מיתוג סיפורי הצלחה

Romio איך הפכנו חלום של לקוחות לסיפור הצלחה

איך הצלחנו למתג ולהפוך עסק בתחום התיירות לסיפור הצלחה בזמן קצר.
3 חברה ישראלים הגיעו לחברת ברנדוויז ושיתפו אותנו בחלום תוך שהם שואלים אותנו: האם יש סיכוי לעסק חדש בתחום רווי, אגרסיבי ותחרותי.

קראו עוד על סיפור ההצלחה של חברת רומיו >
מאת: אדי כהן
קרא עוד
מיתוג חברת רומיו

כיצד הפכנו את האתר של קמרה אובסקורה ליצרן לידים מצליח?

העולם משתנה מדקה לדקה, וכך הרלוונטיות של המוצרים שפיתחנו. זה מחייב כל עסק להיות ערני לשינויים בהעדפות ובצרכים של קהלי היעד ולעדכן אותם בהקדם.

מספר ינאי ספרני מנכ״ל בית הספר קמרה אובסקורה. בית הספר קמרה אובסקורה, זיהה את מגמת השינוי בקרב הקהלים שלו.
לאחר 4 עשורים בהם הוא הכשיר במסגרת מסלולי לימוד אקדמיים מאות בוגרים לתעשיית התקשורת והקולנוע בישראל, הוא שינה את מבנה מסלולי הלימוד.
"רמת הדיוק בתוכן, עמוד הבית שמציע לגולשים כבר בכניסה לאתר לראות עבודות, שמספרות את הסיפור של קמרה אובסקורה, הכפילה את כמות הלידים שמייצר האתר".
מאת: אדי כהן
קרא עוד
בניית אתר אינטרנט לקמרה אובסקורה

עוצמת השפעה של המיתוג על ההצלחה העסקית

התוצאה היתה מהירה מהצפוי. כמה ימים לאחר שהאתר שלו עלה לאוויר הוא התקשר כדי לספר לנו, שהוא מקבל פניות, עוד לפני שהחל לקדם אותו. ברור לכולנו, שהמוניטין שלו גרם לחשיפה. אנשים מחפשים את שמו באופן תדיר בגוגל, וכך האתר עולה. העובדה שהאתר ייצר פניות היא, כנראה התרומה שלנו. גיא הבין את זה ולכן התקשר להודות לנו.
מאת: אדי כהן
קרא עוד
מיתוג עסקי לגיא שלמון