ארגז כלים שיווקי

איך למנף את משבר הקורונה להצלחה עסקית?

איפה המשבר תפס אותך? איך להתניע את העסק מחדש ביום שאחרי?
הקלישאה ״לעשות מלימון לימונדה״ עובדת
החזירו את העסק לנקודה בה תרצו להיות, צרו עתיד חדש, לא לפחד להעז, העתיד שלכם בשליטתכם.
זה הזמן לחזק את המותג, לשווק ולהשפיע. בזמן שהרוב מצמצמים פעילות אתם יכולים לנצל את ההזדמנות ולפרוץ קדימה ולהשחיז את הגרזן. בימים שכולם מסוגרים האינטרנט הוא החבר הטוב ביותר, זמן החשיפה שלכם גדל ומחירי הפרסום והפעילות הדיגיטלית יורדים. גם אם ה- ROI  שלכם לא חיובי תרוויחו מיתוג והשפעה אשר שווה יותר מרווח לטווח הקצר.
קבלו טיפים להחזרת העסק לשגרה ב-5 שלבים, איך להרוויח יותר אחרי המשבר?
מאת: אדי כהן
קרא עוד
איך למנף את משבר הקורונה להצלחה עסקית

איך עושים מחקר מילות מפתח וכיצד בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת בעזרת מילות מפתח?

בעולם השיווק באינטרנט, מילת המפתח היא השער הראשון שהגולש עובר כאשר הוא מחפש פתרון לבעיה או צורך.
המטרה המרכזית שלנו כמשווקים באינטרנט היא להופיע ראשונים בכל פעם הגולש מחפש שירות או מוצר שיש לנו להציע.
קרא עוד כיצד עורכים מחקר מילות מפתח רלוונטיות שהגולש מחפש? 
מאת: אדי כהן
קרא עוד
מחקר מילות מפתח