בלוג עיצוב ובניית אתרים

בריף לעיצוב אתרים

תהליך נכון של בניית אתר אינטרנט מתחיל בבריף שיווקי. לא מעט עסקים משלמים סכום כסף עבור אתר האינטרנט שלהם, רוצים לדעת מה המערכת מאפשרת ואז יוצאים עם אתר האינטרנט שלהם שהוא בדרך כלל חסר אפקטיביות וחבל. הכנת בריף מדויק יכולה לחסוך זמן וכסף יקר.
מצורף בריף לעיצוב אתרים
מאת: אדי כהן
קרא עוד
אפיון אתר

בניית אתר תדמית לעסק

אתר תדמית מייצג את העסק מול לקוחות קיימים וחדשים, מניע לפעולה ומגדיל את הרווחים. בגלל היתרונות האלה, מאוד חשוב להשלים נכון את התהליך של בניית אתר תדמית לעסק ולהתייעץ עם בעלי מקצוע עוד בשלב האפיון הראשוני. באופן הזה, קל יותר להתאים את האתר לדרישות ולייצר בידול מול המתחרים.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

אתר תדמית מחיר

בבניית אתר תדמית, מחיר יכול להיות שיקול חשוב, אך הוא כמובן לא היחיד שמכריע. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של אתר מן הסוג הזה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, מאוד חשוב להכיר את הפרמטרים השונים המשפיעים על המחיר ולאחר מכן להתייעץ עם בעלי המקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו
מאת: אדי כהן
קרא עוד

בניית אתרי אינטרנט לעסקים - המדריך המלא

ברוכים הבאים לכתבה שתיקח אתכם שלב אחרי שלב בבניית אתר אינטרנט לעסק. כתבה זו היא המקום שלכם לבחון, להתעניין ולחקור האם אתם יכולים לקחת על עצמכם את המשימה רבת המשקל הזו או שאולי עדיף להשאיר זאת למומחים. לכאן או לכאן, ברנדוויז שמחים להציג בניכם את השלבים לבניית אתרי אינטרנט לעסקים. זה הזמן להדק חגורות, כי אנחנו ממריאים.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

מה זה אתר תדמית?

השאלה מה זה אתר תדמית חוזרת על עצמה לעיתים קרובות, אך יותר מכל היא בעיקר מעידה על החשיבות של נכס מקוון ודיגיטלי מן הסוג הזה. באמצעות האתר ניתן לקבוע את התדמית של העסק, להניע לקוחות לפעולה ולבדל אותו מול המתחרים. כמו כן, בנייה נכונה של האתר תסייע להגדיל את רווחי העסק ולהרחיב את החשיפה שלו לעוד אנשים מתוך קהל היעד הרלוונטי
מאת: אדי כהן
קרא עוד

מדוע עליכם להשקיע באתר אינטרנט מותאם אישית

מאות אתרים חדשים מושקים מדי יום. בעלי עסקים רבים עומדים בפני השאלה האם להשקיע את זמנם וכספם באתר אינטרנט בהתאמה אישית או לא. אחרי שעבדתי עם אתרים מותאמים אישית וגם על בסיס תבנית, אני יכול לומר שכדי שחברה תבדל עצמה בשוק תחרותי, ההתאמה האישית היא הדרך הנכונה. זו השקעה גדולה בהתחלה, אך מועילה יותר ועלולה להיות חסכונית יותר בטווח הרחוק.
מאת: אדי כהן
קרא עוד
אתר אינטרנט מותאם אישית

כמה עולה לבנות אתר?

אתר אינטרנט הוא אחד הכלים הנפצים ביותר עבור בעלי עסקים ועובדים עצמאיים כדי להגדיל את החשיפה שלהם ואת קהל היעד, את המכירות שלהם ואת הדעה והפן האישי שלהם. נכון להיום, ישנן עלויות רבות ומגוונות בכל הנוגע לבניית אתר, החל מהעלות הבסיסית ועד לתחזוקה השוטפת שלו והוספה של פונקציות. בכתבה הקרובה נסקור בפניכם את התשובה לשאלה 'כמה עולה לבנות אתר', מהן ההוצאות הנלוות, איזה גורמים נכללים בהצעת המחיר ומה היתרונות שאתרים אלו מביאים.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

אתר תדמיתי בוורדפרס

וורדפרס היא מערכת קוד פתוח שבה משתמשים בין היתר על מנת לבנות אתרי תדמית. עם זאת, עדיף שהתהליך של בניית אתר תדמיתי בוורדפרסתתבצע על ידי בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו. כך ניתן לשדרג את התוצר הסופי, לייחד אתרי וורדפרס לעומת אתרי מתחרים וגם לעמוד במסגרת התקציב
מאת: אדי כהן
קרא עוד

בניית אתר תדמית

כל עסק בעולם כבר יודע – אי אפשר להתקדם בלי אתר אינטרנט. אתר תדמית זה אתר מקיף יותר עבור עסק, בגלל התכונות הנוספות שניתן ליישם בו; בניגוד לדף נחיתה. חברת ברנדוויז מתמחה במיתוג עסקי וביצוע התאמה מקסימלית בין העסק שעובד מולנו לבין האתר שהעתידי שלו. תוהים מה כולל אתר תדמית ואיך הוא נבנה? אנחנו בברנדוויז דאגנו לכם להסבר מלא, ולמה השירות שתקבלו אצלנו לא משתווה לשום חברה בשוק.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

אתר תדמית לעסק

היכרות עם מאפיינים של אתר תדמית לעסק עוזרת להפנים את החשיבות שלו במערכת היחסים המודרנית מול גולשים ולקוחות. עם זאת, לא מספיק להחליט לבנות אתר כזה – כי חייבים לדעת איך עושים את זה נכון, איזה תכנים לשלב בתוך הדפים השונים ומה לעשות על מנת לייחד אותו לעומת המתחרים
מאת: אדי כהן
קרא עוד

בניית אתרים לעסקים קטנים

עולם העסקים ביצע מזמן נדידה למרחב הווירטואלי. מסגרות ארגוניות גדולות כמו בנקים מאפשרים כיום ניהול חשבון בנק באופן מלא דרך האינטרנט, בין אם באפליקציה או באתר אינטרנט. בהתאם לכך, פוטנציאל הצמיחה והשגשוג של עסק קטן גדל בצורה לא פרופורציונלית בגלל מספר רב של גורמים. אצלנו בברנדוויז, ברור לנו מה המשמעות של כל אלו. בכתבה זו נציג בפניכם את הגורמים והמרכיבים של אתר מוצלח, ולמה דווקא אצלנו בניית אתרים לעסקים קטנים היא מומלצת במיוחד. 
מאת: אדי כהן
קרא עוד

בניית אתר מכירות

אתרי קניות לבגדים, מוצרי מזון, רהיטים, חומרי גלם – הכל זמין באמצעות חיפוש מהיר, לחיצה על כפתור 'הוסף לעגלה', הזנת אמצעי תשלום אשראי ומה שנשאר לעשות זה לחכות. כמה מעט אנו יודעים, שהתהליך של בניית אתר מכירות הוא כה מורכב ומכיל בתוכו היבטים כה רבים; מנהל עסקים, תכנות, עיצוב, תוכן, שיווק ... בכתבה הקרובה נעמיק בתהליך הבנייה של אתר מכירות, ואיך אנו בברנדוויז תופסים את מוצר זה.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

7 שלבים לעיצוב אתרים מקצועי

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה סקר חברתי ובו נתון: כי היקף השימוש באינטרנט בישראל הינו בממוצע כ-90% מהאוכלוסייה. מידע זה הושג לאחר מחקר כל המגזרים בארץ והוא מעמיד אותנו הישראלים יחד עם עוד 30 מדינות לקבלת תואר המדינות בהן כמות משתמשי האינטרנט הגדולה בעולם.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

מה ההבדל בין עיצוב ממשק משתמש (UI) ועיצוב חווית משתמש (UX)

בעולם השיווק צורת חשיפת מוצר פיזי וחשיפת מוצר דיגיטלי די דומות במהותן. בשני המקרים יש להתחיל בתכנון מפורט שיכלול התייחסות לחוויה הרגשית של המשתמש ביחס למוצר בכל שלב בשימוש בו. בנוסף, יש להשקיע בחזות החיצונית של המוצר כדי להסב הנאה למשתמשים וליצור בהם רגש חיובי כלפיו. שני התהליכים הללו בעולם שיווק המוצרים הדיגיטליים מכונים: UX ו-UI.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

אפיון אתר תדמיתי

אין ספק שבמציאות העסקית במדינת ישראל, מי שלא מתקדם לא יישאר רלוונטיים. עסקים שמתקשים להדביק את הפערים הטכנולוגיים, בעיקר בעולם השיווק הדיגיטלי שחולש על חלקו הארי של תחום השיווק, פשוט לא יאריכו ימים. בניית אתר תדמית היא חלק בלתי נפרד מהצלחתו או היעדר הצלחתו של העסק, אך מדובר בתחזוקה שוטפת ועבודה רציפה, לא חד פעמית. לכל אתר תדמית יש לבצע אפיון אתר, ובאלמנט החשוב הזה יעסוק המאמר שלפניכם.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

הקמת אתר תדמית

אם נסתכל כמה עשרות שנים אחורה, לא יותר, ניזכר בחשיבות האדירה שהיו מייחסים לכרטיסי ביקור. הם היוו את לחיצת היד של כל עסק באשר הוא, כאשר ככל שכרטיס הביקור היה מרשים ואסתטי, כך הוגדר למעשה המוניטין של העסק ששמו מתנוסס עליו. אך הזמנים השתנו, וכרטיסי הביקור פינו את מקומם אל הטכנולוגיה, ותדמיתו של עסק מוכרעת פעמים רבות ובאופן גורף דרך אתר תדמית אינטרנטי. נעסוק במאמר זה אודות החשיבות של הקמת אתר כזה, ואת שלבי הקמתו.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

עלות אתר תדמית

אין חולק על כך שכל היבט בחיינו עובר ונבחן דרך האינטרנט. המרחב הווירטואלי הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו, וכך גם מחייו של כמעט כל עסק באשר הוא. כל עסק חייב לתחזק אתר תדמית איכותי ואטרקטיבי על מנת לבלוט מעל למתחרים ולהבטיח יצירת חיבור יציב וארוך טווח עם קהל היעד שלו. העובדות בשטח מצביעות פה אחד על הקשר הישיר בין אתר תדמית מקצועי להגדלת מכירות וחיזוק המותג העסקי. אך מדובר בעלות לא מבוטלת, שברוב המוחלט של המקרים שווה את ההשקעה.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

עיצוב אתר תדמית

אתר תדמית הוא ללא ספק הדרך היעילה ביותר להגיע לקהל הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלכם. כיום אין כמעט חברה או עסק שלא ניתן למצוא במנועי החיפוש השונים, זאת הודות לכוחו ההולך ומתעצם של השיווק הדיגיטלי וחשיבותו הקריטית להישרדותו של כל עסק באשר הוא. אך אתר תדמית טוב ואפקטיבי הוא כזה המזמין את הלקוח לחוות את העסק בשפתו הייחודית, ולכן עיצוב אתר תדמית משחק תפקיד קריטי בהצלחת האתר.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

פיתוח אתר תדמית

תדמית היא דבר שקשה מאוד לבנות, ועם זאת קל להרוס. כל אדם בונה את תדמיתו לאורך חייו, דרך הסביבה שלו, ההחלטות שהוא לוקח, המעשים שמבצע והערכים שחרט על דגלו. כמו שלכל אדם יש את התדמית שלו, כך גם לכל חברה או עסק. במציאות של היום, אין מנוס מבנייה ופיתוח של אתר תדמית המהווה כרטיס ביקור לכל הלקוח המבקש ליצור קשר עם העסק או החברה שבה הוא מתעניין. במאמר זה נבין את החשיבות הקריטית של פיתוח אתר תדמית.
מאת: אדי כהן
קרא עוד