כמה עולה עיצוב לוגו?

כמה עולה עיצוב לוגו?

חדש! האזינו לכתבה
מחירון עיצוב לוגו יכול להיות מבלבל, טווח מחירים 5$  ועד 5,000 ₪ ואף יותר.
חשוב להבין מה עומד מאחורי התהליך לעיצוב לוגו.  

מדוע לוגו חשוב כל כך למיתוג העסקי שלך? 

לוגו חזק הוא תחילת המיתוג של העסק שלך ומעביר את החזון העסקי שלך יחד עם מסר חזק של בטחון ואיכות. לוגו טוב יכול לתפוס במהירות את תשומת לבם של הצופים ולהעביר את ערכי הליבה של החברה באופן ייחודי.

יותר ויותר, צרכנים שופטים עסקים לפי המראה שלהם כמו כן גם על פי המעשים. ככל שאתה עסק קטן יותר, תקציב הפרסום שלך מוגבל, חשוב לך להיות בולט וזכיר. 

לרוב הגולשים לוקח לסרוק את האתר שלך 3 שניות על מנת להבין אם הגיעו למקום הרצוי, הדבר הבא שהם סורקים הוא הלוגו של החברה. 

לוגו המעוצב היטב ישאיר את הצרכן שלך סקרן לגבי החברה שעומדת מאחורי הלוגו.

חברות ידועות בעולם מזוהות על פי הלוגו והצבעוניות. עיצוב הלוגו הוא חלק ממהלך מיתוג כולל של החברה ומטרתו לתקשר עם הלקוחות לטווח רחוק.

כולנו יודעים כמה חשוב לעשות רושם ראשוני על האנשים שאנו פוגשים. זה נכון גם בעסק. לוגו יכול לסייע לעסקים במאמץ שלהם ליצור השפעה חיובית ראשונה מתמשכת על הצופים ועל קהל היעד. הלוגו משקף את ערכי המותג ומסייע לך ליצור זהות ייחודית לך.
הלוגו שלך נוכח בכל ערוצי השיווק שלך במקום בולט לעיין: כרטיס הביקור, אתר האינטרנט, השילוט, ניירת, עלונים. הנוכחות שלו רחבה מאוד. 

צרכנים מחפשים תמיד סטנדרטים גבוהים של שירותים ומוצרים, לעיצוב הלוגו משחק תפקיד מכריע בקבלת הכרה ראשונית למוצרים ולשירותים  באיכות גבוהה.

זכור, כאשר הצרכן פוגש בלוגו שלך, הוא חווה דרכו את האישיות שלך, הקול והטעם שלך והגישה המקצועית שלך. אנשים יקשרו לוגו טוב עם איכות השירות שלך. 

האם אתה מסכים כי עיצוב לוגו העסק הוא כל כך חשוב לארגון שלך?

עיצוב לוגו הוא חלק חיוני של מאמצי השיווק של החברה שלך. כדי לענות על צורך זה, ברנדוויז יצרה חבילת מיתוג מקיפה הכוללת את תהליך המיתוג, עיצוב הלוגו והשיווק.

ערכת המיתוג שלנו יכולה לעזור לך ליצור תמונה ייחודית ויעילה שתבדל אותך מהמתחרים. 

צור אתנו קשר או צלצל לקביעת פגישה!
אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ חינם לפרטים נוספים השאירו פרטים
דברו איתנו