שיווק באינטרנט

מהם הטרנדים השיווקיים המומלצים לעסקים מסוג B2B בשנת 2015 ?

מאת: אדי כהן
היום, שוק ה- B2B במצב מתמיד של השתנות ומחייב אותנו לזהות ולעקב אחר מגמות אלו.
משווקים צריכים לזהות הזדמנויות ולנטרל איומים.

אנו עומדים לסיים את הרבעון ה-4 של שנת 2014 , משווקים כבר צריכים להתחיל בניסוח התכנית השיווקית לשנת 2015 .
בשלב תכנון מטריצת השיווק שלהם ולפני הנחת היסודות לאסטרטגיית השיווק שלהם לשנת 2015 עליהם לקחת בחשבון כמה מגמות חדשניות:

מיקוד מיקרו
משווקים צריכים להתמקד בתכנון אסטרטגיות שיווק לקהלים קטנים ומפולחים. הם צריכים לחלק את קהלי היעד למקטעים קטנים יותר עם צרכים והעדפות שונות.
סה"כ המקטעים ירכיבו את השוק אך יהיו ממוקדים, המסרים השיווקיים צריכים להתבסס על תכונותיו של כל קטע על מנת להדגיש את יתרונותיו של המוצר.

במקום מוצר אחד שמתאים לכולם, מוצר אחד עם התכונות הנכונות שמתאימות למגזר מסוים.
השיווק הדיגיטלי מאפשר לנו להגיע באופן פרטני לקהלי היעד השונים באמצעות תכונות פרסום מתקדמות.

מכשירים ניידים
המכשירים הניידים נעשו דומיננטיים, בשנת 2015 השימוש העולמי בטלפונים חכמים יגיע לכ- 2 מיליארד.
אין ספק שזה מעמיד אתגר למשווקי B2B .

עליך לתת חוויה דיגיטלית שונה לגולשים מהמכשירים הניידים. הלקוחות שלך בחוץ מצפים לחוויה דיגיטלית משופרת. הם צרכנים מקוונים 24/7.
60% מהמיילים נפתחים במכשירים הניידים. המסרים שלך במייל להיות מותאמים ולכלול תכונות מתקדמות של מובייל.

שיווק אוטומטי
אנו מסתמכים על חישובים ידניים ונתונים היסטוריים כדי להקרין תמונה שיווקית עתידית.
כעת, בנוסף לפעילויות השיווק המסורתי כגון: ניהול לקוחות, תערוכות וכנסים, דיוור ישיר, מודעות וקטלוגים, נוספו לנו שיווק בדואר אלקטרוני, ניהול תוכן, קידום במנועי חיפוש, פרסום באינטרנט, פעילות ברשתות חברתיות.

מרבית מאמצי השיווק נועדו על מנת לרכוש לידים (לקוחות חדשים).
מעקב נכון אחרי הערוצים השונים ישפר את אחוזי ההמרה לכדי 50% תוספת וייעל את אפקטיביות השיווק.

אמצעי מדידה מתקדמים בתוך Google Analytics קודי מעקב והמרות מתקדמים

טלפון IP מאפשר לעקוב אחר מי שהתקשר הן משיווק offline והן ממודעות מקמפיין פרסום באינטרנט.
הטלפון שלו מזוהה, השיחה מוקלטת, נדע מה הוא חיפש באינטרנט לפני שהתקשר אלינו.
כמובן שזה גם מאפשר לנו לבקר את עצמנו כיצד אנו עונים ? יש מקום לשפר?

תוכן איכותי
הדרך להשפיע על הלקוחות ולהתקדם במנועי החיפוש עוברת דרך תוכן איכותי שהלקוחות מגיבים ומשתפים אותו.
משווקים יהפכו לסופרים ומוציאים לאור של מדריכים. שחקנים בסרטי הדרכה ב- YouTube.
הרשת מלאה בסיפורי הצלחה של תכנים איכותיים + הפקות לא יקרות שהצמיחו עסקים.

מגמות שיווקיות אלו תפגע בתרבות של מנהלי השיווק מהזרם המרכזי.
כתוצאה מהתפתחות טכנולוגית שיווקיות חדשות, נחזה בהתפתחות מבנים עסקיים חדשים, שינוי בהתנהגות לקוחות.
משווקים צריכים להצטרף ולהיערך בהתאם למגמות השיווק ב- 2015.

פתח את שנת 2015 במהלך מתוכנן.

עזרה חיצונית מאנשי שיווק שמבינים במיתוג ובשילוב בין ערוץ השיווק המקוון והלא מקוון יכול להיות רעיון טוב להתחלה מהירה.
ב BrandWiz נשמח להיפגש ולהמליץ לך על דרך פעולה המותאמת לעסק שלך.