בניית אתר לעסק בוורדפרס

נוכחות מקוונת הפכה בשנים האחרונות לחובת המציאות. נוכל לדבר גבוהה גבוהה על חזון עסקי, מטרות ופילוח קהלי יעד כחלק ממתווה אסטרטגי יעיל אבל למעשה אם אתה לא שם אתה לא קיים.
רוב העסקים בעולם כבר קלטו את המציאות החדשה והם מציעים אתר אינטרנטי פעיל ומתעדכן באמצעות פלטפורמות שונות.

ברנדוויז - חברה לקידום, שיווק ומיתוג עסקי המתמחה בבניית אתרים לעסקים בהתאמה אישית באמצעות הפלטפורמה המתקדמת בעולם לבניית אתרים, מציגה לנו את וורדפרס - מערכת ניהול התוכן.

לא תסיימו את המאמר הזה לפני שתדעו איך וורדפרס עשויה לשפר לכם את אחוזי הגלישה, התנועה וההמרה באתר. הכל על וורדפרס.

ספרו לנו על וורדפרס

לא להאמין שוורדפרס התחילה את דרכה כמערכת ניהול תוכן רק בשנת 2003 כשהיום שיעור נתח השימוש בה עומד על 59.5% מכלל המשתמשים במערכות ניהול תוכן.
וורדפרס הינה פלטפורמה חינמית לבניית אתרים בעלת קוד פתוח המספקת מערכת CMS (מערכת ניהול תוכן) הכתובה ב-PHP. המשמעות של מערכת קוד פתוח תחת רישיון GPL v2 היא שכל משתמש יכול להשתמש בה ואף רשאי לשנותה כפי רצונו.

ראשי התיבות CMS מייצגים כלי חופשי לניהול תכנים טקסטואליים וויזואליים באתר ללא צורך בידע מקדים בתכנות או כתיבת קודים לצורך עריכת התוכן.

כיום, וורדפרס מוגדרת בתואר המערכת הנוחה, הקלה והחזקה בעולם לניהול תכנים באתרים ובלוגים מסוגים שונים, נתונים ההופכים אותה לאחת מהמערכות הפופולריות בתחום בניית האתרים אם לא הפופולרית שבהן.

אתר וורדפרס - למה זה טוב?

בראשית דרכה הייתה וורדפרס מערכת לניהול בלוגים כאשר מהר מאוד היקף הפעילות שלה צבר תאוצה והיא הפכה לפלטפורמה מועדפת עבור כל סוגי אתרי האינטרנט: אתרי קניות, אתרי שירות, אתרי אינדקס, מגזינים, אתרי תדמית לעסקים שונים, פרויקטים, דפי נחיתה ועוד.

אם נדבר שוב באחוזים הרי ששליש מהאתרים ברשת הם מבוססי וורדפרס. תודו מרשים.

תכונות מערכת וורדפרס:


מערכת קלה לתפעול

וורדפרס בנויה כפלטפורמה נוחה לשימוש, קלה ואינטואטיבית מה שמאפשר ניווט והתמצאות במגוון האפשרויות אותן היא מציעה.

מערכת קוד פתוח

המערכת זמינה, נגישה ואינה דורשת תשלום או תלות במנהלי הפלטפורמה.

אופטימיזציה

באמצעות תוספי SEO של מערכת וורדפרס ניתן לבנות אתרים שיקודמו לתוצאות הראשונות בגוגל. מנועי החיפוש של גוגל מזהים אתרי וורדפרס ומדרגים אותם גבוה בשל איכות הקוד בו הם נכתבים.

מערכת שחוסכת הרבה כסף

עבור ניהול אתרי וורדפרס לא נדרש תשלום דמי מנוי חודשיים כבפלטפומות אחרות כך שההוצאות מסתכמות באחסון האתר בלבד.

וורדפרס - אתרי אלמוות

אתרי וורדפרס הם אתרים לכל החיים שגם ביצירת שינויי עיצוב ופונקציונליות שומרים על על התוכן והמיקום במנועי החיפוש.

ברנדוויז - בונים לכם אתר וורדפרס מאפס

חברת ברנדוויז מלווה עסקים בפיתוח אתרי וורדפרס מותאמים אישית. אתרי החברה מספקים חוויית משתמש אטרקטיבית וכוללים אופטימיזציה לקידום אורגני מתקדם. בנוסף, כל אתר של ברנדוויז עובר שינוי והתאמה לכל סוגי הדפדפנים והמובייל בהקפדה על קוד נקי וסמנטי.אתרי הוורדפרס של ברנוויז מהווים את פני האונליין של אתרים רבים ברשת ויוצרים חשיפה מתמשכת ואינטראקציה חיובית של לקוח-מותג.

תהליכי העבודה בבניית אתר בהתאמה אישית

פגישת אפיון

השלב ההתחלתי בבניית אתר כולל ישיבה משותפת של אנשי המקצוע ובעלי האתר לצורך אפיון מדויק של צרכי העסק ובניית אסטרטגיית מותג אפקטיבית. היכרות ראשונית זאת הינה תנאי בסיס ליצירת אתר וורדפרס שעובד עבור המותג.

תכנון האתר

בשלב זה יעבדו מומחי האפיון ואנשי ה-UX וה-UI של החברה במטרה לגבש תוכנית מסודרת לבניית האתר תוך הקפדה על יצירת חוויית משתמש שתענה על דרישות הלקוח.

עיצוב האתר

על פי מסמכי האפיון שנבנו בסעיף הקודם יוצרים המעצבים הגרפיים סקיצות של מסכי האתר באספקט הוויזואלי תוך הקפדה על עקביות בהתאמה לשפת העיצוב המייצגת את אופי המותג.

בניית אתר וורדפרס

בוני האתרים של החברה יבנו אתר וורדפרס בהתאם לסקיצות שהוצגו בשלב הקודם.

הזנת תוכן

כחלק משיווק ממוקד יוזנו באתר תכנים מניעי פעולה שיותאמו לקהל היעד ולאופי המותג בהתאם לשירות ולמוצרים המוצעים.

הנחיות לתפעול שוטף וניהול של האתר

מומחי בניית האתרים ידריכו את בעלי העסק בניהול אתר הוורדפרס ותפעול כולל הזנה עצמאית של התכנים.

אחסון האתר

בליווי מומחי החברה תיבחר חבילת אחסון האתר האופטימלית עבור בעלי העסק.

עליית האתר לאוויר

לאחר בדיקה ובקרה של האתר יעלה האתר לאוויר וישמש כאתר פעיל לכל דבר ועניין. בשלב זה הוא גם ייפתח למנועי החיפוש.

wordpress.com או wordpress.org?

מערכת וורדפרס מציעה שתי פלטפורמות נפרדות הנבדלות זו מזו בעיקר באספקט האחסון. שימוש ב-wordpress.org כולל אחסון עצמאי של האתר בחברת אחסון פרטית או בשרת משלכם. לעומתה, wordpress.com היא האחראית לאחסון האתר או הבלוג שלכם מבלי שתאלצו לנהל שרת באופן עצמאי או לשלם על אחסון.

חשוב לציין כי גם מערכת wordpress.com מכילה מספר מסלולי אחסון חלקם בתשלום, המאפשרים גישה גמישה יותר לאתר. אולם בגדול, בלוגרים רבים ומנהלי אתרים מעדיפים את wordpress.org המאפשרת חופש מוחלט ושליטה מלאה על האתר.

הבה נבצע השוואה קצרה בין שתי המערכות:
מערכת וורדפרס הבסיסית מציעה אפשרויות מוגבלות בהתקנת תוספים ותבניות ואינה מצריכה ידע טכני. המערכת חינמית אולם המונטיזציה מוגבלת בנוסף, ניתנת למשתמשים תמיכה מקצועית.

לעומתה, מערכת wordpress.org מאפשרת התקנת כל התבניות והתוספים, מאפשרת מונטיזציה בחופש מלא, דורשת ידע טכני וגובה עלות על אחסון ודומיין. בנוסף, המערכת אינה מגישה תמיכה מקצועית. היא מאפשרת חופש עיצוב ומיתוג וכן שינויי פונקציונליות משמעותיים.

למעשה, אתרי תחביב נתמכים בדר"כ על ידי wordpress.com ואילו אתרים עסקיים יבחרו לרוב להשתמש ב- wordpress.org

Themes & Plugins

וורדפרס מאפשרת שינוי ובנייה של אינספור סוגי אתרים באמצעות המוני הפיצ'רים שלה. קהילת וורדפרס מפתחת ומעצבת אלפי תבניות ללא עלות ובתשלום עבור המשתמשים השונים, כך שאם אתם רוצים להרחיב את פונקציונליות האתר שלכם או לשדרג את רמת העיצוב תוכלו לעשות זאת באמצעות ה-Plugins - מעין תוכנות מודולריות לחידוש והעלאת רמת האתר שלכם מכל בחינה. 
מאגר התוספים החינמיים של וורדפרס מכיל תוספי מניעת ספאם, תוספים ליצירת חנות מקוונת, תוספים להאצת האתר ושיפור מהירות הטעינה של דפי האתר ועוד.

מעדיפים שמישהו אחר יעשה עבורכם את העבודה? מעוניינים באתר מקורי שאינו נשען על תבניות מועתקות? צוות ברנדוויז כאן כדי לבנות לכם אתר וורדפרס לפי החלומות המדויקים שלכם. אתם מוזמנים לפגישה על כוס קפה כצעד ראשון לקראת אתר וורדפרס משלכם.

יודעים שוורדפרס נברא עבורכם? למה אתם מחכים?!

אם גם אתם זיהיתם את הפוטנציאל האדיר שיש למערכת וורדפרס בבניית אתר עבורכם חשוב שתדעו כי אכן אתרי וורדפרס הם אתרים מקודמים, נוחים לניווט וקלים לתפעול היוצרים חוויית גלישה ושימוש מעולות. 
למעשה בניית אתרי וורדפרס היא פעילות הדגל של החברה. שרואה בכל אתר את הבייבי האישי שלה ועושה כל מאמץ כדי שישבור את תקרת הזכוכית ויפרוץ כאתר מוביל ברשת.

מחפשים שירותי בניית אתרי וורדפרס? יש לכם מזל, אתם לגמרי במקום הנכון! צרו קשר עוד היום עם ברנדוויז כי אתם לא פראיירים ואין שום סיבה שאם עסקים אחרים עושים מיליונים מניהול אתרי וורדפרס - אתם לא תוכלו לעשות זאת.