השירותים שלנו

עיצוב ובניית אתרים בהתאמה אישית

ב- BRANDWIZ אנו יודעים לעצב ולבנות אתרים ייחודיים ומניעים לפעולה.
אז איך מגיעים לאתרים שגם נראים טוב וגם – מביאים לכם את התוצאות הרצויות.
בברנדוויז – האתרים עובדים אתכם ובשבילכם 24/7 אנו מציעים מעטפת רחבה של פתרונות עיצוב אתרים, תכנות ומעטפת שיווקית 360 להזנקת המותג שלך.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

עיצוב לוגו מקצועי

עיצוב לוגו מהווה את הבסיס לכל תהליך המיתוג של בית העסק שלך. עיצוב לוגו, בבסיסו הוא מרכיב אינטגרלי מהמיתוג של בית העסק. מטרתו לגרום ללקוח לזהות במהרה את החברה או המוצר.לוגו שנעשה באופן מקצועי יגרום לחברה שלך להראות אמינה יותר. מצד שני, לוגו שנעשה בצורה לא טובה יכול להפוך את המותג שלך למשהו שהוא לא: באיכות נמוכה וזול.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

עיצוב ובניית אתרים למשרדי עריכת דין

אז למרות שדמותו של עורך דין נקשרת עם משרד בעיצוב מאופק או עם אולם בית המשפט חשוב לדעת שנוכחותו מוגדרת לא פעם דווקא ברשת כך שאם בעבר היה כרטיס הביקור שלו נח בערמה על השולחן המשרדי הרי שכיום ליבת המיתוג של עורכי דין הינה אתר האינטרנט שלהם המהווה כרטיס ביקור כמו גם מוקד חשיפה מקצועי ומוקד מתן שירות הפועל לכל אורך היממה.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

מיתוג ובניית אתרים לחברות הייטק וטכנולוגיות

חברות הייטק וחברות טכנולוגיות שונות נדרשות להילחם על מקומן במגרש הישראלי הצר והתחרותי להחריד. חלק מהחברות מעניקות שירות לגופים שונים עולמיים ועליהן לייצג את עצמן בצורה מקצועית ואמינה מול שווקים ייעודיים בחו"ל. כף או כך בשביל להתמקם היטב במפת החברות המובילות לא מספיק להגיש שירות איכותי או להיות הטובים ביותר צריך שידעו מכך שאתם best of breed בתחומכם! חשיפה חכמה היא שם המשחק בקידום ויח"צ של חברות הייטק ותעשייה.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

מיתוג עסקי, עיצוב ובניית אתרים לחברות ביטוח וחברות פיננסיות

ביריד הגדול בלייפציג שלפני כמה מאות שנים היה כל בעל דוכן תולה שלט גדול, מציג את סחורתו יפה יפה ומכריז בקול על מרכולתו זאת במטרה לחשוף קליינטים ולמשוך אותם לשלשל שלמונים עבור פירות, בדים או נעליים. נראה שבבסיס הרעיון, דבר לא השתנה מאז בעולם העסקים. עד היום אנו מעוניינים לחשוף, למשוך ולייצר קהל לקוחות נאמן שיבחר דווקא את "הדוכן" שלנו על פני האחרים בשוק העסקי. מה בכל אופן שינה פאזה? 
מאת: אדי כהן
קרא עוד

מיתוג, עיצוב ובניית אתר למסעדה

ברנדוויז מומחים בתכנון מותג מבודל, שמבטא את הערך המוסף שקיים במסעדה. מיתוג המסעדה כולל: אסטרטגיית מותג, עיצוב לוגו, ופיתוח שפה עיצובית, עיצוב דוכנים, עיצוב תפריטים, עיצוב מדים, עיצוב אריזות, צילום מנות, עיצוב אריזות Take Away, עיצוב ובניית אתר אינטרנט.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

מיתוג, עיצוב ובניית אתרי נדל"ן, התחדשות עירונית ותמ"א 38

כדי לסייע לך לנווט במים הסוערים של השוק הדינמי והתחרותי בישראל, Brandwiz מייעדים לך מומחי מיתוג לחברות נדל"ן שיסייעו לך לאפיין את העסק שלך בצורה הנכונה ביותר ולהציג לקהלי היעד שלך את התדמית שתשדר באופן המדויק והיעיל ביותר את מהותו ואת הייחודיות שלך מול מתחריך.
מאת: אדי כהן
קרא עוד