בלוג מיתוג עסקי

איך בונים אסטרטגיה לצמיחה עסקית מואצת למותג שלך?

תחילת העבודה במיתוג ושיווק יכולה להיות מבלבלת ומתישה. איך יודעים מה עובד ומה לא? היכן כדאי להשקיע את מירב המאמצים לתוצאות מקסימליות? מאיפה להתחיל? ובכן, כדי לענות על שאלות אלו, אתה צריך לפתח אסטרטגיה לפני שאתה קופץ לטקטיקה. המלצה להתחיל בקטן, לעצור ולנתח.
מאת: אדי כהן
קרא עוד
אסטרטגיה לצמיחה עסקית מואצת למותג שלך

איך למתג העסק שלך בעצמך?

מדריך למיתוג העסק ב-9 שלבים :בניית מותג בולט זו לא משימה קלה ונעשית באמצעות חברת מיתוג. בחרנו להנגיש את המידע לעסקים קטנים במטרה לסייע להם לגשת לתהליך. בין אם אתה עסק מתחיל או עסק קיים הרוצה למתג עצמו מחדש, הנה כל מה שאתה צריך לדעת על בניית מותג לעסק שלך.
מאת: אדי כהן (זמן קריאה: 14:05 דקות)
קרא עוד
איך למתג את עצמך?

להעיר את הנמר שבך - בכל אדם יש נמר שרוצה לרוץ קדימה, לטרוף את החיים - עכשיו זה הזמן שלך!

בתקופות אלו, כאשר עסקים נאבקים במים סוערים של כלכלת מלחמה, חשוב יותר מתמיד להעיר את את הנמר שבתוכך. בהשראת הספר המהפכני של פיטר לוין, "להעיר את הנמר" הפוסט הזה הוא קריאה לפעולה לעסקים לשחרר את הנמר הפנימי שלהם – הנמר הוא סמל של עוצמה, זריזות ועמידות.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

האם העסק שלי צריך מיתוג מחדש?

הסביבה העסקית שלך משתנה ללא הרף. כבעל עסק, אתה לא יכול להרשות לעצמך להישאר מאחור. מתחרים חדשים, הטעם של הלקוח משתנה, אופנות טרנדיות, טכנולוגיות חדשות וגורמים רבים אחרים משנים את חוקי המשחק. עסק שלא מצליח להסתגל לשוק הדינאמי מאבד מהמומנטום שלו  ועשוי להיפגע. גלה אם העסק שלך צריך מיתוג מחדש ואיך לעשות את זה נכון.
מאת: אדי כהן
קרא עוד
מיתוג מחדש ברנדוויז

כיצד להגביר את המודעות למותג שלך ולהגדיל את העסק?

מודעות למותג היא המידה שבה מותג מוכר על ידי לקוחות פוטנציאליים ומשויך נכון למוצר או לשירות המסוים שלו. במדריך זה נדבר על חשיבותה של מודעות למותג,  מהם השלבים לבניית מודעות למותג? איך מגדילים את הנראות והמודעות למותג?
קרא עוד איך עושים זאת נכון, ואיך תהפוך את המותג שלך להצלחה משגשגת.
מאת: אדי כהן
קרא עוד
איך להגביר את המודעות למותג שלך?

מיתוג נכון ב-10 שלבים - המאמר שלא תרצה לפספס!

המותג שלך הוא אחד מהנכסים החשובים שלך. קרא כיצד ממתגים עסק? הכר את פוטנציאל השיווק שלך, גרום ללקוחות שלך לזכור אותך ולחזור אליך שוב ושוב על ידי בניית נאמנות עבור עסקאות חוזרות. הכר את קהל היעד שלך, הכר את המתחרים והקשב ללקוחות...

מאת: אדי כהן
קרא עוד

מה זה מיתוג חכם? מיתוג עסקי, מותג ומה שביניהם?

לא כל עסק או מוצר הוא בבחינת מותג ומה שהופך אחד לכזה הוא מיתוג חכם. בעידן המודרני , סביר להניח שהמוצר או השירות שהעסק שלך מוכר כבר קיים בקונסטלציה כזאת או אחרת וכמות המתחרים רק הולכת וגדלה בקצב מסחרר מיום ליום. על מנת שהבידול של המוצר או העסק שלך יבוא לכדי ביטוי, חברת מיתוג תיצור זהות עסקית וטביעת אצבע ייחודית שתתכתב עם השפה הוויזואלית של המותג בצורה אחידה והרמונית יחד עם ערכי המותג, מסריו השיווקיים וקהל היעד בכלל אפיקי השיווק והפרסום הרלוונטיים.
מאת: אדי כהן
קרא עוד
ברנדוויז מיתוג עסקי

כמה עולה מיתוג?

בואו נשנה את השאלה, כמה כסף שווה ההצלחה של העסק שלך?  אם המטרה שלך היא לבנות מותג שיאפשר לך לגדול, לצמוח, למנף, ואפילו למכור בעתיד, כדאי לך להשקיע את הכסף הדרוש כדי להתחיל טוב. לטווח הרחוק אתה ממוקד ואפקטיבי יותר, מפחית את הוצאות התפעול שלך, העלות תהיה מינימלית בהשוואה לערך שהתקבל. חשוב על המיתוג לא כהוצאה אלא כהשקעה המספקת לך ערך ומוניטין לאורך זמן. 
מאת: אדי כהן
קרא עוד
כמה עולה מיתוג?

מיתוג לעורכי דין – מדוע המיתוג כל כך חשוב ולמה כדאי למתג את העסק עם ברנדוויז?

על רקע הנוף תחרותי קשוח, ההתמודדות עם תחרות מקוונת מתבקש הצורך לבנות מותג חזק שיבדל אותך בשוק רועש וצפוף. יאפשר לך להגיע לאוכלוסיית יעד רלוונטית ולשלוט ברושם של הלקוחות כלפי המותג שלך. לקוח שופט אותך על פי ההופעה החיצונית, סגנון הדיבור, האתר שלך והנוכחות החברתית שלך. האם אתה נראה מלוטש, מקצועי וראוי לאמון הלקוח?
מאת: אדי כהן
קרא עוד
מיתוג עורכי דין

באיזה צבע אתה רוצה את המיתוג שלך?

בזיכרונם של לקוחות וצרכנים, מותגים רבים מזוהים בשל צבעם, יותר מאשר בשל כל אלמנט אחר שלהם - למשל, האדום הלוהט של קוקה קולה, הכחול של IBM, הסגול של סלקום וכן הלאה. לבחירת הצבע שמייצג את המותג שלכם בעת שיווקו קיימת חשיבות רבה, מאחר ובמוחו של האדם, נתפש הצבע כחוד החנית, ורק אחריו יגיעו כל יתר המאפיינים כמו ריח, צורה, צליל, שם וכד'. מה משמעות הצבע במיתוג עסקי?
מאת: אדי כהן
קרא עוד

מהו הצורך של חברות במיתוג מחדש? מדריך אסטרטגי לחשיבה מחדש על החברה שלך.

צ'ארלס דרווין כתב בזמנו כי יכולת להשתנות ולהסתגל מגדירה את הישרדותו של הישות בטבע. מניסיון אנו יודעים כי הסביבה העסקית היא לא כל כך שונה מבחינת יריבותה מעולם החיי. נחיצות להסתגל ולהתחרות מטילה על המותגים דרישה להתפתח. ככל שחולף הזמן, והשוק מתפתח ומשתנה, וכך גם למותג מופיעה הצורך להשתנות. אכן, ישנן מספר סיבות מדוע חברה עשויה להחליט על מיתוג מחדש
מאת: אדי כהן
קרא עוד
מיתוג מחדש

מיתוג ועיצוב אריזות לתעשיית הקנאביס

מיתוג ואריזה חשובים לשוק הקנאביס. הם עוזרים לבדל מוצרים וליצור תדמית חזקה לחברה. מותג ואריזה מעוצבים היטב יכולים להעביר מידע על איכותו ועקביות המוצר, כמו גם על השימוש וההשפעות שלו. בנוסף, מיתוג ואריזה יכולים לעזור לבנות אמון עם הצרכנים ולבסס חברה כמקור מכובד ואמין למוצרי קנאביס. עם התחרות הגוברת בשוק הקנאביס, מיתוג ואריזה יכולים להיות כלי רב ערך עבור חברות המעוניינות להתבלט ולמשוך לקוחות.
מאת: אדי כהן
קרא עוד
מיתוג לחברת קנאביס רפואי

כיצד לקבוע את יעדי המותג שלך?

יעדי המותג מגדירים מה החברה מצפה להשיג באמצעות המיתוג שלה לאורך פרק זמן מסוים. על מנת ליצור מותג מצליח, המיתוג שלך צריך להיות בעל מטרה קונקרטית ואסטרטגיית מותג ולכלות תוכנית לטווח הארוך. לפני שתחליט מה צריכה להיות מטרת המותג שלך, עליך לשאול את עצמך מה אתה מנסה להשיג באמצעות מיתוג. מה אתה צריך לעשות כדי לגרום לאנשים לרכוש את המוצר או השירותים שלך?
מאת: אדי כהן
קרא עוד
כיצד לקבוע את יעדי המותג שלך

מה המיצוב של העסק או המותג שלכם?

יוג'ין קספרסקי, מתכנת רוסי מוכשר פרץ אל שוק האנטי-וירוסים באמצע שוק ה-90 כשהוא עוקף בדרכו ענקיות תוכנה אמריקאיות קיימות כמו מק'אפי וסימנטק. האם הוא היה משוגע בר-מזל? אז זהו שלא, לגבר הזה היה דווקא ראש על הכתפיים ומה שעזר לו לסדוק את תקרת הזכוכית ולהכניס לתודעה האנושית את המוצר החכם שלו היה מיצוב מדויק ומתוחכם.
מאת: אדי כהן
קרא עוד
מה המיצוב של העסק או המותג שלכם?

2020 היא השנה שמשווקים משקיעים מחדש במותג שלהם

הצצה לדו״ח נתונים שיווקיים של WARC, גוף מחקר שמספק נתונים ומידע שיווקי כדי להפוך למשווקים יעילים יותרמשרת יותר מ- 75,000 משווקים ברחבי העולם. הדו"ח השנתי מתאר את סדרי העדיפויות, כוונות ההשקעה והאתגרים העומדים בפני מותגים בשנה הקרובה, עם האתגרים העיקריים וכיצד לעמוד בהם.הדו"ח מכסה חמישה גורמים עיקריים לשינוי - חברה, טכנולוגיה, כלכלה, תעשיה ומדיניות, על פי נתונים מסקר שנערך בקרב 800 מנהלי שיווק בכירים.
מאת: אדי כהן
קרא עוד
מיתוג מחדש

מדוע מיתוג הוא המפתח להצלחה - 17 אלמנטים של אסטרטגיית מותג חזקה

בתחום העסקים והשיווק, התחלה של שנה עסקית חדשה, בדרך כלל טומנת עימה מחשבות חדשות, תוכנית שיווקית מהודקת, הסתכלות קדימה, גיבוש החזון, לפעמיים זה באמצעות דיוק, חיזוק, השקעה חדשה, גיבוש צוותים, תכנון לשינוי, הזנקה אנרגטית והתרעננות...
תחושה של התחלה חדשה.
אבל לפעמיים, מרוב הלחץ השוטף, מבין כל הפעולות היומיומיות,
לא מוצאים את הזמן לקחת נשימה, לעצור שניה ולבחון את הדברים מלמעלה- ממבט המעוף של הציפור.
קבלו את המפתחות להצלחת המותג.
מאת: אדי כהן
קרא עוד
מדוע מיתוג הוא המפתח להצלחה

משנים כיוון - פתרונות לעסק שרוצה למתג את עצמו מחדש

אם אתם בעלים של עסק, ארגון או חברה בטח נתקלתם אין ספור פעמים במושג: מיתוג. בעוד יש עסקים אשר מציגים את עצמם בצורה פשוטה ללקוח, מבלי להשקיע בתהליך מיתוג, אחרים עושים את זה ובגדול. מה זה מיתוג, למה כדאי למתג את העסק ולהשקיע בתהליך של מיתוג, איך אפשר לשנות כיוון עם פתרונות לעסק שרוצה למתג את עצמו מחדש? על כך ועוד בפוסט הבא.
מאת: אדי כהן
קרא עוד
מיתוג מחדש