אתר תדמית מחיר

חדש! האזינו לכתבה
בבניית אתר תדמית, מחיר יכול להיות שיקול חשוב, אך הוא כמובן לא היחיד שמכריע. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של אתר מן הסוג הזה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, מאוד חשוב להכיר את הפרמטרים השונים המשפיעים על המחיר ולאחר מכן להתייעץ עם בעלי המקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו.

אתר תדמית יכול לגלם בתוכו שורה ארוכה של יתרונות עבור בעלי עסקים ונציגים של חברות וארגונים. אך בשביל לבנות את אתר התדמית, חשוב להכיר את הפרמטרים המשפיעים על המחיר. מצד אחד, בעת בניית אתר תדמית, מחיר הוא שיקול חשוב כי הוא קובע האם נעמוד במסגרת התקציב או נחרוג ממנה. מצד שני, עוד יותר חשוב שהאתר יהיה אמין, מקצועי ואיכותי. כאן בדיוק נכנסים לתמונה המומחים של BrandWiz (ברנדוויז) ונשמח להציע לך את השירות המוביל שלנו בתור משרד בוטיק למיתוג, פרסום ותקשורת שיווקית אפקטיבית.באופן כללי, פערי המחירים בין סוגים שונים של אתרי תדמית מתחילים בכמה מאות שקלים ויכולים להגיע לאלפי שקלים ומעלה. הסיבה לכך היא שיש שורה ארוכה של גורמים המשפיעים על המחיר:

  1. עלויות אחסון ודומיין
    הקמת אתר תדמית מחייבת השקעה כספית מסוימת, גם אם עושים את זה לגמרי לבד. הסיבה לכך היא שבכל מקרה חייבים לשלם על האחסון ועל הדומיין. ככל שהדומיין מבוקש יותר כך יכול להיות שהמחיר שלו יעלה, בעוד מחירי האחסון נקבעים על פי השרת שבוחרים. באופן עקרוני, מומלץ להשקיע בשלב הזה של בחירת שרתי אחסון ודומיין כי יכולה להיות לזה השפעה על מהירות וחווית הגלישה.
  2. תכונות מיוחדות
    בכל סוג של אתר תדמית מחיר הוא כמובן פונקציה של דרישות. ספציפית במהלך האפיון, יכול להיות שתעלה דרישה להוספת פיצ'רים מיוחדים. ככל שיש יותר תכונות מיוחדות באתר, כך נדרשת יותר השקעה באפיון, בפיתוח ובבנייה שלו. אמנם עדיין מדובר בהשקעה משתלמת לטווח הקצר והארוך, אבל חשוב להביא בחשבון את האופן שבו כל דרישה משפיעה על היכולת לעמוד במסגרת התקציב.
  3. תוכן ועיצוב גרפי
    יש שירותי בניית אתרי תדמית שכוללים בתוכם הזנת תוכן ושירותי עיצוב גרפי, לעומת שירותים שבהם משלמים רק על בניית האתר – בעוד את התוכן והעיצוב הגרפי מזמינים ממקום אחר. כמו כן, יכול להיות שבעלי אתרים בתחומים מסוימים יבחרו לייצר את התוכן או את האלמנטים הגרפיים בעצמם. על כל פנים, בהצעת מחיר מנומקת על בניית אתר תדמית מכל סוג יש צורך להתייחס בנפרד לשירותים האלה.
  4. מספר העמודים שיש באתר 
    אתר תדמית מתאפיין בכך שהוא נותן מענה אינפורמטיבי לצרכים של קהל היעד והלקוחות. במקביל, הוא אמור להניע את הגולשים לפעולה מסוימת: להשאיר פרטים, ליצור קשר עם המשרד או לבצע אונליין פעולת רכישה והזמנה של המוצר או השירות. לכן אתר תדמית בסיסי כולל בתוכו רק עמוד בית, עמוד אודות ועמוד יצירת קשר. לעומת זאת, אתר גדול ורחב יותר יכלול גם עמודי צוות ועמודי תיאור למוצרים או לשירותים השונים. ככל שיש יותר עמודים באתר, כך המחיר שלו עולה.
  5. רמת אבטחה נדרשת
    בכל הצעת מחיר על אתר תדמית יש התייחסות נפרדת לרמת האבטחה המבוקשת. כמובן שהשאיפה היא להשיג את רמת האבטחה הגבוהה ביותר, אך זה כרוך בהוצאות נוספות. לכן, למעט מקרים שבהם מדובר על אתר תדמית שאותו בונים בתחום שממילא נחשב רגיש או בעייתי – יכול להיות שניתן יהיה להסתפק בפרוטוקול אבטחה בסיסי בלבד. במקרים כאלה, רמת האבטחה הנדרשת לא אמורה לייקר את עלות הבנייה של האתר וגם לא את מחיר התפעול שלו.

בהצעות על אתרי תדמית מחירים מלמדים גם על איכות

בהשוואה בין שירותים שונים של בניית אתרי תדמית מסתכלים על המחירים כחלק מתוך מערכת שיקולים רחבה יותר. מעבר לכך, ניתן להתרשם מהמחיר כדי להסיק מתוכו לגבי רמת המקצועיות של החברה המבצעת: אם המחיר נמוך מדי, זה חייב להדליק נורה אדומה לגבי יכולות הפיתוח של החברה או מקצועיות הצוות שאותו היא מעסיקה. במידה והמחיר גבוה מאוד בהשוואה למחירון המקובל בתחום ובענף, מאוד מתבקש לברר מה הסיבה ולהתעקש לקבל תשובה מנומקת ומשכנעת.
במילים אחרות, הצעת המחיר היא בהחלט עניין שדורש מאיתנו להפעיל שיקול דעת. אנחנו לא צריכים להסתכל רק על השורה התחתונה בהצעה, אלא גם לנסות להבין איך בדיוק החברה שבונה עבורנו את האתר הגיעה אל המחיר הזה. עם הזמן, נלמד להשוות בין הצעות מחיר על פי כמה שיותר פרמטרים אובייקטיביים ונעזר בהן כדי לתכנן את האתר המושלם.

מה אפשר לבנות בהצעת מחיר מינימאלית?

בעלי עסקים שמבינים שבלי נוכחות מקוונת אין להם שום זכות קיום בוחרים לעיתים להתחיל באתר תדמית יחסית קטן ומינימאלי. מטבע הדברים, בבניית פרויקט כזה של אתר תדמית מחיר אכן יכול לעמוד על כמה מאות שקלים בלבד. לחילופין, יכול להיות שאותם בעלי עסקים יבחרו לחסוך בהוצאות באמצעות בניית האתר בעצמם.

היתרון של הקמת האתר לבד הוא שאכן לא צריכים לשלם לסטודיו חיצוני כדי שיעשה את זה עבורנו. החיסרון הוא שלמעט מקרים בודדים שבהם בעלי העסקים הם גם בעלי רקע טכני ואוריינטציה מסוימת לתכנות, כנראה שאת הזמן שהם ישקיעו בבנייה עצמאית של האתר יהיה עדיף להם להשקיע בלקוחות, בפיתוח המוצר או בשיפור השירות.

מתי אתר תדמית יעלה לנו עשרות אלפי שקלים?

בצד השני של המתרס ניתן לראות על אתר תדמית מחיר גבוה מאוד של עשרות אלפי שקלים. אז קודם כל, זהו מחיר שרלוונטי לאתרי תדמית מאסיביים של חברות גדולות: החל מארגוני הייטק ועד מוסדות ציבור. יתרה על כך, אותם אתרי תדמית לא אמורים רק לספק את המידע אלא גם מאפשרים לבצע שלל פעולות וברמת אבטחה גבוהה.
אתר תדמית יעלה לנו עשרות אלפי שקלים אם נרצה לאפשר דרכו סליקה באשראי, לעדכן מאות דפים של מוצרים ושירותים ואף לקדם אותו בתחומים צפופים ותחרותיים. השקעה כספית באתר הזה תבטיח בדרך כלל רמה גבוהה של ביצוע, אבל היא עדיין תדרוש מאיתנו להישאר עם אצבע על הדופק על מנת להשיג יתרונות של בידול מול המתחרים.

על אתר תדמית לא מתפשרים

בהצעות על אתרי תדמית מחירים עשויים לתעתע. השאיפה של כל בעלי האתרים היא לשלם כמה שפחות ולקבל כמה שיותר, אבל ברור להם שעדיף שהאתר יהיה ברמה גבוהה מאשר שהלקוחות יתאכזבו. יתרה על כך, בעלי אתרים ועסקים בעידן המודרני מבינים שהאתר הוא לא פריבילגיה אלא חובה. בלי אתר אינטרנט ראוי, יכול להיות שלא יהיה לעסק אף כרטיס ביקור דיגיטלי שמסוגל לייצג אותו נאמנה מול קהל היעד והלקוחות.

אחרי שמבינים שאין סיבה להתפשר על איכות אתר התדמית, כל שנותר הוא ליצור קשר עם בעלי מקצוע שמתמחים בכך. אנו מזמינים אותך למשל לתאם שיחת היכרות קצרה עם BrandWiz (ברנדוויז), כדי להצטרף אל משפחת הלקוחות המרוצים שלנו. אחרי אפיון מהיר וזריז, אנו מתחייבים לבנות עבורך אתר תדמית במחיר המשתלם ביותר ובלוח זמנים צפוף – בדיוק לפי הסטנדרטים שלך.