בניית אתרים לעסקים קטנים

עולם העסקים ביצע מזמן נדידה למרחב הווירטואלי. מסגרות ארגוניות גדולות כמו בנקים מאפשרים כיום ניהול חשבון בנק באופן מלא דרך האינטרנט, בין אם באפליקציה או באתר אינטרנט. בהתאם לכך, פוטנציאל הצמיחה והשגשוג של עסק קטן גדל בצורה לא פרופורציונלית בגלל מספר רב של גורמים. אצלנו בברנדוויז, ברור לנו מה המשמעות של כל אלו. בכתבה זו נציג בפניכם את הגורמים והמרכיבים של אתר מוצלח, ולמה דווקא אצלנו בניית אתרים לעסקים קטנים היא מומלצת במיוחד. 

כלי שיווקי

כיום, אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי הרבה לפני שהוא כלי לביצוע עסקאות כספיות. בדלתו האחורית של האתר, בדף המוכר בשם 'בלוג', נמצאים כל מיני מאמרים שקשורים לעסק שלכם, גם בהיבט האינפורמטיבי וגם בהיבט השיווקי. שילוב של ביטויי מפתח נפוצים בחיפוש ל גוגל בתוך מאמרים אלו הופך אותם לכלי שיווק אורגניים שמעלים את הסבירות שאתר האינטרנט של העסק הקטם שלכם יעלה בחיפוש. בהמשך לכך, במהלך בניית אתרים לעסקים קטנים נתין להירשם גם לשירות הפרסום של גוגל ולהזין מיקום, מפה ודרכי יצירת קשר. אתר אינטרנט לעסק קטן – כלי שיווקי גדול.

ברנדוויז ועסקים קטנים

אצלנו בחברה ברור כבר מזמן שאתר אינטרנט הוא כלי משמעותי וקריטי לכל עסק, ולא משנה מה היקף הפעולה שלו. מבעלי מלאכה עצמאיים ועד לחברות גדולות ורשתות בפריסה ארצית – בניית אתר אינטרנט איכותי לעסק היא בראש מעייננו. 

איזה מידע עולה באתר אינטרנט לעסק

כשמדובר על בנייה של אתר אינטרנט לעסק קטן, צריך להבין שמדובר לא רק בכלי שיווקי, מדובר בכרטיס ביקור. בין אם מדובר באינסטלטור, מעצב גרפי, כתב תוכן, עורך דין וכל מה שעולה בדעתכם – אתר אינטרנט לעסק מאפשר לכם להפוך את הגולש בין רגע אחד ללקוח פוטנציאלי, כל הדרך עד ללקוח ממשי. אצלנו בברנדוויז, אנחנו יודעים בדיוק איזה מידע שמומלץ לפרסם באתר אינטרנט לעסק קטן:
  • תמונה של בעל העסק – חשוב שיהיה פנים לעסק שמולו הגולש שוקל לעבוד, ורצוי שהתמונה תהיה אקטואלית ולא תמונה בסיום י"ב. 
  • תיעוד מפרויקטים ושגרת עבודה – שוב תמונות, אך חשוב שאלו יהיו תמונות באיכות צילום גבוהה שמביאות לידי ביטוי את שגרת העבודה וסביבת העבודה. תמונה אחת שווה אלך מילים בכל זאת. 
  • לקוחות ממליצים – ככל שתגדילו לאסוף המלצות לאתר האינטרנט של העסק שלכם – אתם כבעלי עסק קטן, אתר האינטרנט ואיכות העבודה שלכם יהיו יותר ויותר אמינות.
  • מידע על העסק - מידע על ניסיון קודם, למה בחר העוסק בתחום זה ודרכים ליצירת קשר. בלי הנרטיב של העוסק לתחום העיסוק שלו ודרכים נוחות ליצירת קשר, האתר שלכם יראה כאילו אתם חוששים מנפח עבודה גבוה.

ערך מוסף

אתר אינטרנט לעסק קטן יכול לטמון בתוכו ערך מוסף רב. למשל, אם אתם עורכי דין או עובדי ציבור שעוסקים בתחום הפרטי תוכלו להעלות לאתר שלכם טפסים שימושיים וערוצי יצירת קשר עם גורמים נוספים שיכולים לסייע לכם. הדבר תקף גם לבעלי מלאכה שונים, כשהם יכולים להעלות מדריכים והסברים מקצועיים על הליכים טכניים. הסוד בתוך כל אלו, הוא להוסיף את המסר שאתם הפתרון הטוב ביותר שהגולש ברשת יכול למצוא וכך הוא הופך מגולש ללקוח.

חשיפה ווירטואלית

כפי שכבר ציינו, אתר אינטרנט לעסקים קטנים הוא כלי שיווקי שאין שני לו. כעת, צריך להסביר איך עובדת התנועה ברשת. כפי שצוין, ישנם אמצעי שיווק וקידום, בין אם אורגניים ובין אם בתשלום. עכשיו עליכם להבין: בכל יום, כמעט כל אזרח במדינת ישראל שיש לו גישה לרשת האינטרנט; ייכנס לפייסבוק או שייעזר בשירותי החיפוש של גוגל. מדובר על תנועה מקומית של מעל ל- 5 מיליון גולשים, רק מתוך המדינה. 

במידה והעסק הקטן שלכם מציע שירותים שניתן לספקם בקנה מידה בינלאומי ונגיש, כמו מעצבים גרפיים שעובדים כעוסקים פטורים בפלטפורמות תעסוקה לעצמאיים; אתרי תעסוקה אלו, פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם, טיקטוק! יש לכם כל כך הרבה כלים שאתם יכולים להוסיף בהם את הקישור לעסק שלכם, מה שהופך את החשיפה הפוטנציאלית שלכם לעשרות מיליוני גולשים. תנועת גולשים באינטרנט ידועה גם כ"טראפיק".

עיצוב האתר

מאחורי עיצוב של אתר אינטרנט, יהיה באשר שיהיה, קיימת תורה שלמה. נוחות הגלישה, זמינות המידע וכמה הוא מושך את הגולש להישאר באתר; מסתכמים כל אלו במונח אחד שבטח שמעתם עליו: UX\UI. מונח זה מתפרש לחוויית המשתמש וממשק המשתמש. מדובר בתורה שלמה שיורדת לרזולוציה של צבעי הלחצן 'אישור' כשאתם מבצעים פעולה באתר, דרך צורת העיצוב של אותו לחצן וכך, פריט אחר פריט בתוך עיצוב האתר, צומחת כלל חוויית המשתמש. 

אצלנו בברנדוויז, מעבר לתהליך האפיון שאנחנו עושים לכל אתר שאנחנו מפתחים; לפי תחום העיסוק, העוסק וגם סוג הקוד של האתר – פתוח או סגור. עיצוב אתר אינטרנט לעסק קטן דומה מאוד במהותו לעיצובה של חנות: לקוח מחליט שהוא קונה משהו באותה חנות או צורך שירותים דרך אתר אינטרנט ברגע הראשון שנכנס לאחד מהם. צבעים מותאמים לתחום העיסוק, בשילוב של הבנת המשמעות הפסיכולוגית של כל צבע ומה גורם לגולש להישאר באתר נלקחים בחשבון אצלי מומחי ה – UI\UX שאנו מעסיקים בשורותינו.

סוגי אתרי אינטרנט ומחירים

בניית אתרים לעסקים קטנים נעה על ספקטרום די רחב של מחירים. בפסקה זו נציג בפניכם את טווח המחירים, כולל עלות נוספת של שיווק וקידום:
אתר תדמית לעסק קטן עד 10 עמודים באתר 4,000 – 5,000 ₪
אתר עם תכונות של קנייה ומכירה 7,000 – 8,000 ₪
דף נחיתה לעסק קטן 2,000 – 3,500 ₪
קידום אינטרנטי 2,000 – 3,000 ₪

  • אתר אינטרנט לעסק קטן, לפי הממוצע בשוק, יכיל בתוכו עד 10 עמודים בתוך האתר עצמו. משמע, אתר זה מתאים למי שרוצה להציג את העסק שלו, להכיל בתוכו מספר אפשרויות ליצירת קשר, הצגת תיק עבודות, הזמנת עבודות וכו' ...
  • אתר עם תכונות קנייה ומכירה כבר מכיל בתוכו עמודי אינטרנט רבים. כל מוצר צריך עמוד משלו כדי להיות מוצג בצורה הולמת, צריך להכניס פונקציות רבות כמו הוספה לעגלה, מערכת סליקת אשראי ומערך רכישה מאובטח, קישור לחשבון בנק, הוצאת חשבוניות, מערך מענים אוטומטיים למיילים ועוד ....
  • דף נחיתה הוא רק עמוד אחד לעסק. עמודים אלו יכולים להכיל בתוכם טופס יצירת קשר, מיקום לפי מפות גוגל, תמונה של בעל העסק וגלריית תמונות קטנה. כרטיס ביקור פשוטו כמשמעו. 

מאיפה מתחילים

בניית אתרים לעסקים קטנים מתחילים כולם באותה נקודה: מציאת הספק הנכון לשירות זה. ברנדוויז מתמחים בהרבה מעבר לבניית אתר אינטרנט לעסק שלכם. באמצעות השירותים שלנו, תוכלו לקבל את חבילת המיתוג, העיצוב, סוגי התמונות והמידע שיתאימו לעסק שלכם, אך לא רק. בזכות השירות המקצועי והמקיף שלנו, אתם תקבלו אתר שעבר בקרת איכות מלאה וסיוע טכני ומענה על כל הצרכים שלכם  24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. 

אצלנו בברנדוויז אתר האינטרנט שלכם הוא לא רק עבורכם, הוא גם כרטיס הביקור שלנו. המערכת ההדדית הזו טומנת בתוכה את סוד ההצלחה שלנו. אז למה אתם מחכים?