כמה עולה עיצוב ובניית אתר?

אם נהמר הרי שהפעם האחרונה בה חיפשתם עסק במרחב המקוון לא אירעה לפני יותר מיממה. נסתכן יותר ונצהיר כי 3 השעות האחרונות בוודאי הפגישו אתכם עם תוכן מידעי או שיווקי של אתר תדמיתי כלשהו. צדקנו?

אתרי תדמית כובשים את עולם השיווק והופכים לחלק אינטגרלי מהותי ממסכת מיתוג שלמה ההופכת עסקים מאנונימיים לבעלי חזות מוכרת וידועה.
לא פלא אם כן שאתם רוצים לעבור לתכלס ומעוניינים להבין מה העלות שבניית ועיצוב אתר תדמית תדרוש מכם. 
כמובן שלא נוכל לענות תשובה על רגל אחת בכמות מילים שתדרוש מכם שניות קריאה מינימליות אלא אם כן תרצו שלא נדייק.
תצטרכו להקדיש כ-5 דקות מזמנכם לקריאת המאמר הזה אולם בסופו, אנו מבטיחים - תהיו חכמים יותר.

מהו אתר תדמית?

לפני שנתמחר עבורכם אתר תדמית קודם חשוב להגדיר במדויק אתר מסוג זה:
אתר תדמית הינו אתר אינטרנט המהווה מקום מפגש דיגיטלי של הלקוחות עם העסק. האתר נועד כדי לייצג בעל מקצוע, עסק או חברה. לרוב יכיל אתר כזה: דף בית, אודות, דפים המציגים את שירותי העסק ובלוג.

אתר תדמית משמש ככרטיס ביקור דיגיטלי ומוקד משיכה ללקוחות חדשים. האתר יכלול צורות של הנעה לפעולה, טפסים מסוגים שונים ואמצעים נוספים לעידוד זמן שהייה ארוך בקרב הגולשים.

4 גורמי ההשפעה העיקריים על מחיר עיצוב ובניית אתר

שיטוט קצרצר ברשת מלמד כי למרות שמם הדומה ישנם אינספור סוגי אתרים ברמות איכות, עיצוב וניווט שונות. הכירו את הפרמטרים המשפיעים על מחירם המשתנה של שירותי בניית אתרים:

אתר מותאם אישית לעומת אתר תבנית

כל אחד מאיתנו מבין שעל בגד מעצבים שנבנה בהתאמה אישית נשלם יותר מעל פריט לבוש המוני שיוצר בתבנית אחידה. 
גם בבניית אתרים קיימות שתי האופציות הללו: בניית אתר לפי דרישות הלקוח האישיות לעומת שימוש באתרי תבנית. בניית אתר מאפס תארך זמן רב יותר ותצריך מחקר מעמיק בעוד בניית אתר על בסיס תבנית קיימת הינה משימה פשוטה יותר. על כן בניית אתר מבראשית תייקר את עלות העבודה ואת מחיר האתר.  
אגב, רבים מאתרי התבנית הינם אתרי וורדפרס שהינה מערכת חינמית הכוללת תוספים רבים, קלה לניהול ועריכה ופונקציונלית.

חשוב לציין 2 נקודות:
  • בניית אתר מחדש יוצרת פלטפורמה איכותית, מקורית וייחודית יותר עבור העסק.
  • גם אתר תבניתי דורש מחקר, התאמת שפת עיצוב ומיתוג מדויק כך שאין מדובר בשיטת "זבנג וגמרנו" וגם אתר כזה אם נעשה באופן מקצועי עשוי לארוך שעות עבודה לא מעטות.

פונקציונליות האתר

חלק מחוויית הגלישה של הלקוח תלויה בנוחות הניווט באתר, באופן החיפוש ובתנאי הנגישות. כל אלו כפי שאפשר להסיק בהיגיון - אינם נוצרים לבד. השקעת שעות עבודה באפיון מדויק ובבניית קוד שימצו את הפוטנציאל של האתר שלכם בצורה המקסימלית לא נעשית חינם. אולם חשוב לציין שלפונקציונליות האתר חשיבות גבוהה ביצירת חוויה חיובית במוחו של הגולש ובהעברת מסר של מקצועיות לקהל הלקוחות. חשוב להקפיד על זמני טעינה קצרים ועל יכולות חיפוש מתקדמות.

שם, מוניטין ומומחיות של חברת עיצוב ובניית אתרים

אנחנו לא מאמינים בחלטורות. בנייה ועיצוב אתר צריכים להיעשות במקצועיות או לא להיעשות בכלל. כחלק מהמחיר הסופי של בניית אתר לעסק יש לקחת בחשבון את מידת המומחיות של אנשי המקצוע. עקרונית, תוכלו לבנות אתר בעצמכם בוויקס או בוורדפרס אולם חברה מקצועית לבניית אתרים לא רק תבנה לכם אתר בפועל אלא תדאג לתהליך בנייה נכון מהחל עד כלה.

חברה מקצועית תתחיל במחקר מעמיק על החברה, תייצר אסטרטגיה שיווקית חכמה המכוונת במדויק לקהל היעד הרלוונטי ותגייס את טובי המוחות לאפיון ועיצוב וכן לתכנות אתר בהתאם לאלו.
חברה מקצועית תספק מעטפת של מומחי UX ו-UI (עיצוב ואפיון חוויית משתמש), יועצי אסטרטגיה ומיתוג, מעצבים גרפיים, מתכנתים ובודקי תוכנה.

מחיר השירות ינוע בין אלפים לעשרות אלפים מה שמהווה השקעה חד פעמית בנכס שיווק שמביא לקוחות ומהווה את ליבת המיתוג והפרסום של העסק.

שירות ותמיכה לאחר העלאת האתר לאוויר

האתר שלכם יצא לדרך? מזל טוב! אולם אם מכאן והלאה תותירו אותו לחסדי המקרה מהר מאוד הוא עלול לדעוך ולגסוס.
כמו כל מוצר שיווק אחר - גם אתר האינטרנט שלכם זקוק לתחזוקה קבועה חשוב לברר עם חברת בניית האתרים לגבי ליווי ותמיכה לאחר תום תהליך הבנייה. 
אתרים זקוקים לתיקון באגים ותקלות, להוספת דפים חדשים או לצמצום האתר לפי צורת התפתחות העסק וכן לריענון מדי תקופה. כמובן ששירות ליווי ותמיכה משפיע על המחיר הכולל.

תהליכי העיצוב והבנייה של הסוכנויות המובילות

מסקרן אתכם לדעת מה הופך את "פודי" לאתר המזון המוביל בישראל ואת האתר של איקאה למוביל בתחומו? לא, אין זה עניין של מזל. רשתות אלו פשוט פנו לסוכנויות בניית האתרים המובילות בעולם שנקטו בתהליכי עיצוב אתר מפותחים ובדוקים ועקבו אחריהם כדי לספק את התוצאות הטובות ביותר.
כדי להבין זאת יש לדעת כי תהליכים אלו כוללים:
  • תכנון אתר אינטרנט.
  • הגדרת יעדי האתר.
  • יצירת אב טיפוס ו-wireframing
  • פיתוח ועיצוב.
  • בדיקה.

כל חלק בתהליך הכולל כולל חלקי סעיפים של: מחקר, מיתוג ומיצוב וכן אפיון, הגדרת שפת עיצוב גרפי, מחקר שוק וחשיפת טכניקות שיווק מתאימות וכן קידום אתרים ממוקד.
עלות אתר תדמית ברמת איכות גבוהה נעה בין 15,000 ש"ח ל-20,000 ש"ח.

משפיעים נוספים על עלות עיצוב אתרים

מלבד מרכיבי המחיר שמנינו לעיל והינם המשפיעים העיקריים על המחיר ישנם נתונים נוספים המהווים חלק מקביעת העלות הסופית:
  • שילובי אתרים.
  • אלמנטים עיצוביים ספציפיים.
  • מספר הדפים הרצוי באתר - אתר קטן כאמור יכיל מספר מועט של דפים ויכלול את המינימום הנדרש. עם התרחבות העסק ומתן שירותים נוספים יש לבצע מתיחת פנים גם לאתר ולהוסיף תוכן רלוונטי שיבהיר לגולשים מה בדיוק אתם מספקים להם.
  • קופירייטינג והודעות ברמה אישית - שירותי כתיבת תוכן עשויים לשדרג את האתר ולתת לו אופי מקצועי יותר שימשוך יותר גולשים לזמן שהייה מתמשך. חשוב להתבטא בז'רגון המתאים לקהל היעד. בנוסף, תכנים טקסטואליים באתר הם פרמטרים חשובים בקידומו ועשויים למנף אותו להגביה לאחת מתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל.
  • אתר דו לשוני - באם תרצו שהאתר שלכם יותאם לגולשים מארצות מוצא שונות יש לספק תרגום מלא לתכנים באתר וכן לבצע התאמות מדויקות לשפה הנוספת על זו הבסיסית (כגון שינוי מבנה האתר מימין לשמאל או משמאל לימין).
  • אופטימיזצית האתר - אופטימיזציה לאתר תדמיתי כוללת מחקר מילות מפתח, קישורים פנימיים בים עמודי האתר, יישום כותרות עמוד בצורה ייחודית ועוד. כל אלו משמעותיים עבור קידום האתר (SEO אומר לכם משהו?). תהליך האופטימיזציה עשוי לעלות כמה אלפים.

מה אנחנו עושים בברנדוויז כדי לבנות לכם אתר דגל משלכם?

אנחנו כאן כדי לתת לכם 200% תוצאות במחיר משתלם. בבניית אתר עבורכם אנו נדאג ליצירת תהליך מיתוג אסטרטגי מעמיק להבנת המוצר, ניתוח מצב השוק, פילוח קהלי יעד, הגדרת מיצוב למותג וחידוד ההבטחה המותגית. את כל אלו נרכיב לכדי אתר מתוכנן, מעוצב ומתוכנת היטב וכמובן נלווה אתכם לאורך חיי המותג באמינות, מקצועיות וזמינות.