36 שאלות מפתח שיש לשאול לפני שמעצבים לוגו לעסק
חדש! האזינו לכתבה
מכיוון שעיצוב הלוגו שלך הוא חלק כל כך מהותי מהמותג שלך, אתה רוצה לוודא שהוא נעשה בצורה טובה. הלוגו לעסק מופיע כמעט בכל מקום בו הלקוח פוגש את המותג, בכרטיס הביקור, בחתימת המייל, בניירת המשרדית, בשילוט של החנות, על גבי אריזות המוצרים, באתר האינטרנט, במצגת ובחומרים השיווקיים הנלווים. לכן הלוגו לעסק הוא קריטי בבניית התדמית העסקית וחייב לשקף את התמצית של ערכי במותג.
לפני שנעצב לוגו לעסק עבור לקוח, חשוב שתהיה לנו הבנה עמוקה אודות העסק, הסביבה התחרותית והלקוחות. פירוש הדבר שנצטרך לשאול הרבה שאלות כדי להפיק כמה שיותר מידע.
השאלות הבאות יעזרו לכם לקבוע אם הלוגו שלכם מתאים למיתוג העסקי של החברה. שאל את עצמך את השאלות האלה כדי לקבוע אם העיצוב שלך מעביר את התכונות הטובות ביותר לעסק שלך. אתה יכול להתחיל בהתחלה לרשום מה החברה שלך מייצגת וכיצד הלוגו לעסק שלך יכול לגלם את הרעיון הזה.
צור אתנו קשר עוד היום ונעצב לך לוגו המותאם למיתוג ולקהל היעד שלך.
לפני שנעצב לוגו לעסק עבור לקוח, חשוב שתהיה לנו הבנה עמוקה אודות העסק, הסביבה התחרותית והלקוחות. פירוש הדבר שנצטרך לשאול הרבה שאלות כדי להפיק כמה שיותר מידע.
השאלות הבאות יעזרו לכם לקבוע אם הלוגו שלכם מתאים למיתוג העסקי של החברה. שאל את עצמך את השאלות האלה כדי לקבוע אם העיצוב שלך מעביר את התכונות הטובות ביותר לעסק שלך. אתה יכול להתחיל בהתחלה לרשום מה החברה שלך מייצגת וכיצד הלוגו לעסק שלך יכול לגלם את הרעיון הזה.
שאלות על החברה
- מה שם החברה / הארגון / המוצר / השירות שלך?
- כמה זמן הוקמה החברה שלך?
- האם אתה יכול לתאר את העסק שלך בקצרה?
- מדוע החברה שלך הוקמה מלכתחילה ומה גרם לך להקים את החברה?
- אם היית צריך לתאר את העסק שלך במילה אחת, מה זה היה ולמה?
- מיהם המתחרים העיקריים שלכם?
- מה מבדל את החברה שלך מחברות אחרות בתחום זה?
- איך המתחרים שלך משווקים את עצמם?
- אילו שירותים או מוצרים אתם מספקים?
- כמה גדולה החברה שלך? מספר עובדים? הכנסות? נתח שוק?
- מהם נקודות החוזקה של החברה שלך?
- מה החולשות שלך?
- מהן היעדים לטווח הארוך של החברה? איפה אתה רואה את החברה שלך בעוד 5, 10, 20 שנים?
שאלות על קהל היעד
- מיהו קהל היעד העיקרי?
- מה קבוצת הגיל של קהל היעד?
- האם הם בעיקר גברים, נשים או נוער?
- איפה רוב הקהל שלך גר?
- מה ההכנסה הממוצעת במשק הבית של קהל היעד שלך?
- האם יש שווקים חדשים שתרצה לפרוץ אליהם? אם כן, מה יהיו ומדוע?
- אם הלקוחות שלך היו צריכים לתאר את החברה שלך במילה אחת, מה זה יהיה ולמה?
- כיצד רוב הלקוחות שלך נחשפים לחברה שלך?
- איך אתה מתקשר עם קהל היעד שלך?
שאלות על המיתוג
- מהם הערכים ו / או הצהרת המשימה של החברה שלך? ( מי אנחנו? מה אנו עושים? לאן אנו חותרים? )
- מה אתה אוהב ולא אוהב בלוגו הנוכחי?
- מדוע אתה מחפש לשנות את הלוגו לעסק? מה אתה רוצה שהלוגו החדש ישיג?
- יש לך סלוגן או סיסמא שמלווים את הלוגו שלך?
- אילו מילים מתארות את הרגשתך כשאתה מסתכל על הלוגו לעסק והמיתוג הנוכחי שלך?
- אילו שלוש תכונות היית רוצה שקהל היעד שלך יחשוב עליו כשהוא מסתכל על המיתוג החדש שלך?
העדפות עיצוב
- באילו צבעים לא תרצה להשתמש בלוגו שלך?
- היכן אתה מתכוון להציג בעיקר את הלוגו?
- האם ישנם אלמנטים מהלוגו הקיים שאתה רוצה לשמור ולמה?
- לדעתך, מה מגדיר לוגו מצליח?
- האם יש מגבלות שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב הלוגו החדש?
- האם יש משהו שצריך לכלול, כמו אלמנטים קיימים של המותג, מילים או אייקונים?
- אם אתה מסתכל על המיתוג של אנשים אחרים, אילו סמלי לוגו אתה אוהב ולמה?
- האם יש לוגואים שאתה לא אוהב במיוחד ולמה? מעוניין בעיצוב לוגו מקצועי לעסק שלך?
צור אתנו קשר עוד היום ונעצב לך לוגו המותאם למיתוג ולקהל היעד שלך.
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים
השאירו פרטים