בעידן מבוסס דיגיטל. לחברות הייטק וטכנולוגיות האתר מהווה נכס עסקי אלמנטרי ביותר.
המפגש הראשוני של לקוח או שותף עסקי בתחום ההייטק עם המותג יתרחש לרוב באמצעות גלישה באתר האינטרנט של החברה.
ככלי לחשיפה הבראשיתית על האתר ליישם את כלל הבייסיק לגבי חשיבותו של רושם ראשוני ולהוות גורם משיכה והמרה של גולש ללקוח או משקיע עתידי.

האתגרים בבניית אתר לחברות טכנולוגיות

יותר מבכל תחום עסקי אחר בניית אתר לחברות הייטק חייבת לעמוד בסטנדרטים גבוהים בהתאם לאופי השוק והגזרה בה על האתר לפעול. יש במשימה זו מספר אספקטים של מורכבות:
  • שפה מקצועית ייחודית - עולמות המושגים הייעודיים של חברות הטכנולוגיה השונות מצריכות התאמה מדויקת לשפה המקצועית המדוברת ולז'רגון הנהוג במגזר הטכנולוגי הספציפי העלולים להשתנות לעיתים בין תתי תחומים שונים.ההתאמה תתבטא הן בתוכן באתר, הן בנראות ובתצורה שלו והן במפגש של הלקוח עם הממשק של האתר.
  • אתר בשפה זרה - פנייה לשווקים זרים מקובלת מאוד בעולם הטכנולוגיה לכן רוב אתרי הייטק והטכנולוגיות ייבנו על בסיס השפה האנגלית. בנוסף, יש להתאים את בניית האתר לסטנדרט אליו מצפה הגולש הזר. חשוב לציין את ההבדל בין פנייה לשוק מקומי לבין פנייה של חברה בינלאומית לשווקים בחו"ל כאשר זו האחרונה נדרשת לספק סטנדרטים גבוהים בהרבה..
  • אלמנט המקצועיות - בנוסף לחשיבות הנראות וקלות הניווט באתר המקובלות בכל עולם עסקי השירות הרי שמשקיעים ולקוחות עסקיים בתחומים אלו יבחנו בראש ובראשונה את רמת המקצועיות של האתר. לכן יש לשים דגש על חשיפת המומחיות והישגי החברה בתחומה באמצעים שיווקיים שונים במפגש אינטראקטיבי עם הלקוח באתר.

כיצד ניתן להתמודד עם המוקשים אותם טומן עולם ההייטק בדרך לחשיפת המותג שלכם?

כפי שמנינו לעיל, חשיפה תקשורתית ואמצעי שיווק שונים היעילים עבור עסקים שונים לא בהכרח יתגלו כאפקטיביים במיתוג ובניית אתר אינטרנט לחברות טכנולוגיות.
כדי להתגבר על המכשולים המוצבים בפני קידום של חברת הייטק יש לבחור בחברת מיתוג מובילה בתחומה המתמחה ספציפית במיתוג ובניית אתרים לחברות טכנולוגיות.
רק חברה שמכירה היטב את שוק ההייטק הקשוח, מבינה את העגה המקצועית ובעלת ניסיון ביצירת אינטראקציה שיווקית עם לקוחות ושותפים בתחום ההייטק, הסטארטאפים ותעשיית הדיגיטל גם בשווקים חיצוניים, תוכל להתמודד בהצלחה עם האתגר שבחשיפת המותג שלכם ובהמרת לקוחות לצמיחה עסקית וקידום.

אתר טכנולוגי מניע לפעולה

חברת בניית אתרים מקצועית תחקור ותרכיב אסטרטגיית שיווק בערוץ המקוון תוך שימוש באמצעי גירוי מותאמים לקהל היעד שימשכו את הגולש לשהות באתר זמן נוסף.
באמצעות הטמעת חומר ויזואלי חכם ועדכון תכנים רלוונטיים לגולשים יוביל האתר את משתמשיו לפעולה של יצירת קשר או קביעת פגישת היכרות וייעוץ.
נראות מרשימה של אתר הייטק תתמוך בתוכן מקצועי מדויק ותשלב קבצי מדיה שונים אטרקטיביים כמו: סרטוני הדרכה לגבי סטרטאפים ומוצרים טכנולוגיים חדשים וכן סרטוני תדמית.
על ידי שימוש נכון באלמנטים חזותיים באופן מקצועי נקי לעין ועדכון עקבי של התכנים המקצועיים באתר יוכל הגולש להשתכנע באמינות, מומחיות ומקצועיות החברה מה שעשוי לגרום להעלאת גרף שיתופי הפעולה בין לקוחות החברה לשירותיה.

קידום אתר אינטרנט של חברה טכנולוגית

ישנו יתרון קידום בולט בקהל הנישתי המאפיין את תחומי ההייטק השונים והטכנולוגיה כך שבשונה מחברות הנאלצות להתמודד מול תחרות אגרסיבית ולירות לכל הכיוונים הרי שקהל הלקוחות הממוקד בתחומים אלו מאפשר קידום אורגני מעולה וכבישת מקומות החיפוש הראשונים בגוגל בקלות יחסית.
חברת בניית אתרים מהשורה הראשונה תדע לבנות אתר המכוון לעבודת קידום SEO סטרייט טו דה פוינט מה שיגדיל את החשיפה של המותג ויגביר את המודעות העסקית לערכי החברה והישגיה.

כללי העיצוב לאתר טכנולוגי

כלל הראשון: כמה שיותר נקי

אתרים טכנולוגיים חייבים להתאפיין בעיצוב מקצועי במיוחד המתכתב אך ורק עם שפת עיצוב אתר מודרנית, חלקה ונעימה לעין. נראות חזותית עתירת אלמנטים רצוי להשאיר למגרש שיווק האופנה.

כלל שני: ניווט פשוט

הגולשים שלכם אינם מחפשים חוויית מבוך מסועפת. הם רוצים להגיע לתכלס ואין להם זמן מיותר כדי לחקור את דרכי הניווט באתר. באמצעות אפיון מדויק ותכנון חכם יוכל הגולש לנווט באתר בקלות מה שישפיע על חווית משתמש חיובית.

כלל שלישי: טעינה מהירה של דפי האתר

אחד מהמוצרים ההולכים ונכחדים בתרבות הכלל עולמית הוא מושג הסבלנות ועל כן שניות החסד הראשונות אותן יש לכם כדי לשכנע את הגולש להישאר באתר אמורות להתנהל במעבר חלק בין דפי האתר השונים ללא זמני טעינה מתארכים. כיוון שתמונות הן המשפיע העיקרי על מהירות הטעינה חשוב לייצר אופטימיזציה לתמונות לשיפור הטעינה והעלאת ציון האיכות של גוגל כפרמטר לקידום.

כלל רביעי: שימוש בשולי האתר

לצורך שיפור ההבנה והחוויה של הגולש חשוב להשתמש ב"מרחב הלבן" באתר: בשוליים הימניות והשמאליות וכן בשטח בין הפסקאות. אוורור הדף מאפשר הבנה טובה יותר של המסרים וכן הדגשה של מסרים רצויים באמצעות אפקטים של טיפוגרפיה.

כלל חמישי: שימוש בתמונות ובסרטונים

כפי שכבר ציינו גם באתרי טכנולוגיה ישנו ערך מוסף לשימוש באמצעים ויזואליים מרשימים כמו תמונות סטילס או סרטוני וידאו. שילוב של אינפוגרפיקות באתרים אלו שימושית מאוד להעברת מסרים ונתונים שונים.

ברנדוויז מובילה קדמה בעולם בניית האתרים הטכנולוגיים

חברת ברנדוויז מתמחה במיתוג עסקי מדויק ובניית אתרים לחברות טכנולוגיה והייטק. החברה מזמינה אתכם ליהנות משירות ליווי אישית משלב האסטרטגיה ועד להטמעת המותג בשוק הטכנולוגיה כחברה מובילה בשווקים מקומיים ובשוק העולמי.  

אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו