אתר תדמיתי בוורדפרס

חדש! האזינו לכתבה
וורדפרס היא מערכת קוד פתוח שבה משתמשים בין היתר על מנת לבנות אתרי תדמית. עם זאת, עדיף שהתהליך של בניית אתר תדמיתי בוורדפרסתתבצע על ידי בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו. כך ניתן לשדרג את התוצר הסופי, לייחד אתרי וורדפרס לעומת אתרי מתחרים וגם לעמוד במסגרת התקציב.

בניית אתר תדמיתי בוורדפרס יכולה להיות פתרון מעולה לבעלי עסקים בכל התחומים. צוות של BrandWiz (ברנדוויז) יכול ללוות אותך משלב האפיון ועד העלייה לאוויר, עם יחס אישי של משרד בוטיק מוביל למיתוג, פרסום ותקשורת שיווקית אפקטיבית. בנוסף, אנו נאפשר לך לבנות את האתר בתקציב מותאם אישית ובמחיר של החל מכמה מאות שקלים בלבד.

כל הסיבות לבנות אתר תדמית

אתר תדמית הוא כלי דיגיטלי חיוני לבעלי עסקים. מטרת האתר היא לספק מידע אינפורמטיבי ללקוחות הקיימים, אבל במקביל הוא גם משמש לטובת הנעה לפעולה של לקוחות חדשים. באמצעות האתר אפשר לספק מידע על המוצר, השירות או העסק ולהציג את הצוות ואת המחירים. כמו כן, באתרי תדמית יש דפים ייעודיים עם פרטי יצירת קשר.

בניית אתרי תדמית חשובה כי הם משמשים בתור כרטיס הביקור המקוון של בעלי עסקים בכל התחומים. בהשקעה כספית נמוכה, בעלי עסקים יכולים כיום לבדל את עצמם מול המתחרים ולגייס עוד לקוחות חדשים. עם זאת, יש הרבה משמעות לשאלה איך בדיוק בונים את האתר ובאיזה פלטפורמה משתמשים.

מה היתרונות של אתר תדמיתי בוורדפרס?

בניית אתר תדמית בוורדפרס נחשבת לפתרון המועדף על בעלי עסקים בארץ ובעולם. וורדפרס היא כידוע מערכת קוד פתוח לבניית אתרים, לכן יש לה כמה יתרונות משמעותיים שקשה להשיג עם כלים אחרים:

  1. וורדפרס זו מערכת חינמית – וורדפרס היא חינמית ולא צריך לשלם על מנת להשתמש בה כדי לבנות אתר בסיסי. אמנם פיצ'רים מתקדמים עולים כסף, אבל המערכת החינמית יכולה להספיק עבור בעלי עסקים קטנים או כאלה שרוצים להקים אתרי תדמית מינימאליים. כמו כן, ניתן לנצל את העובדה שוורדפרס היא מערכת חינמית כדי לבנות דפי נחיתה ולייצר נוכחות מקוונת מהר וביעילות.
  2. יש לוורדפרס המון תוספים – למרות הפופולאריות של וורדפרס, כל אתר שבונים איתה נראה מעט אחרת. הסיבה לכך היא שיש לוורדפרס המון תוספים שונים. את התוספים אפשר להוריד לפי טופס האפיון ואחרי שמתייעצים עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום של עיצוב גרפי.
  3. מערכת נוחה לניהול – היתרון של אתר תדמיתי בוורדפרס נשמר גם אחרי שהוא עולה לאוויר. בין היתר, רואים את זה למשל עם הנוחות של תפעול האתר. וורדפרס היא מערכת מאוד נוחה לניהול, אין צורך ברקע טכני על מנת להזין אליה תכנים ואפשר גם לתפעל אותה ללא ניסיון קודם.
  4. התאמה מושלמת לקידום אתרים – אחת המטרות של אתר תדמיתי וורדפרס היא לסייע לקידום האורגני. בשביל שאלגוריתם של מנועי חיפוש יקדם אתרי אינטרנט בצורה טבעית, יש צורך לבנות את האתר על גבי פלטפורמה מתאימה. כאן נכנסים לתמונה היתרונות של וורדפרס, כי היא מתאימה לקידום אתרים ובגלל שהאלגוריתם של גוגל מעניק לה עדיפות.

כך בוחרים את התוסף המתאים לבניית אתר

וורדפרס היא מערכת שמבוססת כאמור על תוספים. בחירה נכונה של התוספים מאפשרת לעצב את האתר, לייחד אותו מול המתחרים ולהפוך אותו לכלי שיווקי יעיל. כמו כן, כדאי להשוות בין סוגים שונים של תוספים על פי מידת ההתאמה שלהם לדרישות של האלגוריתם ולצרכים של קהל היעד. לאחר מכן, ניתן לבדוק מה הביצועים של כל אתר מבחינת הקידום האורגני ובאיזה תוספים עוד אפשר לשלב על מנת לחזק את הדירוג שלו בגוגל.

היתרון של וורדפרס בהקשר הזה בא לידי ביטוי בתוסף בשם אלמנטור: תוסף שמתאים לבניית אתרי אינטרנט מעולים, מעוצבים ויפים בתוך זמן קצר יחסית. עם זאת, יש לזכור שגם בעת בניית אתר תדמיתי בוורדפרס עדיף לערב בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו.

למה כדאי לבנות אתרי תדמית בוורדפרס עם חברה מקצועית?

הפופולאריות הגדולה של וורדפרס בתור פלטפורמה חינמית שמבוססת על קוד פתוח מעלה לדיון את השאלה האם לבנות את האתר לבד. מצד אחד, בעלי עסקים חושבים שעדיף להם לבנות אתר תדמית בצורה עצמאית כדי לחסוך בהוצאות. כמובן שיש בזה היגיון מסוים, כי מעורבות של חברה מקצועית בתהליך בניית האתר כרוכה מטבעה בתשלום. מצד שני, יש להביא בחשבון את החסרונות של בנייה עצמאית לעומת בניית אתר בצורה מקצועית.

היתרונות של בניית אתרי וורדפרס בצורה מקצועית בטווח הקצר והארוך

בטווח הקצר, בניית אתרי תדמית בוורדפרס בצורה עצמאית היא פעולה לא משתלמת. בזמן שבעלי עסקים ועצמאיים בונים את האתר, הם יכולים להמשיך להשקיע במערכת היחסים עם הלקוחות או בפיתוח המוצר והשירות שלהם. היות וכנראה שבעלי העסקים מכירים את המוצר ואת הלקוחות שלהם טוב יותר מאשר איך שהם מכירים את וורדפרס כמערכת ניהול תוכן, עדיף להם להעביר את האחריות לידיים של חברה מקצועית.בטווח הארוך, יש סיכוי גבוה יותר ליהנות מהיתרונות של חברה מקצועית בגלל הביצועים שלה. כאשר חברה מקצועית בונה אתרי תדמית בוורדפרס, היא לוקחת אחריות על כל התהליך: החל מהאפיון, דרך העיצוב הגרפי ועד האבטחה. כל זה לא קיים אם בונים אתרי וורדפרס לבד, לכן צריך להסתכל על ההוצאה הזו בתור השקעה משתלמת.

גורמים המשפיעים על המחיר של בניית אתר תדמית

המחיר של בניית אתר תדמית נקבע לפי עלות הדומיין ושירותי האחסון ולפי עוד כמה גורמים חשובים:
  • מספר הדפים והעמודים שיש באתר
  • סוג התוספים שבהם משתמשים
  • הצורך בכתיבת תוכן ו/או עיצוב גרפי
  • דרישות אבטחה מיוחדות

בניית אתר תדמית עם וורדפרס יכולה להתחיל בכמה מאות שקלים ולהגיע לאלפי שקלים. אתרים גדולים ומורכבים יותר יעלו עשרות אלפי שקלים, אבל בדרך כלל יבנו אותם לפי טופס אפיון מיוחד ועם אפשרויות להזמנה מקוונת או לסליקת אשראי. כל זה פחות רלוונטי עם אתר תדמית בסיסי ולכן התייעצות עם בעלי מקצוע תסייע להיערך נכון גם מבחינה כלכלית.

כך בונים אתר תדמית בוורדפרס ברמה גבוהה

האופן שבו בונים אתר תדמית משפיע על העסק ועל מערכת היחסים שלו עם הלקוחות. בשביל שאתר התדמית יענה על הדרישות ועל הצרכים, צריך לחשוב על קהל היעד: מה יעניין אותו, מה יניע אותו לפעולה, איזה מטרות הוא מנסה להשיג כאשר הוא מגיע לאתר וכן הלאה. לאחר מכן, משתמשים באנימציות ועיצובים כדי שחווית הגלישה תהיה נעימה – אבל נמנעים מעומס על האתר שיגרום לו להיות איטי ומסורבל.

ניסיון קודם בבניית אתרי תדמית בוורדפרס יכול לעשות את ההבדל. דווקא בגלל שהמערכת כל כך פופולארית, חשוב מאוד לוודא שמפקידים את האחריות בידיים הנכונות. אם חשוב לך לבנות אתר תדמית שיכול לייצג נאמנה את העסק, המוצר או השירות שלך – השלב הבא צריך להיות השארת פרטים באתר הרשמי של BrandWiz (ברנדוויז). אנו נדאג שהפרויקט יסתיים לשביעות רצונך ונעמוד לרשותך עם שירות אישי ואחריות מלאה במחיר משתלם.