בלוג שיווק באינטרנט

לקראת השנה החדשה קבלו רעיונות לשיווק העסק שלכם

השנה החדשה מביאה איתה לא רק אווירה של התחלה חדשה, אלא גם את ההזדמנות להתחדשות ולשיפור. הרבה מאיתנו רואים בכניסת השנה החדשה הזדמנות להגדיר מחדש את היעדים והמטרות שלהם, וכך גם בעולם השיווק. השנה החדשה היא הזמן המושלם לבחינה מחודשת של האסטרטגיות השיווקיות שלך, לארגן מחדש את התשתית ולהתנסות בדרכים חדשות ומגוונות שיכולות להביא אותך ליעדים שלא חלמת. במאמר זה, נצלול לעומק ההזדמנויות האלה ונגלה איך לנצל את האנרגיה המתפרצת של השנה החדשה לטובת השיווק שלך.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

איך בונים אסטרטגיה לצמיחה עסקית מואצת למותג שלך?

תחילת העבודה במיתוג ושיווק יכולה להיות מבלבלת ומתישה. איך יודעים מה עובד ומה לא? היכן כדאי להשקיע את מירב המאמצים לתוצאות מקסימליות? מאיפה להתחיל? ובכן, כדי לענות על שאלות אלו, אתה צריך לפתח אסטרטגיה לפני שאתה קופץ לטקטיקה. המלצה להתחיל בקטן, לעצור ולנתח.
מאת: אדי כהן
קרא עוד
אסטרטגיה לצמיחה עסקית מואצת למותג שלך

כיצד שיווק דיגיטלי 360 מעלות יכול להגדיל הכנסות בעסק שלך?

שיווק הוליסטי הוא שיווק כולל - 360 מעלות, המסנכרן את כל הפעילות השיווקית תחת מטריה אחת ממוקדת ואפקטיבית יותר תוך ראייה רחבה ורב-ערוצית. הפעילות השיווקית משלבת את ערוצי השיווק ה- Offline לבין ערוצי השיווק ב- Online, וזאת במטרה לחבר בצורה חלקה את כל נקודות המגע של לקוחות עם המיתוג שלנו.
מאת: אדי כהן
קרא עוד
שיווק דיגיטלי 360

איך להפוך את 2023 לשנה הכי רווחית בעסק שלך?

שנת 2023 יכולה להיות שנת תקיעות, או שנת פריצה מטורפת, הגיע הזמן לעשות דברים אחרת! החדשות הטובות הן שזה תלוי רק בך. למעשה, הפוקוס שלנו צריך להיות על איך לדייק את המיתוג, להגדיל את שיעורי השיווק, לעלות את מספר המכירות, לשפר תסריטי ההתקשרות, ובכלל לדעת כיצד לשפר את אחוזי ההמרה, ואיך להתנהג שונה מהמתחרים—דבר שבתנאיי היריבות העולה בשוק עוזר לעסקים דווקא לצמוח.

מאת: אדי כהן
קרא עוד
איך להפוך את 2023 לשנה הכי רווחית בעסק שלך?

ההבדלים בין מיתוג לשיווק ומה בא קודם- שיווק או מיתוג

מיתוג ושיווק הם שני מושגים נפרדים בעולם העסקים, אשר בכל זאת קשורים אחד לשני בקשר הדוק. הבנת ההבדל בין השניים יכולה להיות חיונית לעסקים וארגונים שמעוניינים לצור יחסים עסקיים יציבים עם קהל הלקוחות שלהם.
שיווק עוזר למצוא ולהניע קונים.מיתוג יוצר לקוחות ותומכים נאמנים.
מאת: אדי כהן
קרא עוד
מה בא קודם מיתוג או שיווק

איך לבחור את ערוץ השיווק הדיגיטלי הטוב ביותר לעסק שלך?

שיווק באינטרנט: איך לבחור את ערוץ השיווק הדיגיטלי הטוב ביותר לעסק שלך - מדריך לשיווק באינטרנט. 
לאחר שסיימנו להכין את התוכנית השיווקית שלנו לקראת השנה החדשה , הקצנו תקציב והכנו מפת דרכים המסכמת את הפעילות השיווקית המתוכננת לפי ציר זמן, הגיע הזמן ליישום.
איזה ערוצי שיווק דיגיטליים כדאי לכם לחזק השנה?
איזה ערוצי שיווק מומלצים?
מאת: אדי כהן
קרא עוד
ערוצי שיווק באינטרנט

איך לשלב בין הפעילות השיווקית הדיגיטלית לבין השיווק המסורתי?

עסקים רבים מחמיצים את התועלת של פעילות השיווק שלהם בכך שלא משלבים בין הפעילויות המסורתית לבין השיווק הדיגיטלי שלהם.

אם השיווק המסורתי והשיווק הדיגיטלי לא יעבדו יחד, אתה עלול לפספס לקוחות פוטנציאליים.

מאת: אדי כהן
קרא עוד
שיווק דיגיטל

איך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת בעזרת מחקר מילות מפתח

מילת מפתח מורכבת "מביטוי חיפוש" שהגולש מחפש ברשת החיפוש כדוגמת Google. למעשה, מילות מפתח הן הכוח המניע את מנועי החיפוש באינטרנט. לפניכם מדריך למחקר מילות מפתח.בעולם השיווק, מילת המפתח היא השער הראשון שהגולש עובר כאשר הוא מחפש פתרון לבעיה או צורך.
מאת: אדי כהן
קרא עוד
איך בונים אסטרטגיה שיווקית

קידום אתרים בגוגל ושיווק באינטרנט – למה חשוב להיות נוכח בזירה הדיגיטלית?

אתה יכול להיות עסק B2B , נותן שירותים, או חברה שמוכרת לצרכן הסופי B2C, אך ללא נוכחות ברשת אתה סתם עוד דג באוקינוס, נאבק ברעיונות כדי להצליח בעסק שלך.
מה היתרונות והמטרות של השיווק הדיגיטלי/שיווק באינטרנט והמיתוג באינטרנט? איזה ערוצי שיווק מומלצים?
מאת: אדי כהן
קרא עוד
קידום אתרים בגוגל

מה זה פרסונה שיווקית ואיך מוצאים את הלקוח האידיאלי?

מקובל עליכם ללבוש במשך 60 שניות חולצה מעונבת של מנהלי רשת אופנה מובילה? נניח ואתם אכן עונים לתואר הזה ויצאתם לאחרונה למסע שיווק של סדרת ז'קטי יוקרה מעור קרוקודיל אפריקני מקורי. כמובן שז'קטים מסוג זה מיועדים לקהל יעד ספציפי מאוד שמעריך עיצוב, מקוריות וסטייל בלתי שגרתי ומוכן להוציא את הארנק ולהניח ערמת שטרות מכובדת עבור מטרה זו.
מאת: אדי כהן
קרא עוד

איך לעשות מחקר מתחרים ולקבל רעיונות לשיווק העסק שלך?

אחד משלבי הבסיס בבניית מתווה אסטרטגי מדויק עבור עסקים מסוגים שונים כולל ריגול. למעשה בכפר הגלובלי הקטן שלנו המציע ריבוי עסקים אדיר בכל תחום, אחת המשימות היותר מורכבות היא למצוא את התוואי שיגיע עד הלקוח וימשוך אותו לצרוך שירותים או מוצרים שלנו.
מאת: אדי כהן
קרא עוד