בניית אתר תדמית

כל עסק בעולם כבר יודע – אי אפשר להתקדם בלי אתר אינטרנט. אתר תדמית זה אתר מקיף יותר עבור עסק, בגלל התכונות הנוספות שניתן ליישם בו; בניגוד לדף נחיתה. חברת ברנדוויז מתמחה במיתוג עסקי וביצוע התאמה מקסימלית בין העסק שעובד מולנו לבין האתר שהעתידי שלו. תוהים מה כולל אתר תדמית ואיך הוא נבנה? אנחנו בברנדוויז דאגנו לכם להסבר מלא, ולמה השירות שתקבלו אצלנו לא משתווה לשום חברה בשוק

מה זה אתר תדמית לעסק

אתר תדמית לעסק הוא כרטיס הביקור המודרני של בעל עסק. המרחב הווירטואלי לקח את המושכות בתחומים רבים בעולם העסקים וכעת גם השיווק והתדמית של חברה ועסק יכולים לקום וליפול על חודו של קיום אתר תדמית. בתהליך בניית אתר תדמית אתם תכניסו את כל מה שקשור להתנהלות העסק שלכם, מי אתם, למה בחרתם בתחום, מה ההכשרות שלכם, מה מבדיל אתכם מהמתחרים בשוק ולמה לגולש בכלל להשתמש בשירותים שלכם, ולהפוך מגולש ללקוח.

תדמית העסק

תדמית לעסק באתר אינטרנט מורכבת מכל הגורמים שמעלים, מה שמציב את חשיבות התוכן העיצוב וההתאמה לגולשים לערך עליון בתהליך הבנייה. ניתן להסתכל על בניית אתר תדמית כמיתוג המוצר הדיגיטלי שלכם. בתוך אלו צריך לקחת בחשבון את איכות התמונות שעולות לאתר, איכות התוכן הכתוב, אלמנטים עיצוביים, לוגו לאתר ולעסק וכמובן – איכות ומהירות האתר לגלישה.

אתר תדמית לכל עסק

כיום, אין אפילו סוג אחד של עיסוק ותחום עיסוק שלא יכולים להתאים לעצמם אתר תדמית. כלי שיווקי, כלי תדמיתי, כרטיס ביקור, אמצעי ליצירת קשר, כלי להזמנת עבודה; אלה רק חלק מכל היתרונות שאתר תדמית ובנייה איכותית שלו. 

ברנדוויז ובניית אתרי תדמית

קיימים סוגים רבים של אתרי אינטרנט ברחבי הרשת. לכל חברה ועסק מתאים אתר ספציפי עבורם, כאשר כל העיצוב והתוכן הם ייחודיים לו. הנחת היסוד שלנו היא בנייה של אתר תדמית איכותי עבור עסק זה למעשה בנייה של כלי שיווקי חסר תחליף עבור עסק, שעל חודו אפשר למשוך גולשים ברשת שיהפכו ללקוחות חדשים, ויסייע לאותו העסק לשמר לקוחות קיימים. בברנדוויז מועסקים מומחים בתחום חווית וממשק המשתמש, כך שעיצוב האתר מופקד בידי המומחים שיודעים בדיוק מה אתר תדמית צריך לשדר ואיך כל לחצן צריך להיות מעוצב.  מאחר ומיתוג עסקי ומיתוג לחברות הוא תהליך שלא זר לנו, אתר התדמית שלכם שייבנה ביחד איתנו יקבל  את האפיונים המתאימים ביותר עבורו ויאפשר לכם לשדר את כל מה שאתם רוצים לגביכם, בעלי העסק ולגבי העסק המרכזי שלכם. 

חווית משתמש

בהמשך לפסקה הקודמת, נתרכז כעת בחוויית המשתמש. חוויית המשתמש מתרכזת בנוחות המשתמש בזמן שהוא גול ומעלעל באתר שלכם. חוויית המשתמש מורכבת מרכיבים חזותיים כמו תמונות, צבעים, אנימציות, גלריית תמונות חיה, אייקונים קופצים וכו' ... אלמנט נוסף של חוויית המשתמש היא מבנה האתר. במהל בניית אתר תדמית, חייבים לשמור מעל מבנה היררכי נכון של האתר: עמוד הבית 🡨 קישוריות בטקסט בעמוד הבית לשאר עמודי האתר 🡨 כרטיסיות ניווט נוחות בין העמודים באתר 🡨 קישורים בתוך עמודי האתר לעמודים אחרים באתר בהתאם לתוכן. 

מרכיבי אתר תדמית

דיברנו מספיק על חשיבותו של אתר תדמית, אז כעת נסביר ונעמיק במרכיבי האתר ומה החיוניות שלהם בתהליך בניית אתר תדמית עבור העסק שלכם:
  • עמוד הבית – כמו הצעד הראשון לתוך חנות במרכז המסחרי, עמוד הבית הוא הרכיב הווירטואלי הראשון בעמו הלקוח הפוטנציאלי שלכם בא איתו בממשק. זה המקום להבליט את יתרונות וחוזקות העסק שלכם, מה מייחד אתכם והמוצר שלכם ולתת מידע כללי שיסקרן את הגולש וישאיר אותו באתר.
  • עמוד אודות – באתרי אינטרנט רבים רואים את עמוד זה תחת השם 'About'. זה המקום שלכם להציג את הפן האישי שלכם והנרטיב שלכם לעסק. עמוד זה צריך לכלול את הרקע להקמת העסק, מה הניסיון הקודם של בעל העסק, מהי אמנת השירות שלו ומה החזון העסקי לטווח הארוך.
  • צוות – עמוד היכרות עם הנפשות הפועלות עמכם בעסק. במידה ומדובר ב'הופעה של בנאדם אחד', זה המקום שלכם להרחיב על עצמכם.
  • עמוד שירותים – עמוד מרכז בתוך אתר התדמית שלכם שמציג את כל סוגי השירותים שאתם מציעים.
  • עמוד שירות – המשך של עמוד השירותים. זה העמוד בו צריך להרחיב על סוג השירות, איך הוא ניתן ולתת עליו פרטים נוספים.
  • יצירת קשר – כמו כל אתר אינטרנט, אי אפשר לבנות אתר תדמית מבלי להכיל בתוכו את כל דרכי ההתקשרות מול העסק שלכם. זה העמוד לכלול כתובת דואר אלקטרוני, מיקום לפי גוגל; קישור לפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טיקטוק. ניתן לכלול בעמוד זה משבצת של מילוי טופס מהיר ליצירת קשר. 

קידום אתר תדמית

אתר תדמית, בדומה לכל אתר אחר חייב להשתמש בכלי הקידום שעומדים לרשותו. במהל בניית אתר התדמית, ניתן להוסיף כרטיסייה נוספת לגלישה באתר שמביאה את הגולש לעמוד 'בלוג'. בעמוד זה ניתן להכניס מאמרים בעלי תוכן שרלוונטי לתחום של העסק שלכם. בניית מאמרים אלו צריכה להיעשות בהתאם לחוקי הכתיבה, השיווקית כדי שהאלגוריתם של גוגל יוכל לזהות את האתר, ולחבר בין ביטויי חיפוש שנמצאים באתר שלכם לאפשרויות החיפוש של גוגל כמו למשל; שילוב של ביטויי חיפוש נפוצים בתוך המאמר בכל פסקה, הקפדה על מבנה של מאמר שיווקי וקישורים לעמודים אחרים באתר שלכם לפי הביטוי הנפוץ בחיפוש. 
באופן כללי, בכל גוף טקסט שיש באתר שלכם, חשוב להכיל ביטויי חיפוש נפוצים בהתאם לתחום שלכם ולהלביש עליהם קישורים לעמודים נוספים באתר שלכם. מעבר לשיפור חווית וממשק המשתמש עם האתר שלכם, כל אלו יחזקו את הקידום האורגני שלכם.

למה לעבוד עם ברנדוויז

חברת ברנדוויז מתמחה במיתוג עסקי ללקוחות. באמצעות השירות שלנו תקבלו סקירה מלאה של 360 מעלות, המכסה כל היבט אפשרי של בניית אתר תדמית עבורכם. אחרי תהליך ההתאמה, אנחנו לא הולכים לשום מקום, ונמשיך לתחזק ולסייע לכם בתפעול אתר האינטרנט גם אחרי שעות העבודה. 
בצוות שלנו יש מומחים לכל תחום וביחד איתכם נבנה אתר תדמית ייחודי, אינפורמטיבי ואטרקטיבי. בסופו של דבר, מטרתו של אתר היא למשוך לקוחות לעסק וכיום יש מאות אלפי אתרים עסקיים ואתרי תדמית; ואנחנו בברנדוויז מבינים את עומס התחרות ומה זה דורש מאיתנו.

הצוות שלנו יבנה לכם אתר שבהתאם לתהליך האפיון התדמיתי שלו הוא יפעל על פלטפורמות שונות ובהתאם לדרישה שלכם: קוד פתוח לחיפוש בגוגל, אתר מותאם לגלישה בסלולר על פלטפורמות של אפל ואנדרואיד, גלישה מותאמת ממכשירים אלקטרוניים שונים ועוד ...

איך מתחילים

בניית אתר תדמית מתחילה מצעד אחד. כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור באחת מהדריכם ליצירת קשר איתנו כפי שמפורסם באתר האינטרנט שלנו, ומשם – הדרך כבר מאוד ברורה. אצלנו בברנדוויז בניית אתר תדמית זה פרויקט לכל דבר שאנו מכווינים אליו את מיטב המשאבים שלנו, החל מההיבט הטכנולוגי ועד למתן שירות אדיב, מקצועי ואינפורמטיבי. כאן בברנדוויז אנחנו מתחייבים למוצר סופי שללא ספק יביא את החשיפה שאתם מחפשים. כל מה שנשאר זה להתקשר.